𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖔𝖑𝖚𝖑 27

243 38 44
                                    

   Cand ridic privirea,ochii mei s-au facut cat cepele.Era...Eunwoo.Chiar in fața mea...

-Yeonwoo!striga in timp ce alerga spre mine.Mi-ai lipsit atat de mult!imi spune si ma strange la pieptul lui.

   Eram inca in stare de soc,si cum e habitatul meu...iau forma unei statui.Ce cauta Eunwoo aici?Cum ramane cu mama lui?Sunt confuza rau.

-Ce cauti aici?intreb eu.

-Am venit la tine.Imi faceam mare griji,te-am sunat mai mult de 100 de ori si nimic.Ce e cu telefonul tau?

-Telefonul meu...ăm...habar n-am.E inchis de cateva zile.

-Aoleu!Dar eu in sat puteam face stop cardiac de la atatea griji.

-Totul e in ordine...Stop!Daca esti aici va trebui sa iti gasim unde sa stai!

-Tu unde stai?

-Eu.......si ce mai faci?Cum viata?Ai mai vazut-o pe matusa?Imi este foarte dor de ea.

-Yeonwoo!Nu mai fi o vulpe.Spune direct...

-Uf...stau la Hyunjin.

-Cum?In casa cu idiotul ala?

-Eunwoo!Nu iti mai face atatea griji!Ii sunt asistenta nimic mai mult.Calmeazate!

-Merg si eu sa stau cu tine la el!ochii mei se facura mari imediat ce auzisem asta.

-Hei!E prea devreme pentru al treilea razboi mondial!Vei sta pana cand la un hotel!

-Nu spuneai tu ca ai o casuta...?

-O fata draguta din China este chiriasa.

     A fost destul de complicat,dar pana la urma l-am convins sa stea o perioada la hotel.Era deja noapte,nici nu atrasem atentia la ceas,pana cand am auzit pe Eunwoo ca e trecut de 10 p.m.

    Hyunjin trebuia sa serveasca cina acum aproape 2 ore.Tocmai ce azi isi calma spiritele si acus iar va urla.Mi-am luat adio si am iesit ca un vant din hotel ,drept spre un restaurant unde si mancarea era pe terminate...

-Unde ai fost ca ai intarziat atata?Unde e cina mea?Cat e ora?intreba Hyunjin intins pe canapea imediat ce auzi usa.

-De unde stiai ca sunt eu?Nici nu m-ai vazut!

-Nu raspunde la o intrebare cu o alta intrebare!spuse si se apropia de mine.

-Imi pare rau ca am intarziat atata.Am fost la restaurant dar mancarea era pe terminate si ti-am luat niste pizza.

-Aoleu!Se pare ca ai uitat de dieta mea.Asistenta te numesti.

-No.Ma numesc Kim Yeonwoo,iar tu poti lua o mica pauza de la dieta ta.

-Fie ce o fi!Imi e foame!

-De ce nu ti-ai gatit ceva de mancat daca iri este atat de foame?il intreb in timp ce asez cina langa chiuveta.

-Ppff...n-ai ce vorbi.Tu de ce nu gatesti?Ai grija sa nu scapi cina in chiuveta.

-Ppff...n-ai ce vorbi.

     Imediat dupa ce am mancat am mers in camerele noastre la somn.Eram extrem de epuizati.Inainte de somn am facut o mica recapitulare.Viata mea e asa...haotica.

   De ce oare nu mai este acel sentiment asa aprins pentru Eunwoo?Nu imi place de Hyunjin,deloc...Dar ce se petrece?

   Ma trezesc brusc din somn cand aud niste sunete paranormale in casa.Inima imi incepu sa bata mai repde decat la iepure.Doamne Dumnezeule,Sfinte Icoana Aparama...Imi iau doua perne si leg...una inaite si alta la spate,mai iau si mopul - da stiu ca chiar daca e o fantoma sau un spirit rau va fi inutil tot ce am pe mine.

    Incerc sa produc cat mai putin zgomot posibil.Eram cu ochii in patru,ma invartiam in cercuri pentru a fi sigura ca nimeni nu e in jurul meu.Daca avea sa fiu la vanatoarea de fantome singura avea sa fac infarct la sigur,asa ca am mers la colegul meu de vanatore.

-La trei fug cat ma tin picioarele pana in camera la Hyunjin!Unu...doi...trei!

   Viteza facu ca stratul de protectie si anume pernele,sa ma paraseasca.Dar in schimb am ajuns nevatamata in camera lui Hyunjin.Intrand aud ca acele sunete sunt produse de...Hyunjin.Avea un cosmar.

   Transpira,iar pe fața lui fina se scurgea o lacrima cristalina.

-Hyunjin esti bine?il ating usor pe umar.

   Dar nici un semn.Imediat ma trage langa el in pat.In acel moment pamantul se invartea in jurul meu.In ultima vreme devin din ce in ce mai confuza.

   Incercam sa ma eliberez din imbratiasarea lui dar eram stransa bine.Oare asta e chiar pe bune?Dar parea a fi prins in visuri.

-Nu ma parasi!a spus el cu o voce linistita.

   In seara aceea am dormit impreuna,chiar daca imi trezi amintiri din trecut stiu prin ce trece.Cosmarurile sunt ca o inchisoare,suferi mult in ele.

   Imediat ce ne-am trezit am mers spre bucatarie.

-Imi pare rau pentru noaptea asta...

-Nu e nimic,si eu trec uneori prin asta!Chiar nu e nimic!si zambesc cald.

-Yeonwoo,ce e asta?ma intreaba facanduma sa imi ridic privirea.

-Hei,Hwang Hyunjin laso!strigam aruncanduma pe el.

-La sigur esti superman varianta femenina!La cum te-ai aruncat.Ce e cutiuta asta?

-Hwang Hyunjin nu o mai ridica,damio!

   In momentul acela pe usa intra Eunwoo. Ochii la toti trei se facura cate cepele...

______________________________________

❗❗Poate contine greseli gramaticale ❗❗

Anneong amigos!Un nou capitol...nu prea interesant...dar asta e!Uneori imaginatia mea nu e asa perfecta,dar a fost cerut capitolul...Promit ca voi da tot ce pot ca urmatorul capitol sa fie unul foarte bun🙏Kiss u❤❤

𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒐𝒓 𝑯𝒂𝒕𝒆 𝒎𝒆?//HHJUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum