𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖔𝖑𝖚𝖑 7

508 71 15
                                    

(Dahyun primea un apel la telefon)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Dahyun primea un apel la telefon)

In timpul acela Hyunjin trecand a observat.

-Dahyun...iti suna telefonul!!!

-Lasa-ma!Raspunde tu!striga ea din toaleta.

Hyunjin a raspuns iar tot ce a auzit a fost un tipat de "Ajutor".Isi facea griji pentru Yeonwoo ,alerga la casa ei cu cea mai mare viteza.Tranti usa casei si o vazu pe Yeonwoo in halat cu periuta de dinti in gura,facand o plimbare prin sufragerie.

-Esti nebuna?intreba Hyunjin intr-un suflet.

-Nu,de ce?

-De ce ai tipat asa la telefon?Nici nu-ti inchipui cate griji mi-am facut ,cat de speriat eram ca sa nu patesti ceva!!!

-Ufff....nu puteam sa ma decid in ce sa ma imbrac!

Dupa ce a spus aceste cuvinte,Yeonwoo se apropia de Hyunjin,opriindu-se in fata lui.Ii putea admira doar pieptul daca nu ridica capul.Deodata isi dezlega halatul facandu-l pe Hyunjin sa faca ochii mari,apoi il lasa incet sa cada peste umeri.

-Hai la facultate!Pronunta Yeonwoo ca o pradatoare.

-Unde te pornesti tu in halul asta?intreba Hyunjin inca uimit dar ingrijorat de starea de sanatate a lui Yeonwoo ,apoi o ideie ii veni.

La Facultatea de Fashion din Seoul era organizat un proiect legat de biologie.Asa ca Hyunjin ca un adevarat gentleman lua bicicleta si a inceput a conduce.Yeonwoo il stranse de talie si a inchis ochii.Ii era frica,dar deschise imdiat un ochi cand a simtit mirosul de inghetata.

-Hyunjin,vreau inghetata!a soptit ea asteptand mai repede un raspuns.

-Si care-i treaba?

-Sa plecam sa mancam inghetata!

-N-ai decat sa pleci dar dupa vei merge singura!

Yeonwoo puse o fața trista.Hyunjin observand a dat ochii peste cap si a facut curba spre magazin.Fericirea a intrat in inima lui Yeonwoo.

Stateau ambii la masa si mancau inghetata.Deodata Hyunjin isi apropia fața de Yeonwoo,ea speriata doar privea.

-Hyunjin!!Nu pot!!!a spus Yeonwoo,la care baiatul a inceput a rade apoi ii sterse cu servetelul inghetata de pe nas.

-N-aveam de gand sa te sarut,ppfff!a spus el dand ochii peste cap apoi plecand spre bicicleta.

Pe strada in masina trecea So-Min,fata care credea ca Hyunjin e doar a ei.Prima oara il vede langa o fata si se pare ca se simte bine.De ciuda opri masina si veni spre ei.Anul precedent de studii ,Hyunjin ii oferea atentiei doar ei,erau la o etapa de aproape o relatie dar in vacanta So-min a fost in Franta iar legaturile lor s-au pierdut.

Se apropia de el,il lua de cravata si il trase spre ea.Zambea iar el o privea cu o indiferenta si gata sa ii spuna "Da-mi drumul desteapt-o",ii era dor de el incat il saruta-se a doua oara in viata ei,dar in timpul acela venise si Yeonwoo oprindu-se si privind.
Nu stia ce simte...vroia sa planga?Nu stia ce e cu ea?Ce se petrece?De ce ii lacrimeaza ochii?

vroia sa planga?Nu stia ce e cu ea?Ce se petrece?De ce ii lacrimeaza ochii?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒐𝒓 𝑯𝒂𝒕𝒆 𝒎𝒆?//HHJUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum