18.bölüm

499 21 2
                                    

Uyurken onu izlemek güzeldi. Kirpiklerinin uzunluğu,elmacık kemikleri ve dudakları MÜKEMMEL di. Onu böyle sonsuza dek izleyebilirdim. O sırada telefonum çaldı. Zayn de mırıldanmaya başladı.
Arayan Scoottu.
R:ne var?!!
S:ben sadece seni merak ettim.
R:beni merak etme.
S:nerdesin ?
R:sanane!!
Z:(uykulu bir sesle) kimle konuşuyorsun
R:ben şeyle yanlış numara ya
Z:yanlış numarayla resmen kavga ediyosun.
O sırada telefonu kapattım. Eğer Zayn e Scoot u söylersem büyük bir kavga çıkardı ve ben bunu istemiyordum. Sadece onunla mutlu olmak istiyordum.
R:ben acıktım.
Z:ne yapmamı istersin!?
R:mutfağın nerde olduğunu söylersen yeter
Z:aşağı in kör değilsen orda olduğunu görürsün
R:ne kadar kibarsın sen!
Z:her zaman
Oflayarak yataktan çıktım. Ayaklarımı sarkıtarak oturdum. Ne yapıcaktım ben?!! Ben yemek yapmayı bilmem ki. Zayn e baktım bana bakıyordu. Ona gülümsedim ve aşağı indim. Mutfağı bulmuştum. Dolabı açtım marul felan aldım bi de patates kızartıcaktım. Salata için bütün malzemeleri yıkadım. Önce patatesleri kızartdım. Sıra salatadaydı. Bıçağı elime aldım ve en ince şekilde doğramaya başladım.
Zayn in sesini duyunca yerimden sıçradım ve bıçak elimi kesti.
Zayn koşarak yanıma geldi.
Z:otur hemen şuraya
Dediğini yaptım ve sandalyeye oturdum.
Elimdeki kanları temizliyordu bense dikkatle onu izliyordum. Gerçekten canımın yanmasından korkuyordu.
Z:acıyor mu!?
R:hayır
Z:bu kadar sakar olduğunu bilseydim seni mutfağa sokmazdım.
O sırada burnuma yanık kokuları gelmeye başladı.
"Patatesler"diye bağırdım ama artık çok geçti. Her şeyi berbat etmiştim.
Z:tamam ben hallediyorum.
Patatesleri çöpe attı ve pizza sipariş etti.
Beraber oturma odasına geçtik. Koltuğa oturduk. Böyle sessiz durmak sıkıcıydı.
R:ne kadar kötü birisin?
Z:adam öldürecek kadar
R:hiç öldürdün mü !!?
Z:elim bile titremedi.
Bunları duymak korkutucuydu. Resmen bir katille aynı evdeydim hatta aynı odada.
Zayn e döndüm bana bakıyordu. O sırada kapı çaldı. Koşarak kapıya gittim. Pizzacıydı. Bu çocuk pizzacılık için fazla yakışıklıydı. Paketleri aldım o sırada Zayn de parayı ödedi. Hızla kapıyı kapattı.
Z:(bağırarak) ben varken başkasına bakmayacaksın kaç kere daha söylemeliyim!!!!
R:b-ben sadece paketleri aldım.
Z:öyle mi Rita. Ben yalan mı
söylüyorum.
Mutfağa gidip elimdeki paketleri koymayı düşünüyordum. Tam ilerlerken Zayn bütün paketleri elimden fırlattı.
Z:(Rita'nın kolunu sıkarak)ben konuşma bitti demeden hiç bir yere gidemezsin.
R:canımı yakıyorsun. Bırak
Z:bana bir daha sakın emir verme.
R:verirsem ne olur?
Gözlerine baktım.
Z:o zaman cezalarına katlanırsın.
R:ne cezası!?
Z:bundan sonra her hatan için cezalı olucaksın.
R:hayır. Bu çok saçma.
Z:saçma ha.
R:yapamazsın. Şaka di mi
Z:istersen deneyelim
Yapar mıydı gerçekten!?
R:benim gitmem gerek
Z:neden
R:annemin haberi yok
Z:ara anneni
R:ne
Z:laflarımı ikiletme.
Koşarak üst kata çıktım. Telefonumu aldım ve Zayn in yanına indim.
Z:annene bu akşam gelememiyeceğini söyle.
R:delirdin mi sen
Z:çabuk
R:ama Zayn
Z:10 a kadar sayıyorum.
Annemi ararsam bir ton soru en iyisi aramamak.
R:boşver ya annemi aramama gerek yok.
Z:5-4-3
Susması için hızlıca dudaklarına dudaklarımı bastırdım. Düşündüğüm gibi susmuştu. Koluyla belimi kavradı ve beni kendine daha çok bastırdı.
Şimdi düşündüm de bu hareketi yaparak ne kadar doğru yapmıştım.!?
Nefes almak için ara verdik. Gözlerine baktım.
Ve "Seni seviyorum"dedim. Onunda demesini bekledim ama yine koca bir hayal kırıklığı.

BAD BOY ZAYN MALIK(Zayn Malik fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin