14.bölüm

693 22 0
                                    

Saçımı düzeltip ona doğru yürümeye başladım. Gerçekten başım çok kötü dönüyodu. Havuzun kenarındaydı ona yaklaşarak" ver şunu" diye bağırdım.
Z:kendin alabilirsin dimi rita?
R:ver şunu
Ona doğru yürüyodum ama ona bi türlü varamıyordum. Baş dönmeme bi de mide bulantım eklendi. Yani durumum feciydi. Bi anda herkes gülmeye başladı. Ama bu gülüşler benim kafamda bi uğultu yaratıyordu. Buna ne kadar daha dayanabilirim acaba????
Ve başardım. Neyi mi? Tabiki havuza düşmeyi. En son gördüğüm zayn in ukalaca gülüşüydü.
Zayn anlatımı
Bana doğru geliyodu ama durumu biraz kötüydü. Ne kadar acı çektiğini gözlerinden anlayabiliyodum. Onun bu durumuna gülerken gözlerini kapadı. Ve havuza düştü. Herkes sessizleşti. Gerçekten bayılmış mıydı yoksa beni mi kandırıyodu? Bundan yola çıkarak
Z:bu oyunlar için biraz büyümedik mi rita? Dedim
R:.......
Z:peki demek yüzmek sana daha eğlenceli geliyo.
R:....
Endişelenmeye başlamıştım. Çünkü suyun altında bu kadar nefessiz kalması hiç normal değildi.
Z:ritaaaaaaa!!!
Yine ses yoktu. Hemen havuza atladım. İnanmıyorum bayılmıştı. Bende burda hala salaklık peşindeyim. Hemen havuzun kenarına yatırdım. Bi kaç müdaheleden sonra gözlerini açmaya başlamıştı. Bi dakika yanlış mı duyuyorum benim adımı mı sayıklıyo. Evet kesinlikle benim adımı sayıklıyo. Yanındaki çocuksa "ben burdayım" diyip duruyodu. Sanki onu arıyoda ben burdayım ben burdayım diyo salak piç. Piç çünkü benim kızıma yani yakınıma yani şey ya ben kime ne anlatıyorum ki??!! Bu kız benim HERŞEYİM yani hiçbirşeyim.
Rita anlatımı
Gözlerimi açtım ve karşımda mükemmeliyet abidesi evet doğru bildiniz Zayn vardı. Endişeli gözlerle bana bakıyodu. Bi dk o benim için endişelenmiş miydi? Saçmala rita kimse havuzunda bi ceset istemez. Evan yanağımı tutarak "iyi misin?"
Diye sordu. Kafa sallamakla yetindim.
Z:benimle gel.
R:nereye????
Z:eve
E:olmaz. Hayır
Zayn kulağıma eğildi ve kısık sesiyle "Bilekliğini gerçekten istiyo musun?" Bu sırada dudakları konuştukça yanağıma değiyodu bu da tuhaf hissetmeme sebep oldu. Bana uzattığı eli tutarak ayağa kalktım.
Z:PARTI BİTMİŞTİR. DAĞLIN
dedi. Ve bu sırada hala elimi tutuyodu. Hemde sıkıca sanki bıraksa kaçıcakmışım gibi. Salonun ortasına geldik. Elimi bırakmıştı. Bunu istiyosan diyerek bilekliği gösterdi önce dediklerimi yapıcaksın.
R:neden dediklerini yapiyim ki??
Z:bilmem belki yapmazsan bilekliğin kopabilirim. Çünkü bugün sakarlığım üstümdede. Yani karar senin
R:ne istiyosun?
Z:beni takip et.
Yukarı çıkıyodu bende peşinden. Sonunda bi kapının önünde durdu.
Z:hazır mısın?
R:neye? Dedim kahretsin ki sesim titremişti.
Ukala bi gülüşle birazdan olucaklara dedi.
Bu çocuğun aklından ne geçiyodu. Olamaz di mi böyle bişi düşünemez. Niye düşünmesin rita çocuk kötü. İçeri girdi. Benimde gelmemi bekliyodu. Gözlerimi kapatarak içeri girdim. Eğer bana dokunmaya kalkarsa erkekliğine vurup kaçmayı düşünüyodum. Sadece düşünüyodum yapabilirmiydim bilmiyorum.
Z:soyun
R:ne? Diye biraz bağırmıştım. Belki birazdan da fazla.
Z:biraz daha bağır istersen. Herkes herşeyi anlasın.
R:o düşündüğün şey hiç bi zaman olmayacak.
Kahkaha attı ve yedin di mi diye sordu.
Neyi?
Yalnız baya iyi oynadım ben bile kendimden bu kadar beklemiyordum.
Inanmıyorum rezil olmuştum. Beni kandırmıştı. Ben ona sinirle bakarken o gülmekten karnını tutuyodu.
Z:surat ifadeni görmeliydin
R:şu son 10 dk yı unutabilir miyiz?
Z:as(kahkaha) la
Sonunda gülmeyi bırakmıştı. Onun gülüşüne ne kadar gıcık olsamda çok güzel gülüyodu. Bu çocuk herşeyiyle harikaydı.
Z:evet öyleyimdir.
Daldığım o derin sulardan sıyrıldım ve ne? Diye sordum
Z:herşeyiyle harika dedin ya evet öyleyimdir.
Inanmıyorum yine mi sesli düşünmüştüm. Bu bugünkü kaçıncı rezilliğimdi. Olayı toparlamalıydım.
R:sen niye hemen üstüne alınıyorsun ki?
Z:odada benden başkası yok ve ben harikayım.
Evet şimdi buna da cevap ver rita. Bi kaç dk bakıştık.
Z:soyun
R:...
Z:sana benim kıyafetlerimden veriyim böyle ıslak ıslak kendi mi ne kadar kontrol edebilirim bilmiyorum.
Bi anda bütün kanlar yanaklarıma hücum etti. Eminim şuan domates gibiyimdir. Dolabı karıştırdı siyah kısa kollu ve eşortman çıkardı. Alıp hemen banyoya ilerledim. İç çamaşırlarımı ne yapıcaktım? Tek çözüm saç kurutma makinesi. Çok kurutmasada idare ederdi. Aynada kendime baktım. Makyaj bütün suratıma yayılmıştı. Hemen temizlemeye başladım. Böyle daha iyiydi. Kapıyı açtım ve karşımda üstü olmayan bi zayn. Üstü derken bi tek tişörtü yoktu. Hemen gözlerimi kapadım ve arkamı döndüm. Sıcak nefesini ensemde hissetmeye başlamıştım.
Z:benden mi utanıyorsun
R:giyindin mi
Z:kendin bakabilirsin
Yavaşça arkamı döndüm. Giyinmemişti. Hemen gözlerimi kapadım.
Z:aç gözlerini
R:üstünü giyermisin
Bu sefer daha yüksek ve sinirli bi sesle
Aç gözlerini dedi. Yavaşça açtım. Ne kadar çok dövmesi vardı. Tam gözümün önünde dudak izi ve kanatlar vardı. Kolundaysa bir sürü vardı. Yüzümü buruşturarak
Acıdı mı ??!!dedim
Ne?
Bunları yaptırırken canın acıdı mı?
Ukalaca güldü ve acımadı,hiç acımadı dedi. Elimi kaldırarak dudak izinin üstünde gezdirdim. Ilk başta irkildi sonra beni izlemeye başladı. Ona baktığımda o dudaklarıma bakıyodu.
R:ben en iyisi gidiyim.
Z:bekle ben seni götürürüm.
R:ben giderim.
Z:sana bekle dedim. Beni takmıyo musun yoksa anlamıyo musun??
Şimdi nolmuştu ki buna birden bağırmaya başladı. Sinirlenmişti ama neye ??gıcık şey.
R:birinci seçenek yani seni takmıyorum dedim.
Bana bağırması canımı yakmıştı. Bağıran insanlardan nefret ederdim. Hızla odadan çıktım. Ayağımdaki terliklerle yürümeye başladım.
Z:bekle dedim sana
R:seni takmıyorum dedim
Z:seni istiyorum.
Bu sözler durmama neden oldu.
