Yeonwoo deschise ochii...era intr-o sala de spital.Privea podul,apoi lin intoarse capul spre stanga.Era Hyunjin care dormea cu capul pe pat.Yeonwoo zambi apoi il lua de mana.Stase toata noaptea treaz si adormise nu demult.-Hyunjinnie...!sopti Yeonwoo zambind.
Baiatul deschise ochii,iar in fața lui vedea un chip angelic ce ii zambea si mangaia parul.
-Yeonwoo,te-ai revenit!Yeonwoo,aahh...eroina mica!Plec sa anunt medicii.
Deodata in camera se facu prezenti oameni in alb.Zambea deoarece il vedea pe Hyunjin langa ea,dar deodata in ochi ii aparu imaginile trecutului.
-Va simtiti bine?a intrebat un medic aducand-o la viata pe fata.
-Da,totul e in ordine!a spus fata zambind.
-Atunci aveti permisiunea sa plecati!a spus medicul.
-Ce?Unde?a intrebat Yeonwoo confuza.
Deodata Hyunjin intinse mana pentru a o ajuta sa se ridice.Yeonwoo era panicata ,dar incetul cu incetul,se linisti.Peste toata firea ei se asternuse o alinare calda si a simtit o usurare,ca si cum i se luase o piatra de pe suflet.Imediat ochii ii fusese acoperiti de catre palmele mari a baiatului.Ajunse la un moment dat ca ochii i se eliberase.-Trebuia cand ajungem in Seul sa facem un picnic dar din cauza la tot haosul acesta nu am reusit,asa ca am pregatit un picnic sub clar de luna!
Tot ce a facut Yeonwoo a fost sa zambeasca.Au mers ambii si au luat loc pe patura.
-E atat de frumos de aici,nu credeam vreodata ca voi avea un picnic pe acoperisul unui spital!a spus Yeonwoo.
-Tu meriti ,ai salvat viata unei persoane!Esti o eroina Yeonwoo!De aceea asta e un mic cadou pentru tine.Chiar de vreodata se va intampla ceva te rog sa nu il arunci ci doar sa il pui in cutie!
Dupa aceste cuvinte Hyunjin scoase o cutie patrata.Deschizand-o se afla un colier,care imediat a fost pus la gatul fetei.Deodata baiatul ramase statuie,o privea pe Yeonwoo fix in ochi apoi buzele lui facu contact cu a fetei.Tine mult la ea...o iubeste.
Dupa ce au savurat picnicul s-au reintors in interiorul spitalului.Yeonwoo se culcase pe patul de spital si primise un pupic pe frunte de la Hyunjin,apoi era gata sa adoarma.Baiatul iesise pe hol.
-Uite pe cine vad eu!spuse Somin care isi facu aparitia.
-Bine ca ai vederea buna.Ce naiba cauti aici?Tu doar a strica dispozitia stii?striga Hyunjin in acelasi timp incercand sa isi pastreze calmul fiind in spital.
-Haide dragule,nu fi chiar asa!spuse fata apropiinduse.
-Pleaca de aici,daca nu te dau eu afara!striga Hyunjin ridicand vocea.
-Sa te vad,hai!
Hyunjin o apuca de brat strans si o trase ca pe o carpa de podele.Somin se opri se intoarse si il saruta...in acel moment pe usa iesise Yeonwoo.
I se taiase rasuflarea in acel moment,statea tintuita nu cu ochii ei,dar cu firea.Cu care omul vede mai departe.
-Hwang Hyunjin!striga printre lacrimi Yeonwoo distragand atentia.
-Yeonwoo nu e ceea ce crezi!raspunse Hyunjin.
-Plecati la naiba din fața mea!spuse Yeonwoo intrand in salon si trantind usa.
Hyunjin intrase dupa ea.
-Yeonwoo!
-Ppff,cum poti veni?Nu iti este rusine dupa cele intamplate?Chiar asa obraz gros ai?"Yeonwoo te iubesc,Yeonwoo te plac" blablabla,sa stii ca te-am crezut!De ce nu ai mers ca actor?
-Yeonwoo,eu...
-Nu-mi pasa!Poti te rog acum iesi?Lasa-ma te rog!Uita ca m-ai cunoscut!
Ziua urmatoare :
Rana i se facuse mai bine.Azi a fost externata.Oare viata ei e facuta pwntru a suferi?Yeonwoo astepta in faț portii cu toate bagajele langa ea.
-Yeonwoo,unde pleci?intreba Dahyun care venea de la liceu.
-Pai,draga Yeonwoo am iesit de la facultate si m-am concediat de la firma tatalui tau.Vreau sa ma retrag de la toate chestiile acestea...oras,masini,uzine.Ma retrag de la oras!Poate vom avea ocazia sa ne mai intalnim!Sa ai grija de tine!spuse Yeonwoo zambind si urcand in taxiul proaspat sosit.
-Imi vei lipsi Yeonwoo!spuse printre lacrimi Dahyun.
-Si tu mie!Sa fii puternica si sa ai mare grija!Trebuie sa plec!Pa micuto!
_________________________________________
❗Poate contine greseli gramaticale ❗
Anneong amigos!Sper ca va placut...da acest capitol e cam haotic dat de aici defapt incepe viata lui Yeonwoo si principalul cartii.De acum incepe aventura.Ne vedem in capitolul urmator♥️♥️♥️☺
CITEȘTI
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒐𝒓 𝑯𝒂𝒕𝒆 𝒎𝒆?//HHJ
Fanfiction~Viata este un examen infinit,te pune mereu la incercari grele,fara a vrea uneori ranesti mortal o fiinta care mai pe urma iti va fura sentimentele...dar nu vei putea fi cu ea,mereu urmaridu-te amintirea ca odata aveai sa o omori si ca din cauza ta...