•}[15]{•

1.6K 217 110
                                    


12102019 ~ 1935

~~~

"Tamam hadi kapadım gözümü at sen golü."

Yeonjun kahkaha atarken topu ellerine almış gözlerini elleriyle kapayan gencin kafasına atarak çıkışmıştı.

İyi oynayamadığını kabul ediyordu yüzüne vurulmasına hiç gerek yoktu.

Yaklaşık bir saattir, Beomgyu'nun artık korumaya  bile uğraşmadığı kalesine gol atmaya çalışıyordu.

"Yoruldum."

Sonunda pes edip bedenini çimlerin üzerine bırakmıştı.
Beomgyu elindeki topla birlikte Yeonjun'un yanına ilerlerken hemen ucunda bağdaş kurup oturmuştu.

İkiside sessizken Yeonjun ellerinden destek alarak hafifçe bedenini dikleştirmiş ardından kafasını Beomgyu'nun dizlerine koyarak tekrar uzanmıştı.

"Evden neden kovuldun?"

"Hyung... Dedim ya. Aklımın başına gelmesi için."

Durup güldü ve küçük bir çocuk gibi onun suratına bakan büyüğünü izlemeye başladı.

"Fakat üzücü haber şu ki, aklım başıma gelmek yerine daha daha çok karıştı."

Yeonjun gülümserken uzandığı çimde kollarını iki yana açarak sormuştu.

"Bu kadar mı çok?"

Beomgyu ise sadece kafasını olumlu anlamda sallamakla yetinmiş ve büyüğünün gülüşüne tekrardan dalıp gitmişti.

"Korktuğum şey oldu."

Yeonjun gülüşünün ardından söylediği cümleyle Beomgyu'nun kaşları çatılmıştı.
Korktuğu şey...

"Bana öyle iyi davranıyorsun ki, sana aşık olmaktan korkuyorum."

"Ne?"

Yeonjun ona aptal bir yüz ifadeyle bakan bedenin görünüşüne dayanamayıp kahkaha atmaya başladığında uzandığı yerden doğrulup Beomgyu'nun saçlarını karıştırmıştı.

Onun saçlarıyla oynamak şüphesiz hayatındaki en güzel şeydi.

"Bana öyle güzel davrandın ki, sana aşık oldum."

Gülümsemeden duramıyordu.

"Ruhuna aşık oldum."

"Üzgünüm, sana tüm saflığımla bağlandım."

Beomgyu, hyungunun saçlarını karıştırarak söylediği şeyleri anlamakta cidden zorluk çekmişti.
Deli gibi atan kalbinin duracağını hissetti.

Ve kurduğu iki kelimelik kısa cümleyle,

O gece delice oynadıkları halısaha, kahkahalar ile süslendi.

"Sanırım gerçekten evsiz kaldım."

Beomgyu hiçbir zaman Yeonjun'a sarılmaktan çekinmedi.

Ve Yeonjun, yanında Beomgyu olduğu sürece hep ruhuna aşık olduğu bedenin saçlarıyla oynadı.

~~~
13102019 ~ 1817
Syglr
Svglr
Anlam hatası, yazım yanlışı ya da herhangi bir şey
Pek kontrol etmedim bölümü
Sabırla okuyup buraya kadar geldiğiniz için teşekkürler
Hep güzel kalın
Final

Çözülmüş ayakkabı bağcıkları | YeongyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin