Weer een nieuw hoofdstuk! Sorry voor het lange wachten.. Alsjeblieft blijven lezen!! Er gaat nog heeel veel gebeuren! ;) Bij 5 stemmen maak ik nieuw hoofdstuk.
Veel leesplezier!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
'Hoe ben je eigenlijk afgekickt?' Vraag ik Zayn als we door het winkelcentrum lopen.
'Uhm.. Zingen.' Knipoog hij.
Ik kijk verbaast. 'Zingen? Helpt dat echt?'
Zayn stopt zijn handen in zijn jaszakken. 'Jah..' Zegt hij terwijl hij onverschillig zijn schouders ophaald. 'Als je zingt vergeet je alles voor even. Net als bij drugs..'
Ik pak hem bij zijn arm en loop arm in arm verder. 'Ben je daarom ook zanger geworden?' Vraag ik.
'Misschien.' Mompelt hij met een klein glimlachje.
Ik zucht. 'Maar ik kan niet zingen.' Zeg ik.
'Heb je het ooit geprobeerd?' Vraagt hij.
Ik denk na. Ik zing wel eens liedjes, gewoon in de douche, of thuis, maar ik heb nooit geprobeerd om echt goed te zingen. 'Eh.. Nee.' Geef ik dan maar toe.
'Je moet het eens doen. Ik weet wel iets waar we heen kunnen gaan.' Lacht Zayn.
~~~~~~~~~~~~~~~~
We lopen naar een appartementencomplex die ergens naast het winkelcentrum is. Zayn steekt de sleutel in het slot en stapt naar binnen.
'Jongens?!' Schreeuwt hij naar boven. Boven hoor ik een paar stemmen terug schreeuwen. 'Zayn!' Roepen ze terug.
Ik stap achter Zayn naar binnen.
'Schoenen mag je aan laten.' Glimlacht hij als ik mijn schoenen begin uit te trekken.
We lopen naar boven en komen in een gezellig ingerichte kamer waar drie jongens op een bank zitten waarvan twee druk een spelletje fifa op de playstation spelen.
'Hey Zayn!' Begroet een jongen met bruin haar. 'En.. Leana?' Vraagt hij met zijn hoofd een beetje schuin.
Ik knik glimlachend.
'Dit is dus leana, waarover ik vertelde.' Zegt Zayn.
De twee jongens die fifa aan het spelen waren draaien zich even om. 'Hi Leana.' Zeggen ze.
Ik glimlach beleefd. 'Hi.' Zeg ik zacht.
'Ehm.. Dat is Liam.' Zayn wijst naar de jongen die mijn naam wist. 'En dat is Louis, en met die krullen Harry.' Zegt hij als hij naar de twee jongens wijst. Ik knik. 'En.. Waar is Niall?' Vraagt Zayn.
De jongen met de krullen, Harry dus, haalt zijn schouders op.
'Hij ging net nog naar de keuken om eten te halen.' Zegt hij. Op dat moment komt er een blonde jongen met een schaal chips de kamer binnen lopen.
'Ah!' Lacht Zayn. Hij loopt naar Niall toe en maakt een gekke wijs beweging. 'Dat is Niall.'
Ik grinnik om zijn gekke beweging. 'Hey.' Lach ik.
Niall zwaait met zijn hand. 'Hi.' Zeg hij met volle mond.
Zayn pakt mijn hand. 'Maar wat ik je wilde laten zien is..' Hij loopt naar een deur en zwaait het open. 'Tada!' Roept hij terwijl hij met zijn armen in de lucht zwaait. Hij klikt het licht aan en ik loop naar binnen.
'Een mini studio.' Lach ik.
Zayn knikt. 'Hier zing ik vaak.'
Ik loop naar de microfoon. 'Hallo, hallo.' Roep ik door het ding.
Zayn lacht. 'Hij staat uit.'
Ik plof neer op een van de stoeltjes in de studio en sla mijn armen om elkaar. 'Zing eens wat.' Zeg ik uitdagend.
'Ehm.. Oke.' Glimlacht Zayn. 'Maar dan moet jij zo ook iets zingen.'
Ik knik twijfelend. 'Oke dan.'
Zayn zet de microfoon aan en begint a capella te zingen.
Some things gotta give now
'Cause I'm dying just to know your name
And I need you here with me now
'Cause you've got that one thing
So get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing
And you've got that one thing
Bij de laatste zin wijst hij me aan. Ik ren naar hem toe en geef hem een knuffel. 'Dat was zo mooi!' Roep ik. 'Echt waar.'
Zayn glimlacht. 'Dankje.' Zegt hij zacht. 'Maar nu moet jij.'
Ik rol lachend met mijn ogen. 'Maar je moet me niet uitlachen.' Roep ik.
Ik zoek een karaoke versie van het liedje, wat ik laatst nog in mijn hoofd had en zet het geluid aan. Dan start ik met zingen.
**Even tussendoor: Ik wou graag het stukje dat ze nu gaat zingen op youtube zetten maar dat lukte niet, dus heb ik wel een link van gewoon het liedje dat ik wou laten horen maar dan staat er dus alleen glee enzo bij.. Dit is de link: http://m.youtube.com/watch?v=oWnzBH1Ytew
Je kan ook intypen: without you glee ;)**
I can't win, I can't reign I will never win this game without you, without you I am lost, I am vain, I will never be the same without you, without you I Won't run, I won't Fly, I will never make it by without you, without you I can't rest, I can't fight All i need is you and I, without you
Without
You! You! You! You! You! You! You! You!
Can't erase, so I'll take blame But I can't accept that we were estranged without you, without you I can't quit now, this can't be right I can't take one more sleepless night without you, without you I won't soar, I won't climb If you're not here I'm paralized, without you, without you I can't look, I'm so blind I Lost my heart, I lost my mind without you,
Without
You! You! You! You! You! You! You! You!
I am lost, I am vain I will never be the same, without you, without you
Without you
Dan stop ik en zie Zayn in zijn ogen wrijven. 'Dat was..' Begint Zayn fluisterend. 'Dat was heel erg.. Indrukwekkend.'
Ik zie een traan in zijn oog. Dan ren ik naar hem toe waarna er een lange stilte valt.
'Ik wou dat ik altijd bij je kon zijn.' Fluisterd hij na een tijdje.
JE LEEST
Teach me to be myself - Zayn Malik
FanfictionNa die ene ramp wist ik niet meer wie ik was, of hoe ik moest zijn. Ik had verkeerde keuzes gemaakt. Maar nu kon ik weer opnieuw beginnen. En op een dag vond ik iemand die me speciaal liet voelen en die me mezelf liet leren kennen. Ik wou hem alles...