R:neee
Elleri cebinde Yanıma geldi ve yüzümün önüne eğilerek dediki
Hani sen beni takmıyodun?sözlerimide çok takma.
Gülerek arabasına doğru gitti. Ortada mal gibi kalmıştım. Bu çocuk güzel olduğu kadar gıcıktı da.
Z:seni duyuyorum. Ve ben gıcık değilim.
R:zaten güzel olduğun kadar demiştim.
Gülme sırası bendeydi. O ise kızgın gözlerle bana bakıyodu.
Arabası çok iyiydi. Siyah porsche (en sevdiğim araba tipiydi). Hızla sürmeye başladı.
R:evimin nerde olduğunu sormayacak mısın?
Z:bildiğim şeyi neden sorayım ki Yani gittiğimiz yer evin değil ki
R:bildiğim şey derken ???
Z:aç değil misin
R:hayır. derken midemin gurultusu yalanımı ortaya çıkarmıştı.
Z:belli
R:sana bi soru sordum.
Z:hı
R:sana diyorum bir soru diyorum sordum diyorum cevap ver
Z:ne sorusu ya. Hem araba kullanıyorum susar mısın dikkatimi bozuyosun
R:ay sanki çok büyük bi marifet yapıyosunda. Sırf cevap vermiyim diye yalan söylüyo. Sanki ben onun nasıl araba kullandığını bilmiyorum.
Z:bir şey mi dedin
R:sanane.
Z:kızım iyi misin sen
R:çok iyiyim ya. Başım dönüyo midem bulanıyo açım ve yanımda bi öküz var. İyiyim hem de çok iyi.
Z:öküz mü
R:bu konuşma da ilgini çeken şey öküz kelimesi mi oldu
Bu sırada telefonum çalıyordu arayan annemdi. Telefonuma bakmaya başladım annem ne kadar güzel bi kadındı. Telefona bakıyodum çünkü annemin resmi vardı. Israrla çalan telefonu açtım.
A:nerdesin sen
R:Scottlayım.
Bunu yanlışlıkla söylemiştim.
A:tamam. Eve getirsin seni artık.
R:peki.
Telefonu kapatmamla bağırması bir oldu.
Z:in arabadan!!
R:ne
Z:sana arabadan in dedim. Salak mısın?niye anlamak istemiyorsun ?
Bana bağırıyodu. Hemde gözlerimin içine bakarak sanki yılların hıncını benden almak ister gibi. Gözlerim dolmaya başlamıştı. Her zaman böyle olur zaten kim bana bağırsa hemen ağlamaya başlıyodum. Ve şimdi onun önünde çocuk gibi ağlıcaktım. Gözlerine son kez baktım alev çıkıcak gibiydi. Hızla arabadan indim. O da hızla uzaklaştı. Kapkaranlık sokakta tek başımaydım. Bi kaç köpek havlayışı dışında hiç ses yoktu. Scottlayım demem mi onu sinirlendirmişti. Ama ne yapabilirim bi an ağzından öyle çıkmıştı. Peki şimdi ne yapıcaktım?Hemen brain i aramaya başladım. Telefon uzun süre çaldı. Sonunda açmıştı.
B:efendim rita
R:be-ben kayboldum. Beni burdan alabilir misin acaba?
B:Tabiki. Olduğun yerde mağaza ya da dükkan gibi neler var söyler misin ?
R:peki. Iki tane bar var biraz ötesinde kocaman bi otel var.
B:tamam nerde olduğunu biliyorum. Bekle beni hemen geliyorum.
R:tamam
Brain i beklemeye başladım. 5-6 dk sonra gelmişti. Hızlı adımlarla arabaya bindim.
B:iyi misin
Konuşmak istemiyodum o yüzden kafamı sallamakla yetindim. O da bunu anladı ve daha soru sormadı. Kafamı yasladım açta olsam kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Zayn in böyle davranmasına neden olan şey yalan söylemem miydi (istemeyerekte olsa) yoksa benim bilmediğim başka sorunlar mı vardı.????!!!
(Multimediadaki Zayn in arabası)

BAD BOY ZAYN MALIK(Zayn Malik fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin