Taehyung i Jungkook dotarli na czas w umówione miejsce. Oboje udali się do prowizorycznej garderoby, która znajdowała się w ogromnym, białym namiocie tuż za hotelem. Wchodząc do środka czuć było niesamowity gorąc, którego nie potrafiły zmienić nawet wiatraki, w powietrzu unosił się zapach perfum zmieszanych z lakierem do włosów. Lider podszedł do Jeona i Taehyunga mierząc ich z góry do dołu piorunującym spojrzeniem.
- P-przepraszamy? - wydukał w końcu starszy.
- Nie ma na to czasu. Idźcie się przebrać, za pół godziny zaczynamy nagrywać. - powiedział Namjoon krzyżując ręce na piersi, po czym obrócił się na pięcie i udał się do wyjścia.Kim i Jeon szybkim krokiem ruszyli w stronę przebieralni, gdzie stylistki czekały z przyszykowanymi dla nich ubraniami. Chwycili wieszaki i po pięciu minutach wyszli z garderoby. Zaprowadzono ich na krzesła i momentalnie zaczęto nakładać na ich twarze makeup oraz stylizować ich włosy. Gotowi dołączyli do piątki przyjaciół i zaczęto nagrywać typowy dla każdego odcinka wstęp, po czym rozpoczęto od losowania. Miało ono na celu wyłonienie tego, kto z kim będzie w pokoju przez resztę wyjazdu, wiązało się to oczywiście z późniejszym zadaniem.
Staff standardowo przyszykował kolorowe kartki z imionami. Losować mieli Jungkook, Jimin oraz Hoseok, którzy wygrali rywalizację w poprzednim odcinku. Po otworzeniu kartek wyszło na to, że Jimin będzie w pokoju z Yoongim, Hoseok z Namjoonem, a Jungkook... Z Taehyungiem. Po przeczytaniu tego imienia, serce Jeona stanęło, po czym zabiło dziesięć razy szybciej. Teraz tylko modlił się o to, aby wygrać w papier-kamień-nożyce razem z Jiminem i Hoseokiem, żeby nie trafić do pokoju z Jinem.
I tak też się stało. Jego nogi zrobiły się jak z waty, kiedy zobaczył szeroki, a przede wszystkim szczery uśmiech Taehyunga. Chciał do niego podbiec i go przytulić, jednak na planie musiał być ostrożny, ponieważ doskonale wiedział jaka będzie reakcja fanek. To dlatego ostatnie wspólne zdjęcie na Twitterze wstawili dokładnie dwa lata temu.Nikt nie mógł wiedzieć o tym, że Jungkook rzeczywiście darzy Kima jakimś uczuciem. Nikt. Nawet Taehyung. Chociaż... Co by się stało, gdyby wykorzystać tę sytuację? Jeon wiedział, że Taehyung skłania się bardziej ku byciu heteroseksualnym, ponieważ nie raz wspólnie podziwiali najładniejsze koreańskie idolki i to on zdecydowanie najbardziej się nimi ekscytował. Nie miał szans, ale i tak postanowił spróbować. Przecież zakazany owoc smakuje najlepiej, prawda?
CZYTASZ
le soir à Paris • jjk × kth
FanfictionW Paryżu zaplanowany został kolejny odcinek RUN BTS, podczas którego Kim i Jeon trafiają do jednego pokoju. Nikt jednak nie wie, że młodszy nie uważa Taehyunga za przyjaciela, a bycie w jednym pokoju daje mu szansę na rozkochanie w sobie chłopaka. _...