10

27 8 1
                                    

"Dün evinde kaldığın çocuk kimdi anlat bakıyım."

Annemin söylediğiyle ona döndüm. Aha şimdi sıçtım.

"Baş başa kaldık sanki, Orkun ve Pelin de vardı. Abartılacak bir şey yok."

"Ona ben karar veririm. İsmi Görkem miydi?"

annemin şu an çok zevk aldığı her halinden belli oluyordu. Evde kalmayacağım diye seviniyor herhalde. Ama bilmiyorki imkansız bir aşkın peşinden gidiyorum... Tüm bıkkınlığımı sesime yansıttım.

"Evet anne."

Yemek masasında konuştuğumuz konulara bakın! Aşırı rahatsız edici.

"Görkem mi?"

Ali'nin babası şaşırarak sormuştu.

"Evet."

"Ali, senin arkadaşın Görkem değil mi?"

"Evet ama eski arkadaşım." eski arkadaşım kısmına imalı bir vurgu yapmıştı.

Meraklı annem dayanamadı ve lafa atladı. "Neden, konuşmuyor musunuz?"

"Hayır."

Annem tam bir şeyler sormak için ağzını açacaktıki durdurma gereği hissettim.

"Tamam anne yeter."

"İyi tamam şimdilik bu kadar yeter. Daha sonra seninle konuşucaz."

Suyumu içip cevap verdim.
"Tamam."

"Size afiyet olsun." Cemre hızla masadan kalktı ve yukarı çıktı.

Ali ile göz göze gelince kötü bakışlar attı ve oda yukarıya çıktı. E bari bende çıkıyım. Yukarı çıktım ve banyomu yaptıktan sonra kendime bir hayrım dokunsun diye gelecek sınavlara çalıştım dayanabilidğim kadar.

                                 -

Bir okul gününe daha huysuzca uyandım. Sıcacık yatağımı bıraktım ve hazırlandım. Saçımı tepeden sıkı bir at kuyruğu yaptım ve siyah montumla siyah botlarımı giyindim. Telefonumu şarjdan çıkarınca gözüme bir şey takıldı. Tarih... Bugün matematikten sınav vardı. Off sıçtım. Vallaha sıçtım. Yüksek tutmaya çalıştığım moralim deniz seviyesine gelince huysuzca merdivenlerden indim. Her zamanki sabah rutininden sonra Ali'nin arabasına bindik.

Yağmur yağmasına rağmen hafiften camı açtım. Çok güzeldi. Ama arabanın içinde ki sessizlik ve gerginlik aşırı rahatsız ediciydi. Cemre de Ali de pek mutlu görünmüyorlardı. Sınavlardan olsa gerek diye düşündüm . Sınav demişken ne yapacaktım ben? Aman ya sınava sınavda çalışan insanım ben çokta şaapmamak lazım.

Sınav olacak derse kadar sürekli sınava çalıştık. Ne kadar işe yarayacaksa artık... neyse. Sınava sınavda çalışma taktiğimin hala arkasındaydım ama fırsat varken çalışmam gerekiyordu. Ortak sınav olacağı için kelebek sistemi olacaktı. İnşallah yanıma sayısalcı biri otururda kopya verir. Sınıflarımızın belli olduğu liste gelince sınav olacağım sınıfı öğrendim. 12-A daydım.

Sınav bitince kağıdımı verdim ve çıktım. Şansıma kopya verebilecek zekilikte biriyle oturmadığımdan yada vermek istemediğinden moralim bozuktu. Çalıştığım şeylerde işe yaramayınca bok gibi kalmıştım.

                                 -

Öğle arası olduğundan bizimkilerle kantine oturduk.

"İkinci sınava düzeltiriz kankacanlarya sıkıntı etmeyin."

"İkinci sınavlar daha düşük gelmesin de Orkun'cum."

MELEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin