(Aici este trailerul cartii.Hope you enjoy!)Între timp in Seoul:
Usa cabinetului domnului Hwang se deschise.O silueta inalta de barbat de aproximativ 1,86 isi facuse prezenta.
-In sfarsit ai venit!spuse doamna Hwang aruncand o mapa pe masa.Uite-le tot ce tine de aeroport!
-Ahh,nu te-ai schimbat deloc ,esti tot aceeasi!
-Unde e fiica noastra?a intrebat doamna Hwang confuza.
-So Min e acasa...las-o mai bine sa nu stie de existenta mamei ei biologice.Ea tine la Hyunjin,va fi ranita cand va afla adevarul...
-Prost mai esti Taeyun!Va veni vremea cand vei afla si tu...Acum tine documentele si iesi ca un om normal,sa nu fie nimic iesit din comun.
Amsterdam:
-Intalnirea a fost un succes,dragilor!Spuse domnul Hwang,Copii mei,din pacate nu vom putea merge impreuna acasa,vom merge pe cai diferite,iar in tine Hyunjin am toata increderea.
-Nu-ti face griji tata!spuse Hyunjin,apoi toti au mers pe cai proprii.
Yeonwoo era confuza.Ce era intre ea si Hyunjin?Erau acum impreuna sau nu?Mergea cu viteza melcului privind in jos deodata "Puf!" iar fata ajunsese in bratele lui Hyunjin.
-Bravo!Te-ai descurcat minunat! a spus el.
-Mersi si tu!Hai mai repede la hotel,ma simt foarte epuizata.
Yeonwoo era obosita,era o zi incarcata.Hyunjin o luase de mana ,vazu cat de epuizata e.
La hotel(ora 21:45):
Era inca devreme dar Yeonwoo nu rezista mai mult sa stea.S-a intins in camera ei si ochii i-au inceput a lacrima.Nu mai putea tine in ea.Se ridicase sa stinga lumina.Si Hyunjin intra-se.
-Ce e asta Hyunjin?privea uimita Yeonwoo.
Ca un vampir Hyunjin se facu prezent la usa camerei.O privi...apoi incet se apropiase de ea.Fata era confuza...deodata buzele lui Hyunjin atinse buzele fetei.Primul sarut din viata lor.Primul sarut din viata ei...primul sarut din viata lui.
_____________________
Amigos cum vi sa parut?Ahh...primul sarut...😁Kiss and make up💋
CITEȘTI
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒐𝒓 𝑯𝒂𝒕𝒆 𝒎𝒆?//HHJ
Hayran Kurgu~Viata este un examen infinit,te pune mereu la incercari grele,fara a vrea uneori ranesti mortal o fiinta care mai pe urma iti va fura sentimentele...dar nu vei putea fi cu ea,mereu urmaridu-te amintirea ca odata aveai sa o omori si ca din cauza ta...