Harag

16 1 0
                                    

Egyszerű érzés, mindenkiben ott lakozik, mégis egy pillanatra a felszínre kerül és rémületet szül. Legerősebb érzés, mely bármit elnyom, tönkretesz és sötétségbe taszít.

Aki nem tudja kontrollálni, magára marad. Aki kimutatja, gyűlölet tárgyává lesz, elveszít mindent és mindenkit aki számít. Az érzés ami családok millióit tépte szét, barátságokat őrölt porrá és fosztott meg ezreket a szeretet vágyott érzésétől.

Te magad is az áldozata vagy, nem tudod megfékezni. Gyűlöleted miatt nem tartozol sehova, ezért vagy magadban és ezért nem számítasz senkinek. Hisz bármit is teszel ők csak azt látják ami rossz és nem azt ami emlékezetes.

A féktelen düh, minden amire szükséged van, ami előre visz. Nem kellenek múlékony barátságok, nincs szükség családra akiknek csalódást okozhatsz, se szeretetre ami szertefoszlik mikor elsőízből tapasztalja meg a tényleges valódat.

Az embereket sokminden befolyásolja, hisz ostoba gyenge teremtmények. De amivel a legkönnyebb úrrá lenni rajtuk, a félelem. Ahoz pedig nem kell más, pusztán egy hirtelen kirohanás.

De te ezt már mind ismered, hisz erről szól az életed. Megfélemlítesz másokat, megfosztod őket a választás lehetőségétől, a földbe tiprod őket, rájuk kényszeríted az akaratod, majd miután nincs hasznod belőlük félredobod őket.

Mindezt úgy, hogy szerinted minden jogod megvan rá. Kegyetlen vagy, uralod a gyűlöleted és ez tesz veszélyessé. Hiába küzdesz ellene, nem tudod megfékezni, se egyedül, se mások segítségével. Nem tudod elnyomni azt a tényezőt ami a léted alapjául szolgál.

Érted már?

****

02:47

Ezerféle éjszakaМесто, где живут истории. Откройте их для себя