Tam bir kayinvalide faciasi yasiyordum...
Bira dusundugumde beni sevmeyen bu kadinin cocuklarimida sevmeyecegi kanisina varinca parmagimdan yuzugu cikardim.
O an Mehmet avina atlayan bir kaplan gibi onume atladi....
M:Nurbanu ne oldu, kucuk mu geldi yuzuk???
Hayir o sebebden degil...diyordum sozumu kestiM: O halde asla cikarma sevdigim......
Sevdigim mi ayyyy canim ya nasil guzel hitap etti bana... Geri yuzugu parmagima takarken aklimdan ucup gitmisti valide hanim....
Hoş sohbetle gunu bitirdik...
Sinavlarima az kaldigi icin ertesi gun İstanbul'a donmem lazimdi... Esyalarimi toplarken bir yandan Mehmetle mesajlasiyordum....gitmemi hic iatemiyordu ama bu benim en onem verdigim seydi o yuzden karsi cikmadi...
Ertesi gun beni Aşti'ye birakir diye dusundum ama yapmadi...
Hayir odun da degil aslinda... Sanirim odunsu daha uygun...
Kendi kendime dustum yollara...
Otobuse bindigimde oyle gulumsuyordum.. Buraya gelirken ayni otobusteydik ama tanismiyorduk simdiyse nisanliyiz....
Bu dusuncelerle uykuya dalmisim.
Gozumu actigimda muavin bayan bayan diyordu inecegim yere gelmisiz meger...
Aceleyle toparlanip indim...
Kizlarla kaldigim eve gelince bira durdum onlara ne diyecektim ki.... Feyza'nin agzina sakiz oldum mu tamamdir... Ama eminim cok sevinirler...
Eve girdigimde kizlar ustume atladi... Gunlerdir gecisitiyordum telefonda onlari..... Her seyi bastan sona anlattim.. Evimizden cigliklar kahkahalar yukseliyordu....
Epey gulusup yorulduktan sonra odama gecip dinlendim....
Ertesi gun okul yolunu tuttum... Sinavlara gidip geliyor gunleri geciriyordum...
Bir gun yine sinavdan donuyordum evimizin kapisinda Mehmet ile karsilastim....
Sok oldum ne isi vardi burda.... Birine bir sey mi oldu... Allah korusun Nurbanu agzina hayirli seyleri al diye diye ona dogru ilerledim.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tevekküle Doğru
RomanceHer zaman eşim olacak kişiyle tevafuklar içinde, helal dairesinde karşılaşmak istedim. Masal gibi bir aşk olsun istedim... Ama imtihan denilen bir gerçek vardı ve ben bunu unuttum....