3.bölüm

1.5K 34 4
                                    

Nasıl ayarladığımı bilmiyorum ama perdenin aralık olan kısmından ışığı gözüme tam denk getirmiştim. Mecburen kalktım ama gözlerim açılmıyodu. Yatağımın tam karşısında ayna vardı. Aynaya baktığımda saçımın ve suratımın berbat göründüğünü farketmiştim. Kaç gündür banyo yapmıyordum acaba 3 mü 4 mü? Acilen banyo yapmalıydım. Saate baktığımda daha 07:15 'du daha bir buçuk saat vardı. Kendimi zorlayarak yataktan kalktım. Kısa bir duşun ardından biraz olsun kendime gelmiştim. Üstüme siyah bir şort ve bir t-shirt giydim. Saçımı dağınık bi topuz yaptım. Bu topuz olayı bi harika en azından 2 saat saçla uğraşmıyodum. Şimdilik hazırdım. Kahvaltıya inmeden Mavis'e mesaj attım. Cevap vermedi. Belki işi vardır diye daha rahatsız etmedim. Aşağı indiğimde mükemmel bi sofra beni bekliyordu. Annem her zaman yemeklere özen gösterirdi. Gerçi sabahları pek bi şey yemem ama o yinede hazırlardı. Sofraya oturdum istemeye istemeye bi kaç şey atıştırdım. O sırada Mavis'e mesaj attım. Yine cevap vermedi bu sefer aradım ,uzun süre çaldı tam kapatıcakken uykulu bir ses telefonu açtı. Yine geç kalmıştı tam bir uyku böceğiydi. Tamam herkes uykuyu sever ama Mavis abartıyo.
R:kalkmadın mı hala?
M:noluya ya
R:okul var bugün Mavis
M:aaaaa!! ben saati kurmadım.
R:farkettik. Çabuk hazırlan.
M:tamam by
R:by
Sofradan kalktım ve odama çıktım sırt çantamı hazırladım ve çıkarken son kez aynada kendime baktım. İyi olmuştum hızlıca aşşağa indim. Kulaklığı taktım düne göre hava daha güneşli ve güzeldi. Mavislere doğru gidiyordum.
Mavislerin eve geldiğimde zili çaldım. Kapıyı abisi Brain açtı. Brain kahverengi saçlı kahverengi gözlü bi çocuktu. Ama fena değildi. Açtığı gibi beni hatırladı.
B:ritaaaaaaa !!!
R:Naber
B:kötü çünkü şu cadıyı yataktan zor kaldırıyoruz.
R:nasıl dayanıyorsun ??
B:az kaldı yakında yastıkla boğucam onu.
İkimizde kahkaha atmıştık. O sırada Mavis geldi. Bugün beyaz bir elbise giymişti ve saçlarını açmıştı ya da toplamaya vakiti kalmamıştı. Uykusuzluğun verdiği salaklıkla gülüyodu. Bu kız tüm gün yatsa yarın yine uyurdu. Bu nasıl bi sistem ya!!
Neyse ilerlemeye başladık. Bu sene 4 üncü sınıftım. Yeni okul ve yeni arkadaşlar. Bunlar benim için fazla heyecan demekti. Ama Mavis ayakta uyuyordu. Tabi onun için hava hoş o hep burda okumuştu. Bense Lise 1 nerde okuduğumu hatırlamıyorum. Annemin ve babamın işleri nedeniyle yerleşik hayata geçememiştik.
Ilerledikçe okulu gördüm. Büyük ve beyazdı çok hoş duruyodu. Okula girdiğimizde Mavis'in tanıdığı bir kaç insan etrafımıza geldi. Beni onlarla tanıştırdı. 2 erkek 2 kızdılar. Kızlar zayıf ve çok güzeldiler. Bi tek bu 2 kız değil okuldaki tüm kızlar çok güzeldi ben hariç. (Kendimi bi türlü sevemiyorum. )
Herkes özenerek gelmişti. Bense hep rahattan yanaydım. Gelelim Mavis'in arkadaşlarına erkekler iyiydi. Sarışın olan Evan. Evan çok samimi ve şakacıydı. Esmer olan Joe. Joe Evan'a göre daha ciddi duruyordu. Kızlarda bana hiç samimi gelmiyordu.
Derslerimin nerde olduğunu ve ne dersi olduğunu öğrenmem gerekiyordu. Lütfen Mavisle aynı sınıfta olayım en azından okula alışana kadar. Sınıfım Mavisle ilk ders için aynıydı ama sonra değişiyodu. Olsun öteki derstede Evanlaydım. Ilk dersin olduğu sınıfa doğru ilerledim. Mavis çoktan oturmuştu en arkanın bi önüydü. Yanına geçtim yine uyuyodu. Acaba bu kızın bi hastalığımı vardı??!! insan arkadaşını böyle bi günde yalnız bırakır mıydı?? Ama bu Mavis uyku onun için her şeyden önemlidir. Gerçi benimde uykum vardı. Biraz uyusam fena olmazdı değil mi??? En azından hoca gelene kadar.
Gözlerimi açtığımda hoca başımda bağırıp beni dürtüklüyodu. Bu olmadı değil mi uyuya kalmadım yok bu olamazdı. Uykulu gözlerle etrafa baktım herkes bana gülüyodu.
Hoca:yeni gelen arkadaşınız pek uykucu.
-ben aslında
Cümlemi tamamlamadan arkasını dönüp gitti. İlk günden bu hocaya gıcık oldum. Arkamdan gelen gülüşler ve konuşmalar bana çok tanıdık gelmişti. Arkamı döndüğümde onu gördüm. Ela gözleri ve güzel dişleriyle gülümsüyordu. Beni görünce gülümsemesi kayboldu. Gerçekten bu kadar çirkin miydim?önüme döndüm. Bundan sonra ne yapabilirdim ki rezil olmuştum ve onu görmüştüm. Karşılaşmam dediğim çocuk şuan tam arkamdaydı. Ama yapcak bişi yoktu en iyisi uyumaktı. Böylece rezilde olmam onu da görmem.
Çok derin uykuya dalmadığım için zili duymuştum. 5-6 dakika bekledim ve uyandım. O çoktan gitmişti. Ne bekliyodum ki beni sevmesini mi? Neyse artık tuvalete gidip kendime gelmem lazım. Koridorda yürürken onunla aynı okula düşmeyi bırak aynı sınıfa düşmüştüm. Artık Pazartesi sabahları hep onun suratını görücektim. Bendeki bu şans milyonerde yok!! Tuvaletin kapısını açtım. Gördüklerim karşısında şaşkınlıkla orada donup kaldım. Oradaydı ve tuvaletini yapıyordu.
(Multimedia daki Mavis)

BAD BOY ZAYN MALIK(Zayn Malik fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin