8

25 9 6
                                    

(MEDYADA DENİZ VAR.)

!!!! DUYURU!!!! : YENİ BÖLÜM 5 Oy GELDİĞİNDE YÜKLENECEK!!!

Yeni bölümü geciktirmeden atabildiğim için kendimi tebrik ediyorum. Ve size iyi okumalar diliyorum. <3

~~

Bi şaşkınlıkla açılan ağzından içkisi dökülen Ferman'a baktım bi Can'a. Ne bok yiyecektim ben şimdi?

"Hadi ne bekliyorsunuz, gidelim."

Dolunay'ın sesiyle Ferman la bakışmamız son buldu. Ferman ağzını silerken bende Can'a yaklaştım.

"Gerizekalı mısın çocuğum napıyorsun? Ne bok yiycem ben şimdi?"

"Deniz gerçekten özür dilerim. Haberin şokuyla söyleyiverdim birden. Hem ben konuşur hallederim Ferman'la sen dert etme."

"Ya birine söylerse?"

"Halledicem ben. Hadi gidin siz. "

Sinirle arkamı döndüm ve ilerlemeye başladım. Arkamdan gelen adım sesleriyle Ferman'ın da geldiğini anladım. Bardan çıkmadan Can'a döndüm ve sinirle bağırdım.

" Sakız çiğnerken dilini ısırırsın inşallah! Gerzek."

Ben, Cemre ve Dolunay Ali'nin arabasıyla gidiyorduk hastaneye.
Ferman ve Orkun da arkamızdan takip ediyordu. Arabada hem Pelin'e ne oldu acaba diye endişeleniyordum hemde Ali öğrenecek diye korkuyordum. Alt tarafı eve gideceklerdi ayağını nasıl yaralayabildi ki? Trafik kazası falan olmasın? Yok artık!

Ali'ye"Ne kadar kaldı?" diye sordum.

"On dakikaya oradayız."

Panik ve korkudan gözüm dolmuştu. Kalbim korkuyla hızlanırken nefes alış verişlerim de hızlandı.

"Deniz iyi misin?"

Ali'ye olumlu anlamda başımı salladım ama hiç iyi hissetmiyordum. Hafiften midem bulanma ya başlayınca camı açtım ve derin bir nefes aldım.

"Deniz sakin ol, arabayı durdurmamı ister misin?"

Kapalı olan gözlerimi açtım ve Ali'ye baktım. Ali öğrenirse ben biterdim. Can içkine ilaç atıp seni bayılttıktan sonra organ mafyasına satmazsam, üstümde küçük çocuklar tepinsin!

"İyiyim, panik oldum sadece. "

" Deniz sakin ol, ciddi bir şey olsa Serkan söylerdi."

Beni sakinleştirmeye çalışan Cemre'ye gülümsedim ve sakinleşmak için gözlerimi tekrar kapattım. Gereksiz panik olmuştum. Haklıydı, Cemre'ye önemli bir şey olsa Serkan söylerdi. Ali'nin öğrenme mevzusuna gelecek olursakta Ferman'ı ikna edebilirsem bir sorun kalmazdı. Nasıl ikna edeceğim konusunda hiçbir fikrim yoktu ama onu da sonra düşünürdüm artık.

Hastaneye gelince hızla araban indik ve hastaneye girdik. Pelin'lerin yanına doğru gidiyorduk ki Orkun'un Serdar'ı görmesiyle koşarak yumruk atması bir oldu. Orkun uçabiliyormuşta haberimiz yokmuş. Zıpladıktan sonra iki kol çırpsa kesin uçardı. Baktım ki herkes Orkun'u durdurmak için yanına gidiyor bende sarı civcivimin yanına gittim. Onlarla mı uğraşacaktım bir de?

Bağırarak "Sarı civcivim ne oldu sana böyle?" dedikten sonra koşarak Pelin'e sarıldım.

"Yavaş ol hayvan, canım acıdı! Hem civcivlerin hepsi sarı değil mi, niye hep renk belirtiyorsun?"

Kafasına şaplak attım.

"Çok konuşma, canım ne isterse onu derim. Hem nasıl oldu?"

Sorduğum soruyla gülmeye başlayınca susmasını bekledim. Neydi acaba bu kadar komik olan şey? Gülmesini kontrol altına alınca konuştu.

MELEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin