MEDYADA ORKUN VE PELİN VAR.)
SELAMMM!!! Yeni bölümle karşınızdayım. Biraz gecikti o yüzden üzgünüm. Okul beni çok yoruyor. Kimi yormuyor ki kdjdkjd neyse..
Okul nedeniyle Pazartesi ve Perşembe günleri yeni bölüm yükleyemiyorum. Bende yeni bölümleri Cumartesi ve Pazar günleri yüklemeyi düşünüyorum. Keyifli okumalar <3
~~Çalan alarm sesiyle yerimde kıpırdandım. Kıpırdanırken zorlandığımı fark edince yavaşça gözlerimi açtım. Görmemi engelleyen ve yüzümde ağırlık yapan bir şey vardı... bir el.
Panikle bağırdım. "Ne oluyor lan?"
"Kim bağırıyor lan sabah sabah kulağımın dibinde?"
"Ali?"
"Deniz?"
"Elini ayağını çeksen hiç fena olmaz."
Dememle yatakta dorğuldu ve benden uzaklaştı. Gözlerini ovuşturdu ve saçını karıştırdı.
Tövbeler olsun daha nelere şahit olacaktım? Orkun'un iğrenç sabah tipinden sonra Ali bana fazla geldi. Az bayılsam mı acaba? Yavşak iç sesimi duymamazlıktan gelmek en iyisiydi."Kusura bakma. Dünki yorgunluk ve yapıştırıcının verdiği etkiyle seni fark etmedim."
Gözümde çapak olup olmadığını kontrol ederken bir yandan da saçımı düzeltmek adına topuz yapıyordum.
"Benim de yatağıma yatmam lazımdı. Uyuya kalmışım." dedim.
Bir süre sessizlik olunca rahatsız olduğumdan konuyu değiştirdim.
"Bitirdin mi maketi?"
"Evet bitti. Her şey hazır. Bizde hazırlanalım da geç kalmayalım."
Ali'yi onaylayıp koşar adım odama geçtim. Burnumda hala Ali'nin kokusu olduğundan yüzümde aptal bir sırıtış vardı. Aptal sırıtışımla hızlı bir duş aldım ve hızlıca giyindim. Saçımın suyunu hızlıca havluyla aldım ve taradım. Hala ıslaktı ama idare edecektim artık. Çantamı da hızlıca hazırlayıp aşağı indim. Ali 'yle hazır olduğumuzda arabasına bindik ve yola koyulduk. Aç karna olduğum için karnım hafiften bulanma sinyalleri çakınca camı açtım. Başımı pencereden gelen soğuk havaya çevirdim ve biraz öyle durdum. İyi gelmişti temiz hava.
Hırkamın kapşonu başıma geçirilince Ali'ye döndüm."Islak saçla soğuk havada durup hasta olma. Bir de annene hesap vermiyim."
Camı kapatmak için düğmeye basınca durdurdum.
"Miğdem bulanıyor, açık kalsın."
Gözünü yoldan ayırıp bana baktı.
Tehditkar bir ses tonuyla beni uyardı.
"İyi, kapşonunu çıkartma."
"Peki."
Arabada Pelin ve Orkun'u belki açarlar umuduyla tekrar aradım ama yine açmadılar. Okul çıkışı evlerine uğramayı koydum kafama. Gittim diye pabucum dama atılmıştı anlaşılan.
Okula gelince arabadan indim. Ali arabasını park etmeye gitmişti.Ellerim cebimde okul binasına doğru ilerlerken sırtıma değen küçük taşla durdum. Bir diğer taş ise ayakkabıma gelince sinirlendim. Kim niye beni taşlıyordu lan?
"Ne oluyor be?" diyerek arkamı döndüm.
Gördüğüm manzarayla nefesim kıçıma kaçtı. Karşımda fütursuzca gülen Orkun ve Pelin'in acaba bilinç altımın bana bir oyunu mu bu? Diye düşünmeye itti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK
Teen FictionUyumak için gözlerimi yumdum. Gözümü yumunca aklıma Ali'yi ilk gördüğüm gün geldi. Orkun'un sevgilisini takip etmek için gittiğimiz barda kulağıma dolan sesi geldi aklıma. Söylediği Melek isimli şarkının sözleri ilişti kalbime. "Kendisi bir garip m...