״ברור שאת באה, מסיבה היא המונית את לא צריכה להיות עם לואי, תיהי הדייט של בראדלי..״ וויליאם אמר מנסה לשכנע אותי לבוא ואני ובראדלי הסתכלנו אחד על השני במבוכה, ״הוא צודק , את לא צריכה להפסיד מסיבה בגלל לואי..״ בראדלי אמר מתעלם מהחלק השני של המשפט, הופך את המצב לפחות מביך..
״נו תלבשי משהו יפה, יוצאים עוד רבע שעה..״ בראדלי משך אותי מהספה וקמתי פולטת אנחת עייפות וייאוש כשהלכתי לחדר שלי לחפש מה ללבוש, לבסוף בחרתי בגופייה צמודה לגוף עם צווארון גולף בדוגמת פסים בצבעי שחור לבן, וג׳ינס סקיני בצבע שחור שמבליט את קימורי הגוף שלי, היו לו קרעים בברכיים, נעלתי מגפונים שחורים עם עקבים קטנים.
עשיתי גולגול מרושל, הוצאתי קצת שוונצים לקדמת הפרצוף , מרחתי מסקרה בצבע שחור על הריסים שלי, שמתי עיפרון לבן בעיניים שיתן אשליה למראה עין גדולה יותר , ומרחתי על השפתיים ליפסטיק בצבע ורדרד שקוף, לקחתי איתי ביד מעיל בגלל הגשם שיורד בחוץ, וחזרתי לסלון שם וויליאם היה בפלאפון ובראדלי עמד וחיכה לי מסתכל על השעון , ״אני מוכנה..״ אמרתי מעוררת אותם, ״הללויה״ וויליאם קם והסתכל עליי, ״מאחת עד עשר.. ארבע..״ הוא אמר ציני וסימנתי לו שילך לעזאזל, ״לחלוטין 10״ בראדלי אמר נאנח כשהסתכל עליי במשך כמה שניות, והמצב הפך להיות קצת מביך שוב, ״אני פשוט מקסימה..״ אמרתי צינית כדי להקליל את המצב..
״התחלת ללכת לחדר כושר?״ וויליאם התחיל לצחוק וגלגלתי עיניים בחיוך, ״אני יותר בכושר ממה שאתה זה בטוח..״ אמרתי תופחת לו על הבטן בה היה כלום מלבד שרירים, לגמרי עושה צחוק מעצמי.. והוא ניסה לדגדג אותי בתמורה, ״שימי את המעיל שלא תתקררי..״ הוא אמר לי וגלגלתי עיניים, ״כן אבא..״ אמרתי בטון מעצבן והוא דחף אותי היישר לידיים של בראדלי כשיצאנו מהיחידת דיור שלי ושל בל במעונות, ״היי״ לואי אמר ומיד זזתי הצידה, ״את באה בסוף?״ הוא שאל והנהנתי, כמו מה אני נראת לו?! , ״חולצה יפה, הוצאת אותה קצת מהארכיון..״ הוא אמר וגלגלתי עיניים והתקדמתי מהר יותר , ״לא, דוסון! התכוונתי בקטע טוב, אני ממש אוהב את הגופייה הזו, את נראת בה ממש טוב..״ הוא מהר אמר כשראה שכעסתי, ״אידיוט..״ מלמלתי והוא התקרב יותר, ״אז, את לא רוצה אותי שוב בגלל מה שהיה או בגלל שיש מישהו אחר שמעניין אותך?״ הוא שאל בלחש והרמתי גבה בכעס קצת המומה, ״סלח לי?״ שאלתי בחוצפה, אני נראת לו זונה שכל יום מעניין אותי מישהו אחר?! , ״אתה יודע מה התשובה לשאלה הטיפשית הזו..״ אמרתי מאוכזבת שהוא בכלל שאל את זה והוא נאנח ושחרר אותי קצת..
YOU ARE READING
Everything has changed
Romantizmמזמינה אתכם לקרוא את הסיפור החדש שלי אוהבת❤️ דרך אגב הוא יהיה מאוד שונה משאר הסיפורים שלי, במיוחד מבחינת הדמות הראשית- היא ממש לא ילדה טובה כמו שאר הדמויות שלי..