Nu am mai stat prea mult pe acolo,l-am luat pe Eunwoo si am plecat.Imediat cum a intrat in masina a izbucnit in ras.-Hei,ce ai patit?Innebunesti?il intreb eu.
-In a cata luna de sarcina esti?ma intreaba el.
-Nu mai face haz de necaz!A spus doar 5 minute dar daca nu avea sa intervin eu avea sa fie 5 ore,asa ca ar fi bine sa imi multumesti.
-Iti multumesc!spuse el oferindumi un pupic pe obraz.
Peste cateva minute imi suna telefonul era...matusa,care a spus ca mama vrea sa luam cina impreuna la "Restaurantul lui Bae".Asa ca Eunwoo m-a dus la destinstinatie,si ma lasat acolo.
Cand am intrat le-am observat inediat pe surori.Am luat si mancat o supa cu taitei.Nu am vorbit deloc,niciuna nu scotea un sunet pana cand matusa a spart linistea.
-Si din ce motiv esti aici?a intrebat ea dar mama a preferat sa taca.
Peste cateva clipe se ridica si anunta ca a terminat de mancat.Nu am mai stat nici noi mult,cand am iesit ele au plecat in partea stanga.Nu am intrebat unde pleaca,ci doar am mers in treaba mea.L-am sunat pe Eunwoo sa vie cu masina.
Cand ne-am reintors la librarie am tras o privire printre lucrurile din bagaj si am observat ca lipsesc niste obiecte asa ca am plecat la casa matusii.
Deodata cand am intrat in camera mea o observ pe mama.Care era acolo proaspat sosita.
-Ce faci aici?Vor incepe demolarile in cateva zile!spun eu.
-Stiu!a raspuns ea cat se poate de clar.
-Mama de ce ai venit cu adevarat?Stiu ca e un motiv.Nu ai venit sa ma bezi pe mine sau matusa,nu este ziua memoriala a bunicii,si nici aniversarea mortii bunicului.Ce motiv ai?Ai lasat ceva aici?Puteai sa-mi spui in avans.Ti-as fi putut trimite prin posta fara probleme.Desi nu stiu adresa ta sau cum sa-ti impachetez.
-Incerci sa pornesti o cearta cu mine?intreaba ea zambind de parca nu ii venea a crede ceva.
-De ce m-as certa cu tine?intreb in timp ce imi caut prin dulap si iau obiectele.Ne-am certat vreodata?Nu cred.Nu-i asa?
-Da.
-De ce ai venit?Nu o sa-mi spui?
-Nu,deoarece nu are legatura cu tine!
Aceste cuvinte m-au facut sa rad.Sunau atat de amuzant.
-De ce razi?ma intreaba ea.
-"Deorece nu are legatura cu tine!".Am auzit asta mult de la tine.Dar ceea ce este amuzant este ca nu e ceva ce un parinte ii spune copilului.Este ceva ce de obicei copilul ii spune parintelui.Nu este ca si cum imi spui asta doar mie.Asa ii spui si matusii,bunicii,tatei.
-Asta nu...
-Nu are legatura.Da stiu.Chiar si asa,ce ar trebui sa ii spun unei astfel de mame?Sunt foarte curioasa.Ce ar trebui sa iti spun si sa te intreb?Nu te-am intrebat nimic pana acum.Este ceva ce te-am intrebat?Unde traiesti,singura sau cu cineva ,de ce nu traiesti cu mine,suntem o familie dar de ce ne vedem doar o data pe an sau deloc?Nu te-am intrebat nimic de genul!De ce nu mi-ai dat vreodata atentie sau de ce nu mi-ai raspuns niciodata la scrisori?De ce i-ai facut asta bunicului si daca nu a fost din cauza mea...
-Sa ne oprim!spuse mama lasand privirea in jos.
-Daca chiar ai vrut sa il ucizi sau doar s-a intamplat asa si ti-a parut rau,asa ca te-ai dus la inchisoare.Nu am intrebat,nu-i asa?
-Inceteaza!
Spuse mama facand sa ma apropii de ea si sa o privesc fix in ochi.-Si mie mi-a fost greu!spun cu lacrimi in ochi.Am suferit in acea perioada.Poate nu la fel ca tine,dar si eu am vrut sa mor.Chiar am vrut sa ma duc undeva si sa te intreb ce am fa ut gresit de ma arunci asa,dar nu am facut-o.Nu am avut pe cineva sa intreb.Toti m-ati aruncat in timp ce aveati grija de propria durere.Toti ma mintiti in legatura cu trecutul meu!Toti il ascundeti!spun eu ridicand tonalitatea dar apoi revenind dupa o mica pauza.Absolut toti m-ati lasat singura.Asa ca este foarte inconfortabil si incomod sa fii incoace brusc...Pleaca maine si anunta-ma cand vii data viitoare.
Apoi ma intorc si parasesc incaperea.Am fugit pana la librarie am intrat si trantit usa in urma mea.Iar deodata ma las rapita de puteri si cad in genunchi.Lacrimile curgand suvoaie pe fața mea.
-Yeonwoo!striga Eunwoo imediat ce ma vede in halul acesta.
Imediat ma luat in brate si dus pe pat.Sa pus langa mine si imi mangaia si stergea lacrimile.
-Totul va fi bine!Calmeazate,scumpo!
Brusc m-am trezit strans la pieptul lui.Ii puteam simti bataile inimii.Era la fel de panicat ca si atunci cand ma saruta.In acea seara am adormit ambii in aceea pozitie...unul in bratele celuilalt.
Dimineata dupa rutina m-am imbracat si am mers la casa matusii.Unde se pare ca era prezenta chiar matusica mea.Fruntea mea se incorda cand observa linistea ce domina.
-Matusa,unde e mama?intreb eu confuza.
-A plecat!A luat bagajul si a plecat fara nici un motiv!Am incercat sa o intreb dar era prea tarziu,urca deja in autobuz...
Mi-am amintit apoi ce i-am zis.Ma simteam vinovata pana la urma cata ura as avea pe ea...acea persoana mi-a dat viata si m-a adus pe lume.Iar acum mama nu primeste dragoste de la nimeni probabil,sau doar asta crede.Cat de mult as incerca sa o urasc,nu pot...
Astazi nu e o zi prea frumoasa,nici vremea nu era de partea noastra.Cerul era plin de nori grei incarcati cu zapada.Pana la urma e deja timpul sa ninga.
Am mers langa lac...lacul care simt ca ma intelege,ca comunicam intre noi.Poate fi straniu dar chiar vorbesc cu el.Ma asez jos langa el si il privesc...
-Se pare ca si tu ai aceeasi soarta ca mine!Ah lacule...doare atat de tare!Si cat de tare as incerca sa uit ranile sufletesti...nu dispar.Poti sa lovesti cu cutitul zeci de ori un om dar nu il va durea asa tare cum doare rana sufleteasca.
-Yeonwoo!striga...Eunwoo apoi alerga spre mine.
Imediat cum se vazu langa mine ma ridic si ma privi.
-Ce s-a intamplat?intreb eu.
Apoi buzele lui fac contact cu ale mele.Ochii mei se facu cat piersicii de mari,iar fața ca sfecla.Oare Eunwoo...a luat boala matusii?A innebunit si el ca matusa?...
_______________________________________
❗❗Poate contine greseli gramaticale ❗❗
❣Anneong amigos!Asta e ultimul capitol detaliat cu Eunwoo si Yeonwoo 😭Opps...😳🥴😵.Sper ca va placut.Kiss u💓💓💓
CITEȘTI
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒐𝒓 𝑯𝒂𝒕𝒆 𝒎𝒆?//HHJ
Fanfiction~Viata este un examen infinit,te pune mereu la incercari grele,fara a vrea uneori ranesti mortal o fiinta care mai pe urma iti va fura sentimentele...dar nu vei putea fi cu ea,mereu urmaridu-te amintirea ca odata aveai sa o omori si ca din cauza ta...