15.bölüm

637 24 1
                                    

Zayn anlatım
İnanmıyorum Liam nin dediği gibi Rita nın annesi babamla yatan kadındı. O kadın yüzünden ailem dağılmıştı. Şimdiyse babamın nerde olduğunu bilmiyorum. Annem de bu olaydan (aldatma olayı) beni sorumlu tutuyodu. Kısacası bi orospu yüzünden dağılmıştık.
Geçmiş
-Zayn anlatım devam -
Ayaklarımı sehpaya uzatmış televizyon izliyodum. Annem evde olsaydı ve bu hareketimi görseydi iyi bi fırça yerdim ama annem ve kardeşlerim teyzemin yanına gitmiştiler. Bende babamla evde tektim. Küçüklükten beri babama çok düşkün bi insandım. Her zaman onun gibi olmak istiyodum. Güçlü , cesur ve yakışıklı. Yakışıklı olabilirdim ama cesurluk ve güç konusunda hiç iyi değildim. 14 yaşındayım ama vücudum fazlasıyla zayıf ve çelimsizdi. Bir de babamın her zaman kıskandığım bi özelliği vardı o da annemle aralarında olan aşktı. Her zaman birbirlerine sevgiyle aşkla bakarlardı. Babamın ya da annemin yüksek sesini hiç bi zaman duymamıştım.
Kanalları değiştirdim ama hiç bişi yoktu. O sırada merdivenlerden babam indi.
Z:bugün dışarı çıkalım mı
Y(babası):oğlum sen çık benim bi görüşmem olucak
Z:ne görüşmesi
Y:iş ile ilgili
Z:erteleyemezmisin
Y:önemli
Z:benden de mi
Ve işte o zaman ilk defa babamın bana bağırdığını duymuştum.
Y:zayn niye zorluyosun?? Çık dışarı yaşıtlarınla takıl
Bu ses tonuna daha fazla dayanamazdım. Dediğim gibi güçlü değildim. Bi bağırışla yıkılmaya hazırdım. Hızla ayağa kalktım anahtarı alarak evden çıktım. Halbuki bugün babamla eğlenmeyi düşünürken şimdi ki halime bakın. Ağlıyordum ve bundan nefret ediyordum. Güçsüz olmaktan nefret ediyordum. Ara bi sokağa girip ağladım. Bi süre sonra sakinleşmiştim. Ceplerimi yokladığımda telefonumu evde bıraktığım aklıma gelmişti. Eve dönmek istemiyordum. Ama mecburdum. Hızlı adımlarla eve döndüm. İyi ki anahtarı almıştım. Yoksa babamın iş görüşmesini bölmek zorunda kalıcaktım. Kapıyı açtım telefonum masanın üstündeydi. Hızla aldım ve kapıya ilerledim tam çıkıcaktım ki bi kadın sesi "yapma " gibi bişeyler diyip gülüyordu. Bi an takmayıp ilerlemek istedim ama merak duygum daha ağır gelmişti. Merdivenlerden yukarı çıktım. Çıktıkça sesler daha da netleşmeye başladı. Yatak odasından geliyodu. Kapı hafif aralıktı ve ben gördüklerim karşısında büyük bi hayal kırıklığına uğraşmıştım. Yıllardım sevdiğim anneme olan aşkını kıskandığım adam başka bi kadınlaydı. Bu nasıl bi acıydı böyle? Peki ne yapmalıydım ? Hiç görmemiş gibi çıkıp gitmeli miydim yoksa bi kaç fotoğraf çekip annememi gitmeliydim? O an bana daha mantıklı gelen ikinci şıkkı yaptım ve ikisinin fotoğraflarını çektim. Ikisinin yüzüde net bi şekilde gözüküyodu. İkiside gayet neşeliydi.
Helesi teyzeme varabilmiştim. Her şeyi anneme anlattım ve fotoğrafları gösterdim. Annem yıkılmıştı. Ağlamaktan gözleri şişmişti. Bitti diye fısıldamıştı. O kelimeyi anlamam bi kaç günümü almıştı. Çünkü gerçekten bizim mutlu günlerimiz bitmişti. Annem ve babam kendi istekleriyle tek kalemde boşandılar. Babam gitmişti. En sevdiğim adam beni ikinci kez hayal kırıklığına uğratmıştı. Onun gelip beni motive etmesi gerekirken o hepimizi bırakıp gitmişti. Annemde olanlardan beni sorumlu tutuyodu. Bunu açıkça belirtmesede anlamıştım. Bana nefretle bakıyodu çünkü ona babamı hatırlarıyordum. Babam gibi esmer ve siyah saçlara sahiptim. Ama güçlü değildim. O akşam herkes yatana odamda oturup düşündüm. Belki de hayatımı değiştirecek bi kararı vericektim. Uzun bi düşünüşten sonra aynanın karşısına geçtim ve gözlerimin içine bakarak şunları söyledim
BEN YASER MALİK'IN OĞLU ZAYN MALIK'IM. BUNDAN SONRA HAYATIMDA EZİKLİK GÜÇSÜZLÜK VE YANLIŞLAR OLMAYACAK. BUNDAN SONRA CESUR VE GÜÇLÜ OLUCAM. VE BU AILEYI BU HALE GETIREN KADINI BULUP HER ŞEYIN HESABINI SORUCAM.
Bu sözü kendime verdikten sonra eşyalarımı toplayıp evden gittim. O gün Liamla tanışmıştım. O güçlüydü ve bende onun gibi olmalıydım. Aylarca çalıştım ve emeğimin karşılığını en iyi şekilde almıştım. Şimdi ise sıra intikamdaydı.

Şimdi
Zayn anlatım
Rita nın telefonu çaldığında resme dikkatlice baktım bu o kadındı. Babamın annemi aldattığı kadın. Resmin hemen üstünde "Annem" yazıyodu. Olamaz bu olamazdı ilk defa birini seviyodum ve annesi yıllarca aradığım kadındı. Bu olamazdı. Hemen arabadan inmesini söyledim ve ona bağırdım. Annemin o dönemlerde geçirdiği şeyleri düşündükce daha da sinirlenmiştim. Gözleri doluyodu sözüme itaat ederek arabadan indi. Hızla arabayı sürdüm. Ne yapıcaktım ya da nereye gidiyodum? Hiç bi fikrim yoktu. Sonunda ani bi frenle durdum. Geri dönmeliydim. Onu yanlış yerde bırakmıştım. En tehlikeli barların önüne. Hızla dönüş yaptım ve son hız sürmeye devam ettim. Gittiğimde yoktu. Etrafa bakınıyordum bi yandan da adını bağırıyordum. Ama aldığım cevap koca bi sessizlikti. Belki de onu kaybetmişimdir. Bundan bananeydi ben zaten aşk gibi saçma sapan bi şeye inanmıyodum ki. Benim inancım yıllar önce babamın annemi bırakıp gitmesiyle bitmişti. Aşk denen şey benim için bitmişti onun yerini intikam almıştı. Sağıma baktım ve bara doğru ilerdim. Kafamı dağatmalıydı. Hemen bi içki ısmarladım. 2,3,4 kaç bardak olmuştu? Etrafımı zor görüyordum. Kafamı çevirmemle onu görmem bir olmuştu. O kadar güzeldi ki lacivert üstlüğü üzerindeydi. Yanıma geldi bardağı elimden aldı. Elimi tutarak beni koridora çekti. Onu öperken gülüyodum onun benim olma fikri yüzümde salakça bi gülümsemeye sebep oluyodu. Sabah kalktığımda büyü bozulmuştu. Yanımda yatan kızıl saçlı kadına baktım. Rita nın yanından bile geçemezdi. Ben kadında onu görmüştüm bu aldatmaya girmiyordu di mi ?
Ya da intikamıma yavaş yavaş başlıyordum.

BAD BOY ZAYN MALIK(Zayn Malik fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin