פרק 4: ״קנאה״

93 11 4
                                    

*פלאשבק דוסון בתיכון*
״היי״ אמרתי מצחקקת כשהתקרבתי לשולחן הקבוע בחוץ אל וויליאם, קאסי, לולה ומלקולם.. , ״מישהי נהנתה בשיעור מתמטיקה..״ מלקולם אמר וגלגלתי עיניים מצחקקת, ״תראו תראו, רק שלושה שבועות שהיא כאן וכבר היא התאהבה..״ לולה אמרה וגיחחתי, ״היא סתם מאושרת כי זה היום הראשון שלה בלי הקיבוע אחרי הנקע בכתף.״ וויליאם ניסה לעזור לי אבל זה רק גרם להם להתפוצץ מצחוק, ״מי הבחור?״ קאסי שאלה מתחננת לפיסת מידע, ״זה ווסלי..״ אמרתי ממלמלת בחיוך כשמשב רוח קריר עבר לידינו , הסתכלתי לכיוון וראיתי את לואי ואת שאר קבוצת הבנים שלו הולכים לכיוון הספסל שלהם שממוקם בדיוק אחרי שלנו, הוא שלח אליי מבט קריר שלא הצלחתי לפענח ותהיתי אם הוא שמע את השיחה שלנו..
״מישהו מקנא״ מלקולם השחיל תוך כדי שיעול מזויף, ״ממש, הוא יודע טוב מאוד לא להתקרב אליי אחרי הנקע שהוא גרם לי״ אמרתי מרוצה מעצמי שהצלחתי להרחיק אותו, ״טוב אז מה נסגר עם ווסלי?״ לולה שאלה לא עומדת במתח, ״אנחנו הולכים יחד למסיבה הערב ונראה מה יהיה אחר כך..״ אמרתי מתרגשת ולולה קרצה לקאסי אחרי שראתה את הפרצוף שלי , ״אני מפספסת משהו?״ שאלתי מסתכלת עליהן, ״כדאי שתבואי איתנו לפני כדי שנמצא לך מה ללבוש..״ הן אמרו וגלגלתי עיניים חסרת אמונה מהן כשהלכתי משם בהפגנתיות ...
*סוף פלאבשק*

ישבנו בטיילת שליד האוניברסיטה , אני ובל יחד עם לואי ומארק מישהו שבל התחילה לצאת איתו, ישבנו אוכלים גלידה ומדברים בקלילות, ואיך ולמה זה קרה? בל החליטה לצאת לדייט עם מארק שהספיק להתחבר ללואי ומכך הוא הציע שנעשה דאבל דייט, בל התחננה שאני אסכים וכמו חברה טובה עשיתי את זה בשבילה..

״איך אתם הכרתם?״ מארק שאל לפתע אותי ואת לואי ובל הקשיבה לנו דרוכה, לא הסכמתי לספר לה כל כך כי רציתי להשאיר את זה מאחורה, ״אני קורא לזה מזל היא קוראת לזה מזל נאחס איזה גרסה אתם רוצים לשמוע?״ לואי שאל ובל צחקקה, ״את שלך..״ היא ענתה לו והוא חייך אליי בהתנשאות, ״אז ככה, דוסון הגיעה לתיכון קצת אחרי תחילת כיתה י׳..״ הוא התחיל וכבר התחלתי לגלגל עיניים, ״בגללו כל התיכון קרא לי דוסון במקום אמיליה..״ אמרתי כבר מתחילה את הטענה הראשית שלי והם חייכו לכיוונינו מחכים שהוא ימשיך, ״היא הייתה שונה משאר הבנות, היא הייתה חוצפנית, שקטה, רגועה כזו אבל כמו פצצה מתקתקת, שקט מזויף כזה בקטע טוב, בכל רגע היא יכלה להתפוצץ, ואני חיכיתי לראות מתי הקטע הזה יגיע..״ הוא אמר ולא יכולתי שלא להוציא גיחוך מזלזל, ״ברור שבאיזשהו שלב אני אתפוצץ, כי אתה ניסית לפוצץ אותי בכוח, כמו הפעם ההיא למשל שזרקת עליי כדור בשיעור ספורט שבוע אחרי שהגעתי לבית ספר וגרמת לי לנקוע את הכתף ולקיבוע של שלושה שבועות!״ אמרתי בכעס ומבט מופתע הופיע על הפרצוף של מארק ושל בל, ״את מפריעה לי..״ הוא אמר מסנן באדישות וגלגלתי עיניים, ״את זה למשל היא עושה לי בכוונה, היא הבן אדם היחידי שמרשה לעצמו לגלגל לי עיניים, לצעוק עליי, לא לפחד ממני ולנסות לשלוט בי או לבקר אותי..״ הוא אמר כמו איש שמאוד מרוכז בפאקינג עצמו, ״אוי ואבוי האליל לואי סטיבן סטיוארט השישי שאף אחד לא יבקר אותך יצור מושלם ואלוהי שכמוך״ אמרתי צינית לחלוטין וזה גרם לו להוציא חיוך מרוצה מעצמו, ״נרקסיסט״ חרקתי שיניים וסיננתי בשקט..
״ואז היא הבהירה לי טוב שהיא לא מוכנה שאני אתקרב אליה.. ובאמת התרחקתי, עד שכבר לא יכולתי לעמוד בזה ופוצצתי במכות מישהו שהתחיל איתה, סתם כי קינאתי..״ הוא אמר וזה הזכיר לי את היום של המסיבה ..

Everything has changed  Where stories live. Discover now