deel 19

273 23 5
                                    

'Wat gaan we met haar doen?' zegt James.

'Dood haar.' Zeg ik. Ik voel me verraden.

'Ja, maar hoe?'

'Langzaam en pijnlijk.' zeg ik.

'nee.' Jake kijkt me aan. 'Zo zijn wij niet. Het moet snel en pijnloos.'

Ik kijk hem aan. 'Je hebt gelijk.'

'Ik doe het.' zegt Nikky. 'Ik heb haar gekent vroeger. Ik moet het doen.'

We knikken. Nikky pakt het mes tussen haar handen en steekt het recht tussen Bunny's wenkbrauwen.

En luid gezoem klinkt als we worden opgehaald. We worden naar president Snow gebracht.

Ik kijk Snow aan. Hij mij. We zeggen niets. Naast me zitten alle overlevenden. Snow wordt beschermt door twee peacekeepers.

'Jullie zijn er uit gekomen. Dat is zeker een verassing.' zegt hij.

Ik knik. 'Dat moet zeker een schock geweest zijn.' Dan springen we op. Jake en Bryan draaien de nek om van de ene peacekeeper, Amber en Lindy van de andere. Nikky en Glamour pakken snow vast. Ik ga achter snow staan. Snow schreeuwt. Ik kijk triomfantelijk naar de camera in de hoek van het kleine grijze kamertje waarin we zijn. Dan pak ik Snows hoofd vast en draai. Dood.

Op dat moment worden de straten door de rebellen bestormt, de peacekeepers gedood en de capitolers naar binnen gedreven en gedwongen hun TV aan te zetten.

Ik sta bovenop een gebouw. James filmt me terwijl ik spreek. Het wordt live uitgezonden op TV.

'Mensen van de districten en het capitool. Alles gaat veranderen. De hongerspelen zijn over. De grenzen gaan open. Alles wordt beter. Want wij zijn nu aan de leiding. Snow is dood.'

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Dus dat was het einde van mijn allerlaatste fanfiction. 
Ik zal mijn best doen vaak genoeg nog andere verhalen te schrijven.
Ik wil even iedereen bedanken voor hun superlieve comments en votes.
Ook vond ik het erg leuk, maar ook erg moeilijk om de rollen erbij te verwerken.
Superleuk dat Amber, Nikky en Lindy mee wilden doen met dit. Thanks, girls!
Lots of love!
Vote/comment/follow
En misschien als je tijd hebt ook even een kijkje nemen op mijn youtube kanaal: Kyra Zon.
xxx

de 79ste hongerspelen: fighting backWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu