4.bölüm

1.1K 41 2
                                    

Ordaydı tuvaletini yapıyordu. Bu gerçekten hayal olmalydı. Gözlerimi kapattım hayal olması için yalvarıyordum. Ama yalvarışlarım boşunaydı gözlerimi açtığımda tam önümde duruyordu. Beni tutup duvarla kendi arasına aldı.
Z:burda yenisin galiba. Adın ne?
R:be-benim mi. (Kahretsin kekelemiştim)
Z:burda senden ve benden başkası var mı ?
Çocuk haklıydı ama bana bu kadar yakın olması beni salaklaştırıyodu.
R:adım Rita. Senin?
Bi soru sormuştum ama o beni hiç takmıyodu. Gözlerini vücudumda gezdirirken şortumda takılı kaldı.
Z:kısa
R:efendim
Gözlerime baktı. Çok kızgın duruyordu. Çene kaslarıda kasılmış gibiydi.
Z:şortun çok kısa
Dedi ve gitti. Erkekler tuvaletinde tek başıma kaldım. Şortuma baktım şortumdan ona neydi ki? hem gayet güzeldi. Dışarı çıktım o sırada Evan merdivenlerden çıkıyordu. Bana gülümseyerek yanıma geldi. Elini omzuma attı. Davranışları çok samimiydi fazla samimi ama şuan onu düşünmüyordum. Onun o sesini,kokusunu,bakışını düşünüyordum. Kokusu sigarayla karışık parfümdü. Bu koku beni acayip bi şekilde etkilemişti. Normalde sigaranın kokusunu sevmem ama onunki çok farklıydı.
Beraber sınıfa girdik. Yine en arkanın önüne oturdum Evan'la. O sırada o ve onun yanındaki tatlı gamzeli arkadaşı geldi. Bizim arkamıza doğru yürüdüler. Bana uzun süre baktıktan sonra gözünü Evan'a çevirdi. Suratı yine tuvaletteki gibi oldu. Sinirliydi.
Artık adını öğrenmeliydim. Evan'a kim olduğunu sordum.
E:o Bradforun kötü çocuğu Zayn Malik
Kötü mü bu kadar yakışıklı birinin kötü biri olması mümkün değildi.
R:peki ya yanındaki?
E:o onun en yakın arkadaşlarından biri Henry.
Zayn,Zayn adını sonunda öğrenmiştim. Acaba neden kötü çocuk diyorlar?bunu da öğrenmeliydim. Ama bugünlük bu bile yeterdi. Benim arkamdaki sıranın çaprazıma oturmuştu. Ona yandan bakmaya çalışırken bana baktığını farkettim. Neden bana bakıyodu ki? Ne oldu acaba? Evan'ın sesiyle kendime geldim.
E:bir şey mi oldu?
R:yoo nie ki
E:dalmış gibisin bir şey olduysa yardım edebilirim. Ne de olsa okulda yenisin diyerek elini omzuma attı.
R:iyiyim.
Onun bu hareketine alışmalıydım herkese böyleydi. Arkadan kısık ve hırlamaya benzer sesler geliyodu. Bir şeyler konuşuyorlardı ama anlayamıyordum. O sırada Henry Zayn'e
Sakin ol dedi.
Zayn hızla yerinden kalkarak dışarı çıktı. Henryle neden tartışmışlardı? Ya da hangi kızı paylaşamıyorlardı?
Bu sırada hoca hiç bir şey söylemedi derse devam etti. Neden onu geri getirip kuzmamıştı? Sanki Evan aklımı okumuş gibi
"Kötü çocuğa kimse sataşmak istemez hocalar bile. "
(Multimedia daki Henry)

BAD BOY ZAYN MALIK(Zayn Malik fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin