״אוף מה אני אעשה כל כך הרבה זמן בלעדייך?״ בל שאלה כשהתחלנו לארוז לקראת חופשת הכריסמס בה אנחנו חוזרות הביתה למשך שבועיים שלמים מהעשרים ושלושה בדצמבר ועד השישי בינואר לאחר ערב השנה החדשה, הפסקתי לארוז שהתחלתי להיות רעבה אז החלטתי ללכת לפיצריה האהובה עליי בעוד בל הלכה להיפגש עם מארק החבר שלה, לבשתי ג׳ינס סקיני שחור גבוה פשוט וסוודר עם צאוורון גולף בצבע אפרפר-שמנת, שמתי משקפי שמש שחורות ונעלתי את המגפוני העקב השחורים הנמוכים שלי, לקחתי איתי תיק צד בצבע בורדו סגלגל ויצאתי מהמעונות לכיוון הפיצריה...
״דוסון?״ שמעתי את לואי כרגיל כי היקום כל כך אוהב אותי קורא לי מימיני, שיחקתי את עצמי לא שומעת והתחלתי לשחק עם הטבעת שענדתי בזמן שחיכיתי לתורי להזמין, ״אני יודע ששמעת אותי, כי את לחוצה..״ שמעתי פתאום את לואי מאחוריי ונבהלתי קצת, ״איך אתה יודע שאני לחוצה?״ שאלתי כיאילו מדובר בזר ולא בלואי האדם שהכיר אותי יותר טוב משהכרתי את עצמי, ״את משחקת עם תכשיטים שאת עונדת, שרשראות, טבעות או צמידים כשאת לחוצה..״ הוא אמר באדישות והרמתי גבה מנסה להרהר במה שהוא אמר.
המוכר קטע את ההרהורים שלי כששאל מה אני אזמין ולפני שהספקתי לענות לואי הקדים אותי והזמין בשבילי, ״פיצה דקה , רגילה בלי כלום עם אקסטרה גבינה... ולשתות לימונדה עם שלוש קוביות קרח, זה חשוב.. רק שלוש.. תביא שתי כוסות כאלה..״ הוא אמר לפני שנתן את כרטיס האשראי שלו למוכר ולא ידעתי איך להגיב אליו כל כך, ״מה אתה חושב שאתה עושה?״ שאלתי לואי אחרי כמה שניות, ״מזמין..״ הוא אמר וגלגלתי עיניים כשהלכתי להתיישב ליד אחד השולחנות עם הספות במקום כיסאות, ״אנחנו צריכים לדבר...״ לואי אמר הולך אחריי ומתיישב מולי, ״אתה נפרד ממני?״ שאלתי צינית וזה קצת שעשע אותי, יכולתי לראות גם את הגיחוך על הפנים של לואי, ״מצחיקה״ הוא אמר באדישות אופיינת לו מוחק כל זכר לשעשוע על הפנים לפני שהתחיל לדבר, ״אני לא מבין למה את ממשיכה להגיד שאני עבריין שאת יודעת שאני לא, ולהציג את בראדלי כמלאך למרות שאנחנו בדיוק אותו הדבר..״ הוא אמר ונאנחתי, ״מה אתה רוצה לואי?״ שאלתי מנסה לסיים את השיחה הזו, ״את יודעת למה ארג׳נט המניאק הזה נטפל אליי כל התיכון אז למה את עדיין טוענת שאני עבריין?״ הוא שאל והתחלתי להרגיש קצת אשמה, ״בסדר אני מצטערת, אתה לא עבריין לואי.. ״ אמרתי ונראה שהוקל לו.. לא ידעתי כמה המילים שלי משפיעות עליו אחרי כל כך הרבה זמן..
YOU ARE READING
Everything has changed
Romanceמזמינה אתכם לקרוא את הסיפור החדש שלי אוהבת❤️ דרך אגב הוא יהיה מאוד שונה משאר הסיפורים שלי, במיוחד מבחינת הדמות הראשית- היא ממש לא ילדה טובה כמו שאר הדמויות שלי..