12.bölüm

612 25 0
                                    

Mavis hastaydı ve bugün pazardı ne yapacaktım ben?? Bütün gün evde pinekleyip durucam kesin. Yatakta oturup laptopu kucağıma aldım. Facebook a Scoot Corter yazdım. Pek bir şey yoktu fakat fotoğraflarından biri dikkatimi çekti. Bu kolundaki kızla erkek dövmesiydi yanındada "bunu çizen yanımda olsaydı ve ona ne kadar değer verdiğimi görseydi. " yazmış. Gerizekalı burnunun dibindeyken bana bakmıyordu şimdi benden ona değer vermemi bekliyor. Peki ben bu değeri ona verir miydim?

Zilin sesine uyandım. Daha zaman vardı. Kısa bir duş aldım. Sanki su beni hafifletmişti. Dolaptan şortumu ve kısa kollu üstlüğümü giydim. Saçımı açık bıraktım. Hazırdım. Koşarak aşağı indim ve anneme sarıldıktan sonra dışarı çıktım. Bir yandan yürüyordum bir yandanda Mavis le konuşuyordum. O sırada yanımda bir volkswagen touareg (multimedia)durdu.
Camı indirdiğinde
içindekinin Scoot olduğunu gördüm.
R:sonra görüşürüz Mavis
M:peki by.
Telefonu kapattım ve arabaya bindim. Onunla konuşmalıydım.
R:neden geldin?
S:sana da günaydın.
R:soruma cevap ver
S:bugün sinirliyim herhalde.
R:Scoot zorlama beni. Neden geldin?
S:buranın havasını seviyorum.
R:kandırma beni sen yağmurdan nefret edersin.
S:unutmamışsın.
Daha cevap vermedim. Dışarıyı izlemeye başladım.
Sonunda okuldaydık. Hızlıca arabadan indim. İndiğim gibi Zayn i uzakta gördüm yine aynı yerinde oturuyordu bu sefer yanında kızlar yoktu. Gözleri benim üzerimdeydi. Arkama baktım Scoot 3-4 adım arkamdan geliyordu.
S:benim hakkımda yazdığın defteri okudum ve o gün ne kadar salak olduğumu farkettim. Sen beni gerçekten seviyordum bense kendimi vazgeçilmez sanıyordum. Sen öyle gidince anladım seni ne kadar çok sevdiğimi.
Bu sözler duraksamama neden oldu. Hızla arkamı döndüm. Soru sorarcasına Scoot a baktım.
S:yani seni sevdiğim için buraya geldim.
Nefretle ona baktım.
R:boşuna gelmişsin o zaman.
Insanları iterek okula doğru ilerledim. Boş olan bir sıraya oturdum. Boş boş duvara bakıyordum. O sırada Evan geldi.
E:partiye geliyor musun?
R:ne partisi!??
E:Malik'in partisi
Zayn in mi ? Kesinlikle gitmeliydim çünkü bilekliğim büyük ihtimalle ondaydı ve onu olmam için belki de son şansımdı.
R:giderim.
E:peki. O zaman benimle gider misin ?
R:tabi ki.

Eve gittiğimde bana sinirle bakan bir çift gözle karşılaştım. Tam anneme ne olduğunu sorucaktım ki masanın üzerindeki kırık vazo parçalarını gördüm. Her şeyi anlamıştım. Annem Riley in kırdığı vazoyu benim odamda bulmuştu. Bu demek oluyo ki cezalıyım.
R:bu sefer ki cezam ne??
A:2gün dışarı çıkmıyorsun?
R:ama yarın parti
A:cezalısın
R:ama ben kırmadım ki
A:kim kırdı küçük hanım
R:Riley
A:yalan söylediğin için 4 gün oldu.
R:ama ben
A:5 oldu
Oflayarak yukarı çıktım. Eee ne yapıcaktım??!!!!

BAD BOY ZAYN MALIK(Zayn Malik fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin