𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖔𝖑𝖚𝖑 19

256 39 38
                                    

-Am auzit ca e vorba de o tanara angajata care a inceput sa lucreze la primarie,spuse domnul.

-Younha?!am spus mirata,Am vorbit cu ea acum cateva zile cand eram cu Eunwoo.

-Haa te-am prins!Esti impreuna cu Eunwoo!spuse matusa aratandu-mi limba.

-Nu!Cum poti sa te gandesti la asta in asemenea momente?
  
    Era de asteptat asa ceva de la matusa Su Jeong...nu am mai stat mult,am iesit din farmacie si am zarit-o pe sora mai mica a lui Eunwoo,care se intorcea de la scoala.

-Oh,Unnie!Ce mai faci?m-a intrebat ea zambareata ca intotdeauna.

-Tocmai am cumparat niste pastile pentru dureri de cap!Ai vazut cumva unde a plecat Eunwoo?

-Pai...am mers la masina lui sa cer cativa bani de buzunar dar a primit un apel in care a fost anuntat cazul fetei disparute pe munte.Apropo ai auzit ce s-a intamplat?

-Da,imi pare atat de rau.Si ce spuneai de Eunwoo?

-A plecat sa ajute la cautari ,fiind un lup de munte...O uitele pe fete!Plec!Pa unnie!

  Eram nevoita sa merg cu matusa si Myeong.Astfel cred ca ar fi trebuit sa merg pe jos pana pe munte.

-Deci esti cu Eunwoo impreuna?ma intreaba din nou matusa.

-Serios?Yeonwoo e impreuna cu Eunwoo?Nici o fata nu ia ajuns la inima.Se pare ca chiar esti norocoasa!spuse Myeong.

-Ce?am intrebat eu ridicand o spranceana.

-Nu incerca sa mai negi nimic.Am aflat totul!a spus ea zambind.

   Am tacut,ori sa vorbesti ori sa taci era in non-sens.Priveam pe geam si o gramada de amintiri imi apareau in fața ochilor.Pot sa imi aud si acum colegii "E fiica unei criminale!...Ai vazut ce ochi diabolici are!...Evitati sa vorbeti cu ea va poate omorî!...Ii calca pe urme mamei sale!".

     Persoana care m-a sustinut in tot timpul cat eram judecata a fost Jeongin,dar dupa cateva luni se muta asa ca am ramas singura.Matusa si Myeong au facut un popas la o cafenea in drum spre munte.Dar am ales sa stau singura in masina.Brusc mi-am amintit de cutiuta care am gasit-o sub pat.

    Pierduta in gandurile mele am adormit.Cand m-am trezit eram pe munte,iar soarele era deja apus.In padure puteai destinge zeci de lumini care bateau in toate partile.La poalele muntelui luminau doua culori familiare :rosu si albastru.

  Am iesit din masina si priveam momentul  ce parea a fi unul asemator ca in filmele horror.Am privit atent...observasem masina lui Eunwoo.Dar unde era el?Deodata am auzit niste strigate era mama lui Eunwoo...plangea.

-Daca Eunwoo pateste ceva nu o sa te pot ierta niciodata!striga printre lacrimi mama lui Yeonwoo la ghidul grupului.

-Nu iti fa griji!Nu va pati nimic!spuse Soyeon in timp ce a aparut ca o fantoma langa mine.

-Hai ba serios?Tu faci asta intentionat?am intrebat-o.

-Oh,imi pare rau.Am uitat ca esti cam fricoasa!

-Unde e Eunwoo?am intrebat-o in timp ce pe fața mea se putea observa prea bine ingrijorarea.

-Ajuta la cautari!a raspuns simplu ea.

-E cu politia?

-Nu e de unul singur!Stie unele carari de care politistii nu stiu!

-Dar e atat de periculos!Sper sa fie bine!

   Au urmat cateva secunde de liniste dupa care a aparut Jeongin.

-Ma simt vinovat!spuse el.

-Oh...de ce?Ce s-a intamplat?am intrebat nedumerita.

-E vina mea ca l-am ascultat pe ghid si nu m-am intors in spate la Younha.

~Flashback ~

-Domnule stiti cumva unde e Younha?a intrebat Jeongin.

-Probabil a ramas in spate ,stii cum e ea inceata!

-Oricum plec la ea!

-Lasa!Nu iti fa griji!Ne va ajunge din urma,mergi mai departe!Pana la urma eu sunt ghidul ,eu trebuie sa am grija de toti.

~End Flashback ~

   Ochii lui Jeongin se umplura cu lacrimi.Oare simtea ceva pentru Younha?Defapt e destul de  draguta.

-Nimeni nu stia ca va fi asa,amice!Nu te mai invinovati!am spus eu lovindul usor pe umar.

  Deodata capul lui cazu pe umarul meu.Haina mi se uda de lacrimi.Il mangaiam pe spate,e randul meu sa il sustin.

-Da totul afara din tine!Dar dupa lacrimi urmeaza rasete!Iti spun eu!i-am zis zambind.

    Dupa cateva minute se calma.Brusc se auzise aplauze si zeci de oameni si politisti se reintorceau din padure.Privind mai atent am observat in fața pe Eunwoo in spate fiind fata.

-Cha Eunwoo a salvat-o!E un erou!striga seful politiei.

  Familia lui alerga imediat spre el.Mama lui il lua in brate.Eu doar priveam de la poale cum coborî la vale.Dupa ce lasa fata pe mainile medicilor,a observat cum ma uitam la el impetrita.

  Nu m-am putut abtine.Am alergat spre el cat ma tineau picioarele si l-am imbratisat dcu toate fortele mele.

-Stiam eu!Sunt impreuna!striga matusa cu toata vocea ei.

-Fiul meu e impreuna cu Yeonwoo?Incredibil!O fata care l-a ajuns la inima!spuse mama lui Eunwoo uimita.

  In seara aceea am a fost o cina in familie.Ma simteam incomod sa particip si eu,daca totusi erau doar membrii ai familiei.Toti sarbatoreau fapta eroica a lui Eunwoo.

  Brusc se auzira niste batai in usa.Apoi il observam pe Eunwoo care intra.

-De ce nu vii si tu jos?intreba el asezanduse pe podea langa mine.

-E o reuniune in familie!Nu am ce cauta acolo!am spus zambind.

-Yeonwoo esti iubita mea!Normal ca ai ce cauta acolo!spuse el in timp ce imi stranse mainile in palmele lui.

-Oh...iubita?iar ochii mei se facura cat piersicii iar fața ca sfecla.

  Brusc se apropie de mine,buzele lui facand contact cu ale mele.Puteam fi comparata cu o statuie la cat de nedumerita eram.Dupa ce ma saruta ma trase la umarul lui.

-Sa mergem jos!a soptit Eunwoo.

  Ma lua de mana si am coborat jos.Cand familia lui ne vazura au inceput a fi atat de bucurosi.A fost o seara minunata,familia lui a povestit despre copialaria lor,au spus glume si citut povesti.Dupa ce au plecat am strans masa,apoi ne-am asezat pe canapea.

   Privind atent am observat ca avea o taietura la frunte.

-Oh,Eunwoo!Esti ranit!Aduc trusa!am spus eu.

   Dupa ce i-am adus trusa si ingrijit rana,m-am trezit in bratele baiatului.

-Multumesc!a spus el.

  Era tarziu asa ca ambii am mers la culcare.Dimineata am dormit cat am vrut,iar cand m-am trezit dejunul era deja gatit.

-Ah Eunwoo!Esti atat de harnic!

-Asa sunt eu!

    Imediat cineva lovi in usa.

-Raspund eu!am spus indreptandu-ma spre usa.

  Cand am deschis usa...am ramas fara cuvinte,am fost uimita.A trecut atata timp,cum de indrazneste sa apara aici...in fața mea?Ochii mei se umplura de lacrimi.

       Era...

_______________________________________

❗❗Poate contine greseli gramaticale ❗❗

❤Anneong amigos!Acesta e un nou capitol!Si din nou cu suspans...cine credeti ca a venit?Sper ca va placut si acest capitol,iar noi ne vedem in urmatorul capitol.Kiss u💋

(La coperta aveti cantecul cartii :) )

𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒐𝒓 𝑯𝒂𝒕𝒆 𝒎𝒆?//HHJUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum