𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖔𝖑𝖚𝖑 6

542 73 10
                                    

~Ca in fiecare seara ,pentru a se elibera de stres Yeonwoo face o plimbare sub lumina lunii inainte de culcare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


~Ca in fiecare seara ,pentru a se elibera de stres Yeonwoo face o plimbare sub lumina lunii inainte de culcare.Strazile erau luminoase si nu prea aglomerate.Yeonwoo privea cerul fiind neatenta a calcat stramb si si-a luxat glezna.S-a ridicat si a incercat sa faca cativa pasi dar nu putea.

-Serios?Universule de ce ma urasti?Credeam ca e o zi norocoasa.O Doamne! A strigat Yeonwoo furioasa.

Deodata se trezi in spatele lui Hyunjin.Se simtea in siguranta,era socata,avea gura cascata.Insa nedumerirea nu l-a ajuns si la Hyunjin care zambea de expresiile lui Yeonwoo.

-Yeonwoo,inchide gura astfel iti va intra o musca in ea!

-Hyunjin de unde te-a adus Dumnezeu aici?

El doar a dat din cap zambind...au ajuns pana la un pod de unde puteai admira privelistea.Au luat loc pe o banca.Era liniste...se auzea doar apa raului si un vapor ce plimba turistii,linistea a fost stricata de vocea groasa a lui Hyunjin.

-Imi place sa privesc orasul noaptea...e pur si simplu minunat ,ma face sa ma eliberez de trecut...

-Oricat as vrea sa uit trecutul meu nu as putea...a luat o pauza apoi... nu am unul...tot ce vreau..un sir de lacrimi au invadat fața fetei...Tot ce vreau e sa am o viata fericita,sa existe o persoana care sa ma iubeasca asa cum sunt...sa ţină cu adevarat la mine..

-Dar familia ta?a spus Hyunjin cu adevarat intristat.

-Familia mea...ascunde totul de mine...nu am avut o viata buna,am fost retrasa de lume abia acum am inceput viata...

Capul fetei cazu usor pe umarul lat a lui Hyunjin.Acum el avea emotii,bataile inimii crescand.Niciodata nu a stat o fata pe umarul lui,niciodata nu s-a simtit asa,nu a simtit asa emotii.Dar...deodata il bantuia trecutul.Il durea prea tare de ce a facut merita toata durerea ce a provocat-o "fetei care acum nu mai este in viata"asta credea doar el.Dar defapt fata tocmai acum statea pe umarul lui,lacrimile ei udand maioul alb al lui Hyunjin.

𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒐𝒓 𝑯𝒂𝒕𝒆 𝒎𝒆?//HHJUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum