~Zavorul usii se descuiase,usa se deschise,Yeonwoo a trecut pracul intrand in casa cu valiza in mana dreapta si cu telefonul in mana stanga.Privea atenr casa...ochii miscandu-se de la dreapta la stanga,era o casa frumoasa.Deodata linistea a fost intreruota de niste batai in usa,era Dahyun,sora mai mica a lui Hyunjin.
-Buna!Sunt mezina familiei Hwang!Am adus un cadou de bun venit,a spus ea zambind dragut,la care Yeonwoo inchinandu-se a zambit inapoi.
-Intra..Sa bem un ceai!Afirma Yeonwoo fericita.
Fetele au luat loc la o masă de langa un geam mare de sus pana in jos.Dahyun ii prezenta mai multe poze cu familia ei,la care a dat de o poza cu Hyunjin si crush-ul ei.Yeonwoo a facut ochii mari vazand poza.
-Cine sunt ?Imi par cunoscuti?
-Oohh,la dreapta e fratele meu mereu serios,iar la stanca e crush-ul meu din scoala generala.Yeonwoo,tu ai avut vreun ceush in scoala generala? A intrebat Dahyun punand ambele maini pe masa si zambind.
-Nu stiu daca am fost in scoala generala,a spus Yeonwoo intorcand capul spre geam apoi a continuat.Nu stiu nimic despre copilaria mea,traiesc abia de 4 ani.Parintii au spus ca am suferit un accident de motocicleta ,in urma caruia mi-am pierdut memoria.Iar tot ce a fost inainte ,ascund de mine.Uneori imi apar unele lucruri ca viziuni,si foarte des un baiat dragut de scoala generala,pictandu-i porterul mama a zis ca imi placea de el.Toata viata mea e un secret care nici eu nu il stiu.Sper ca in continuare se va schimba ceva,a spus Yeonwoo inecata in lacrimi.
Dupa care lui Dahyun ii lacrimau ochii...era in stare de soc.
-Yeonwoo...viata ta...ma doare pe mine doar auzind.Imi pare rau ca am intrebat.
Yeonwoo a zambit si isi sterse lacrimile.
-Nu e nimic,sa ne calmam!Iar tu inca nu mi-ai aratat toate pozele.
Ambele au zambit...
-------------------------------------------------
CITEȘTI
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒐𝒓 𝑯𝒂𝒕𝒆 𝒎𝒆?//HHJ
Fanfiction~Viata este un examen infinit,te pune mereu la incercari grele,fara a vrea uneori ranesti mortal o fiinta care mai pe urma iti va fura sentimentele...dar nu vei putea fi cu ea,mereu urmaridu-te amintirea ca odata aveai sa o omori si ca din cauza ta...