25.bölüm

596 20 6
                                    

Sabah erken kalvaltımızı yapıp çıktık. Ailemden ayrılırken baya ağlamıştım. Özelliklede Riley in bağırışları "GİTME NE OLUY Bİ DAHA YAYAMAZLIK YAPMICAM.GİTME.İSTEYSEN BÜTÜN ÇİKOLATALAYIMI YİYEBİLİYSİN"
Z:iyi misin!?
R:(ağlamaklı bir sesle)evet
Arabayı hızla durdurdu.
Z:ben dün öyle gelemez felan dedim ama gelebilirsin ağlama
R:...
Z:ne olur ağlama
R:tamam sen devam et
Sonunda eve geldik. Zayn bavulları eve taşıyordu. Bende neyi nereye koyacağıma karar veriyordum.
Ama bir türlü kafamı toparlayamıyordum.Yatağa oturmuş Boş boş duvara bakıyordum.
Z:bitirdin mi cadı
R:...
Z:rita lütfen
R:yapıcam bana biraz zaman ver
Z:istersen sen televizyon izle ben hallederim.
R:ben hallederim ama şimdi beraber televizyon izleyelim mi?!
Z:tabi ki
İkimizde aşağıya indik. Zayn kanalları geziyodu ama pek bir şey yoktu.
O sırada Zayn nin telefonu çaldı. Kim arıyo diye bakmaya çalıştım ama göremedim. Zayn telefonu alıp mutfağa gitti. Benimse onun peşinden gidicek halim yoktu. Zaten göz kapaklarımı zor tutuyodum. Zayn geri gelmeden kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Derinlerden bir ses geliyodu. Hafifçe gözlerimi açtım. Telefonum çalıyodu. Arayan özel numaraydı. Büyük ihtimalle Scoottu.
R:ne var Scoot!?
X:ımm yanlış tahmin ben Scoot değilim
R:kimsiniz?(konuşan çok çekici bir erkek sesiydi)
X:benim kim olduğumu şimdilik bilmene gerek yok.
R:kimsiniz?
X:Zayn sana nasıl katlanıyo?!Zayn demişken o nerde?!
Gerçekten Zayn nerdeydi? Evde hiç ses çıkmıyo.
R:sanane
X:Ne kadar meraksız bir kızsın Rita
Adımı biliyodu. Kimdi bu psikopat.
R:adımı nerden biliyosun?
X:senin hakkında herşeyi biliyorum. Hatta senin bilmediklerinide biliyorum.
R:şaka felan mı bu. Evan sen misin?
X:bence Zayn nin neler yaptığını biraz merak et Rita. Ya da cadı mı demeliyim. ?
R:seninle uğraşamıcam
X:telefonu biraz daha erken açsaydın Zayn nin nerde olduğunu öğrenebilicektin ama artık geç kaldın. Bir daha ki arayışımda hemen açmaya çalış o zaman sevgilinin nasıl biri olduğunu görürsün.
Dedi ve kapattı.
Zayn nereye gitmişti. Telefondan aramaya başladım. Ve bir anda kapı açıldı. Kanepeden dönüp baktım gelen Zayn di.
R:nerdeydin sen?!
Z:ben dışardan bir kaç bişi aldım
R:çıkarken haber verebilirdin
Z:uyuyodun
R:not bırakabilirdin
Z:yorgunluktan kafam gitti. O kadar çok giysin vardı ki.
R:giysilerim mi?
Z:siyahları beğendim.
Suratım kızarmıştı.
R:ben hallederim demiştim
Z:ama morlar da iyiydi.
R:ZAYNN
Z:ne!?benden mi utanıyosun?
R:evett.

Zaynin anlatımı
Evden ayrıldığımızdan beri ruh gibiydi. Onunla televizyon izliyoduk. Lanet olsun ki hiç bir halt yoktu. O sırada telefonum çaldı. Arayan David di. David de benim gibi serseri bir tipti. Çoğunlukla bana kız ayarlıyordu. Yine bunun için aramıştı.
D:istediğin kızı hazırladım dostum
Z:tamam 10 dakikaya ordayım
İçimden bir ses yanlış yaptığımı söylesede ben içimdeki sesi dinlemeyi çok önceden bırakmıştım.
Z:sarışın di mi?
D:her zamanki gibi
Z:adı?
D:perrie edwards
Telefonu kapattım.
Z:rita benim işim
Dedim ama Rita çoktan uyumuştu. Çok masumdu. Dudaklarını büzerek uyumuştu. Ceketimi aldım ve dışarı çıktım. Sanki ona ihanet ediyormuşum gibi hissediyordum.
Kafamı toplamalıydım. Telefondan eski hizmetçim olan Nina yı aradım.
Z:Nina benim evime git ve ordaki bavulları diz.
N:peki Zayn bey.
Z:iç çamaşırlarından iki tanesinin rengini bana mesaj at.
N:peki Zayn bey
Bu işide böyle halletmiştim.
......
Hızlıca kızın olduğu odaya çıktım. Her orospu gibi kısacık bir şort üstündede südyen gibi bir şey vardı. Makyajını abartarak yapmıştı ve suratında sinsi bir gülüş vardı. Yavaş yavaş bana yaklaşıyordu. Hiç Rita gibi değildi. Utanmıyordu.
Hızlıca dudaklarıma yapıştı. Yine Rita gibi değildi. Masum değildi.
Onunla çok vakit geçiremezdim o yüzden hızlı davranmalıydım. Rita uyanabilirdi. Hızlıca işimi bitirdim parasını masaya bıraktım ve dışarı çıktım. Telefonda Ninadan gelen mesaj vardı.
"Siyah ve mor" xxNinaxx
Rita nerdesin diye sorarsa diye markete uğrayıp bir kaç şey aldım. Şimdilik başkalarıyla yattığımı bilmesine gerek yoktu. Ama zamanla bunları onun gözünün önünde yapıcaktık.

BAD BOY ZAYN MALIK(Zayn Malik fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin