9

28 9 5
                                    

MEDYADA GÖRKEM VAR.

Uzun zamandır yeni bölüm gelmiyor çünkü 5 oy vermenizi bekledim ama gelmedi. Kalbim çıt gözyaşım pıt. Neyse... Sınav haftam bitti ve kasım tatiline girdik. Okuldan ne kadar nefret ettiğimi şimdi daha yeni anladım. Umarım hiç açılmaz ama açılacak. Bu arada 100 görüntülenme olmuş. Vay beeee. Neyse daha fazla boş yapmadan keseyim. Gerçi bu yazıları okuyan var mıdır bilemedim. Hadi size iyi okumalar canlar öptüm <3

~~

İsmimi Ali'nin sesinden duyunca tepkisiz kaldım. Ama bir bilseniz içimde ne fırtınalar kopuyor hey yavrum hey!

"Kimi seviyor muşsun?"

Ben öldüm siz devam edin... Şaka şaka durumu toparlamam lazım. Bir düşüneyim... İnkar!

"kim kimi seviyor muş?"

"Sen"

"Aaa öyle miymiş, hiç haberim yok."
gerizekalı, şu an hiç anlamadı çocuk!

"Öyleymiş ya bende çok şaşkınım, Ferman 'la konuşmanıza kulak misafiri oldum."

Ferman "Kesin kulak misafiri olmuşsundur kanka, inandım." dedi.

Ali de ona karşılık göz devirdi.

"Tamam birazcık bilerek olmuş olabilir. Neyse uzatmayın da söyleyin."

Çıkışa doğru ilerledim. "Niye söylüyor muşum? Özel hayata saygı lütfen!"

Ali' ye yaklaşınca ellerimi çekilmesi için salladım.

"Çekil bakayım şuradan."

Tam kapıdan çıkacakken Ferman'a döndüm ve eğer bir şey söylerse ağzına arı sokacağımı sessizce ifade etmeye çalıştım. Ne kadar anladı bilemiyorum ama olumlu anlamda başını salladı.

Koşarak Pelin'in sınıfına gitmeye çalışsam da zil çalınca tıpış tıpış sınıfıma gittim. Çalkantılı ruh halimde olduğum için derste salak salak hareketler yaptım.

-

Ders bitince oyun oynamak için telefonumu açtım. O sırada telefonuma yapışkanlı not kağıdı yapıştırıldı.

"Bana vur." kağıtta yazanı okuduktan sonra telefonumdan aldım ve alnıma yapıştırdım. Nedenini bilmiyorum canım öyle istedi.

"Deniz ilkokulda mıyız, 'Bana vur!' yazıp sırtıma yapıştırmak ne? Az yaratıcılık lütfen."

"Irmak sana sözüm olsun bir gün daha düşündürücü bir şeyle karşına gelicem ama o gün bugün değil."

"Bekliyorum." diyerek çıktı.

Oyun oynamayı bırakıp etrafıma boş boş bakındım. Sınav haftasına girecektik ve bilin bakalım o sınav haftası da kime girecekti tabi ki bana! Alnıma atılan şaplakla sıçradım.

"Kim şaplakladı be? "

Alnımdan not kağıdı alındı.

Gülerek "Benim bir suçum yok, sen istedin." diyen Görkem'e çok komik(!) suratımı yaptım ve telefonumu elime alıp Pelin'e mesaj attım. Okuldaydı ama ayağı acıdığı için sınıfındaydı ve sınıfına gitmeye üşeniyordum.

"Civcivim napıon?"

"Oturuyorum sen?"

"oturuyorum, ayağın nasıl?"

"İyi."

"iyi.

" ok. "

" yay. "

MELEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin