Part 5!! (: Het schrijven van nieuwe stukken gaat sneller dan verwacht! Wel blijven stemmen, lezen en reageren!
Dit hoofdstuk laat zien dat ze beiden een geheim hebben die ze elkaar niet willen vertellen. Even voor alle duidelijkheid. ;)
Ohja, en voor mensen die het willen weten: Leana spreek je uit als: Lie-enna.
Veel leesplezier!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
'So, this is my house!' Roept Zayn enthousiast als hij de deur open doet waarna je een echo hoort.
Mijn mond valt open. 'Whaaat!' Gil ik. 'Ben je miljonair ofzo?'
Zayn haalt zijn schouders op en lacht.
In de hal staan twee trappen die naar boven gaan, net als bij rijke mensen in films.
'Wow! Hoor je die echo?' Roep ik. 'Echo! Echo!'
Zayn schiet in de lach. 'Kom nou maar mee.' Zegt hij en loopt naar twee glazen deuren toe en houdt ze voor me open.
'Dankuwel, mijnheer.' Zeg ik deftig en maak een buiging. Dan loop ik naar binnen.
Zayn loopt achter me aan.
De kamer is heel licht. Aan drie kanten zijn bijna alleen maar ramen, geen muren. In de kamer staat ook een trap die naar een soort van balkon gaat die ook nog in de kamer zit.
Zayn loopt naar de keuken die er ook is. 'Wil je wat drinken?' Vraagt hij terwijl hij de koelkast opentrekt.
Ik knik. 'Ja, lekker.'
Voor zichzelf pakt Zayn een flesje bier uit de koelkast en zet hem op het aanrecht. 'Cola, sap? Zeg het maar.'
'Eh.. Cola is goed.' Knik ik.
Zayn pakt een flesje cola en een glas en loopt dan naar boven naar het balkon.
Ik ga achter hem aan. 'Hoe kom je ooit aan zo'n huis?' Vraag ik terwijl Zayn de flesjes op het tafeltje boven zet.
Boven staat een lounge-set en een mega flatscreen.
'Gewoon sparen.' Antwoord Zayn.
Ik kijk hem vragend aan. Dan zie ik iets. 'Een xbox kinect?!' Roep ik.
Zayn lacht. 'Inderdaad.'
'Ik hou van dat ding. Ik deed het altijd met mijn neefje. Hij vind het geweldig om samen te spelen.' Glimlach ik.
'Wil je even spelen?' Vraagt Zayn dan.
Ik knik hefig. 'Ja!' Roep ik enthousiast.
Zayn lacht weer en loopt naar het kastje. 'Just dance, of..' Hij haalt een paar spellen uit de kast.
'Just dance is goed.' Roep ik.
Hij stopt de cd in het apparaat.
Ik schenk mijn cola in het glas en neem een slok.
Zayn gaat op de tafel zitten en neemt ook een slok van zijn bier.
Als het spel opgestart is, kiezen we een nummer uit.
Moves like jagger van Maroon 5.
Al snel beginnen de eerste tonen van het liedje en staan we als twee gekken te dansen.
'Je kan best goed dansen.' Hijg ik terwijl ik een rondje draai.
'I know, I know!' Roept Zayn sarcastisch.
Ik spring in de lucht. 'Nee, echt.' Lach ik.
Dan is het liedje afgelopen en kiezen we een nieuw liedje.
'Welk liedje is dat?' Ik wijs naar een liedje genaamt "What Makes You Beautiful".
'Oh, die wil ik niet dansen.' Mompelt Zayn en gaat naar het volgende liedje.
'Nee, kijk even een stukje van die clip. Die ene leek wel een beetje op jou.' Lach ik.
'Ja, dat zeggen wel meer.' Zegt Zayn. Dan klikt hij snel verder.
'Deze doen?' Vraagt hij bij het liedje "Call me maybe".
Ik knik. 'Is goed.'
De muziek begint weer en beiden staan we weer te dansen en mee te zingen. Dan als ik mijn armen naar links zwaai en tegelijk probeer te springen verlies ik mijn evenwicht. Met mijn handen gespreid val ik tegen Zayn aan waarna hij op de grond valt en ik boven op hem lig. Daarna schieten we beiden in de lach en liggen we nog even op de grond naar de muziek te luisteren.
~~~~~~~~Later~~~~~~~~~
Ik lig op de bank in Zayns armen onder een plaid. We kijken een film op tv en voor ons staat een grote bak popcorn. Buiten is het ondertussen al donker geworden.
'Heb je zin in pizza?' Vraagt Zayn.
'Pizza?' Herhaal ik.
'Ja, pizza. Weet je wel.' Antwoord hij.
Ik knik lachend. 'Ik weet wat pizza is. Maar, ja ik heb wel zin in pizza!' Zeg ik.
Zayn staat op en loopt naar de telefoon. 'Wat voor pizza?' Vraagt hij met de telefoon in zijn hand.
Ik voel mijn mobieltje in mijn broekzak trillen. 'Doe maar wat jij wil.' Zeg ik snel en pak mijn mobieltje op, terwijl Zayn een pizza besteld.
'Met Leana.' Zeg ik. Ik hoor dat het mijn tante is.
'Leana, waar zit je?' Roept ze door mijn mobiel.
'Ik ben bij Zayn.' Mompel ik.
'Wat? Wie is Zayn?'
'Hij is een goede jongen.' Vertel ik, want dat is wat ze wil weten.
'Als ik erachter kom dat hij een slechte indruk op je heeft, kom je nooit meer bij hem, begrepen!' Zegt ze. Ik zucht. 'Jaa..'
'En elf uur thuis zijn, hè.'
'Wat? Elf uur? Kom op! Ik ben geen kind meer!' Roep ik kwaad.
'Elf uur, anders niet.' Zegt mijn tante direct. 'Doei.'
En toen hoorde ik getuut. Tijd om doei te zeggen krijg ik meestal nooit.
Ik draai me om en zie dat Zayn me vragend aankijkt. 'Wie was dat?' Vraagt hij aandachtig.
Ik plof neer op de bank. 'M'n tante..' Mompel ik. 'Ik moet om elf uur thuis zijn.'
Zayn fronst zijn wenkbrauwen.
'Kom!' Roep ik en sla met mijn hand op de bank.
Zayn komt naast me zitten.
'Je bent net een hondje.' Lach ik.
Zayn lacht ook. 'Heb hawaï besteld trouwens.' Zegt hij dan.
'Ik hou van die pizza!' Roep ik en prik hem in zijn zij.
'Gelukkig.' Glimlacht Zayn en slaat zijn arm om me heen.
Dan kijken we elkaar weer een tijdje stil aan.
'En ik hou van jou.' Fluisterd hij dan glimlachend waarna hij zijn lippen op de mijne duwt.
JE LEEST
Teach me to be myself - Zayn Malik
FanfictionNa die ene ramp wist ik niet meer wie ik was, of hoe ik moest zijn. Ik had verkeerde keuzes gemaakt. Maar nu kon ik weer opnieuw beginnen. En op een dag vond ik iemand die me speciaal liet voelen en die me mezelf liet leren kennen. Ik wou hem alles...