Era...mama mea biologica.-Am venit sa reintorc asta!spuse ea intinzand o carte.
-Imi pare rau.Sunteti sigura ca ati luqt-o de aici?a intrebat Eunwoo privind cartea.
-Am luat-o de la tatal tau acum cativa ani!a spusasand cartea in mainile lui Eunwoo apoi se intoarse si pleca.
~Flashback ~
(Fix in acelasi loc in care se aflau acum)
-Mama!am strigat in timp ce alergam spre ea si am imbratisat-o din spate.
~End Flashback ~
Se intampla cu cateva luni mai inainte de incident,pe vremea cand eram o familie fericita...mama,tata si fiica.Se intampla atunci cand pe fețele noastre erau doar zambete,cand eram o familie unita.
Am iesit dezbracata din casa si mersem din urma ei.Brusc se opri cand zari ca ma aflam in spatele ei.Am inghitit in sec...credeam ca va scoate macar o vorba dar tacu.Am urcat la deal spre casa.
-Matusa!A venit...mama!
Matusa ramase socata.Isi trase ochelari mai in jos pentru a vedea daca chiar e adevarat.
-Ce crezi ca faci?intreba mama.
-Casa e destul de veche asa ca o demolam...spuse matusa zambind fals.
-Cand va fi gata?In 3 zile?
-In 10 zile!
-De ce asa greu?Sa se grabeasca daca nu vor sa o damolez eu in 3.
Nu am mai stat prea mult.Am plecat la Eunwoo deoarece eram dezbracata iar afara erau scazute termometrele.
Am intrat in casa si am trantit usa,nu am facuto intentionat...Cum am intrat aveam nevoie de o imbratisare asa ca Eunwoo se trezi cu mine in bratele lui.-Ia loc!arata el spre canapea unde chiar daca am luat loc tot in bratele lui eram.
-Ea e mama mea biologica...
-De cand nu v-ati mai vazut?
-De foarte mult timp!Am vazut-o la funeralul bunelului,dar chiar daca ma observat,nu mi-a spus nimic...ii este foarte rusine fața de mine!Acum vreo 2-3 ani ne-am vazut intr-un mall dar ne-am intalnit apoi despartit...
-De ce?
-Deoarece nu avem ce vorbi...Mama e genul de persoana indiferenta fata de familia sa.
-Inteleg.A venit din senin?Fara sa sune?
-Cred ca trebuie sa existe un motiv.Mai mult decat atat chiar uraste sa vina in orasul ei natal.Spune ca ii aminteste de tatal ei.
Deodata se auzi niste lovituri in usa.Ne-am ridicat si am deschis era...Jeongin.
-Oh Jeongin!am spus eu surprinsa.
-Ăm...Younha ma rugat sa ii transmit lui Eunwoo ca vrea sa se vada cu el in persoana.
-Ce?De ce?Penteu ce?intreb eu,intrebare peste intrebare.
-Vrea sa ii multumeasca!
-Merg eu si ii voi transmite dupa lui Eunwoo daca asa tare vrea!spun eu efectiv nelasandul si pe Eunwoo sa vorbeasca.
-Sunt cam ocupat in ultima vreme!Scuze dar nu pot merge!a spus Eunwoo.
Jeongin nu mai sta mult,era grabit.Asa ca a zambit si a plecat.Si...nu sunt geloasa...deloc...pur si simplu vreau ca Eunwoo sa nu fie inca mai incarcat.Cred.
-Merg sus!spun eu si urc la etajul 2.
Am scos capul pe geam si priveam cum casa-pensiune in care bunica si-a dedicat toata viata ,era efectiv daramata.Toate lucrurile mi-au fost aduse aici.Apoi mi-am amintir ca am pus cutiuta aceea din lemn in valiza pentru a ocupa mai putin spatiu.
Deschid bagajul si iau cutiuta in mana.Incerc sa o deschis dar imediat telefonul incepu a suna.
~Convorbire prin apel~
-Yeonwoo cred ca am facut o prostie!spuse Jeongin.
-Ce anume?
-La ora 15,Eunwoo trebuie sa se intalneasca la cafenea cu Younha.
-Adica?
-Ochii ei m-au vrajit si chiar ma impunea sa il conving pe Eunwoo.
-Ah,fata asta a auzit de termenul "Ocupat"?Eunwoo e ocupat din toate punctele de vedere!
-A spus ca nu se va retine mult!Ii va multumi si atat!Doar 5 min!
-Ah bine!Doar 5 minute!
~Convorbire prin apel terminata ~
L-am anuntat pe Eunwoo.Acesta s-a pregatit si era gata sa urce in masina sa plece cand m-am facut prezenta si eu.
-Ăm...trebuie sa merg la farmacie!am spus eu ca o vulpe.
-Oh ai din nou dureri de cap?a intrebat Eunwoo.
-Dureri de cap?Aaaa daa!Dureri de cap!
Pe drum nu am vorbit prea mult,priveam pe geam si dadeam din picioare.Eram din nou in alt cer...deodata am fost readusa cand...
-Yeonwoo am ajuns la farmacie!
-Farmacie?Parca trebuia sa mergem la cafenea?!am spus eu ridicand o spranceana apoi mi-am amintit ca asta e destinatia mea.A da farmacia e aici!Mersi,pa!spun eu panicata iau geanta si ies.
Incerc sa trag de timp si sa incerc sa par de parca imi asez hainele pana cand Eunwoo pleaca.Acum trebuie sa gasesc un plan de cum sa ajung la cafenea...in timp ce priveam in jur,observ trasura trasa de un ponei.
-Plimbari cu trasura la doar 35 woni!striga domnul.
-Vreau eu una!strig in timp ce alerg spre domn.
Am urcat in trasura si am pornit spre restaurant.Privirea mea era indreptata doar spre ceasul de pe mana.Cand am ajuns,printre peretii de sticla puteam sa ii observ liber cum discutau.Erau deja trecut de 5 min.Brusc am observat ca priveau afara asa ca m-am ascuns dupa un pilon.
Deodata Younha isi puse mana langa mana lui Eunwoo,ceea ce mi-a dus nervii la pamant.Cat se poate de rezistat?Intru imediat in cafenea si ma intreptam spre ei.
-Eunwoo,bebelusul vrea sa stea si cu taticul lui!Loveste cu picioarele!spun eu incercand sa joc teatrul in timp ce imi atingeam burta.
-Domnisoara Yeonwoo?!intreaba Younha.
-Oh Younha!Vreau un pahar cu apa plata!Ah am niste greturi!Cred ca ii va semana tatalui la cate mofturi are!zic apoi ma asez langa Younha incercand sa imi fac loc cu fundul.
Eunwoo lasa capul in jos si incepu a rade...
________________________________________
❗❗Poate contine greseli gramaticale ❗❗
Anneong amigos!Sper ca va placut si acest capitol!Yeonwoo incepe sa isi revina,din nou ea cu mintea ei de gradinita.Cu cine credeti ca ramane pana la urma,pe cine va alege Eunwoo sau Hyunjin?😏🥴Kiss u❤
CITEȘTI
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒐𝒓 𝑯𝒂𝒕𝒆 𝒎𝒆?//HHJ
Fanfiction~Viata este un examen infinit,te pune mereu la incercari grele,fara a vrea uneori ranesti mortal o fiinta care mai pe urma iti va fura sentimentele...dar nu vei putea fi cu ea,mereu urmaridu-te amintirea ca odata aveai sa o omori si ca din cauza ta...