8.bölüm

737 28 1
                                    

Kalkıp hemen banyodaki işlerimi hallettim. Kıyafet olarak dar bir pantolon , bol bir tişört ve saç her zamanki gibi dağınık topuz.
Annem kalvaltı konusunda ne kadar ısrar etsede yapmadım ve evden çıktım. İnanamıyorum şuan bir ilki yaşıyoruz Mavis dışarda beni bekliyor!!! Kolumu gördü ama hiç bir tepki vermedi. Yanına gittim.
R:merak etmiyor musun??
M:neyi?
R:koluma ne olduğunu
M:yine bir yere vurmuşsundur ya da düşmüşsündür klasik Rita olayları.
Bu kız beni çok iyi tanıyo vay be!
R:düştüm ve koluma cam battı.
M:cam?
Olanları anlattım.
M:demek dünkü kızı kıskandın sen!!
R:saçmala lütfen
M:(karnını tutarak gülüyo)Rita sana inanamıyorum aşıksın resmen.
R:MAVISSSSSSS !!!!!
M:kabullenmek bu kadar zor mu?!!
R:susar mısın artık??
M:ay kıyamam gel küçük juliet.
R:juliet mi?benim romeom nerde o zaman??
M:sevdiğini kabul ediyosun yani??
R:of ya tamam belki biraz
M:biraz derken
R:işte senin Henry i sevdiğin kadar
M:Henry i mi nerde?
Gülme sırası bendeydi. Adını duyduğunda ne kadar heyecanlanmıştı.
M:(dudak büzerek)çok kötüsün
Sonunda okula varabilmiştik. Zayn ve Henry ordaydılar ve etraflarında bir sürü kız vardı. Kızların hepsi gülüyodu gerçi bunlarınızı gülmek değil resmen anırmak.
Zayn beni görünce gülümsemesi yok oldu. Neden hep böyle oluyordu?
Neden beni görünce gülmüyordu?
Tiz bir çığlık attım. Bu ses benden mi çıkmıştı? Ama ne yapabilirim canım çok acıdı Evan öyle koluma vurunca şakasınada olsa baya acımıştı çünkü sağ koluma vurmuştu. Sargı bezine bakınca kanlandığını farkettim.
-Zayn in ağzından-
Okula geldiğinde ilk gözüme çarpan sargı bezi oldu. Ne olmuştu acaba?
Şu Rita nın yanındaki çocuğa baktım ne kadar yılışıktı. Bir anda bu tarafa doğru gelmeye başladılar. Bize mi geliyorlardı???!!
Aklıma bir fikir geldi ve o an "hadi kızlar fotoğraf çekilelim" dedim. Zaten hepsi dünden razı. Fotoğraf çekilirken Ritayla göz göze geldim yönünü okul binasına doğru değiştirmişti. Nedense onu görünce içimde onu kıskandırma hissi uyanıyo. Beni sevdiğinden emin olmalıyım yoksa intikamın tadı çıkmazdı.
-Rita dan devam-
Ona doğru yürüyodum daha doğrusu yürüyoduk. Ama son anda bir gıcıklık yaptı. Neymiş fotoğraf çekilelimmiş. Son anda Mavisi de çekerek rotayı okul binasına yönelttim. Mavis ne olduğunu anlamamıştı bile. Şimdi soracağım soruyla onu sevindirebilirdim.
R:Henry i çağırır mısın?
M:Henry?
R:çağırır mısın?
M:kimi???
R:off Mavis Henry i çağırır mısın?
M:hıı anladım
R:ne anladın??
M:çağrıcam
R:kimi??
M:Zayn i ayy hayır Henry i
R:hangisi Zayn mi Henry i mi??
M:Zayn in arkadaşı Henry i.
R:bravo!! Hadi git çağır bekliyorum.
Tam giderken bana döndü ve
M: neden Henry i çağırıyoruz? Diye sordu.
R:bişi sorucam
M:bu sorucağını Zayn e soramazmısın?
R:soramam
M:deneyelim mi??
R:neyi??
M:görürsün
R:Mavis Mavis dur sakın düşündüğüm şeyi yapma
Ben bunları diyene kadar o çoktan gitmişti. Mavis Zayn'le konuşurken tüm kızlar bana bakıyordu. Düşündüğüm şeyi yapmıştı. Bu nasıl bir arkadaştı böyle ya!! Filmlerdeki arkadaşlar hiç böyle yapmıyo ama. Bu sırada Zayn bana doğru geliyordu. Ben Henry le sadece tanışmak için çağırıyordum. Zayn ne konuştuğumuzu merak etsin diye ama Mavis gibi bi arkadaşınız varsa düşündüğünüz hiç bir plan işe yaramazdı. Peki şimdi ne yapıcaktım , ne sorucaktım? Ben bunları düşünürken Zayn gülümseyerek daha da yaklaşıyordu. Gülümsüyordu ilk defa bana gülümsüyor gerçi havuzda da gülmüştü ama ...
Eee hemen bir şey bulmalıydım ve işte o an Zayn'e soracağım soru aklıma gelmişti. Yaklaştı ve tam önümde durdu.
Z:(gülümseyerek )
eee ne sorucaksın bana??
Beni küçümser gibi gülüyodu ama ben o gülümsemeyi yok etmeyi bilirim.
R:şey ya ben geçen kafedeki
Z:kız mı Jennifer. Çok güzel bi kız di mi ??
R:ne?
Z:adı Jennifer
Bunu bilerek yapıyodu herhalde gıcık şey.
R:yok o kız beni ilgilendirmez ben kafedeki garson çocuğu tanıyo musun diye sorucaktım.
Z:garson çocuk
R:ya hani esmer , yakışıklı bi çocuk vardı ya orda.
Gülümsemesi hafif hafif yok oluyordu.
Z:yakışıklı
R:evet
Z:bunu bana neden soruyosun??
R:sen buranın Kötü çocuğu değil misin ??
Z:ee
R:her şeyi bilirsin diye düşündüm. Neyse ya ben Mavisle öğrenirim. Derste görüşürüz.
Z:biz çıkalım mı??
R:ne ???
Z:hani aynı sınıftayız ya beraber çıkalım mı sınıfa?
R:hıı öyle çıkmak. Olur
Şuan beraber koridordaydık boyu benden 6-7 cm daha uzundu.
Sınıfa geldiğimizde Zayn hemen en arkaya geçti. Onun yanına gidersem sanki onu istiyomuşum gibi olurum ki istiyorum ama olmaz. Başka bir yere oturdum. Evan ve Joe geldi. Evan bugün koluma çarptığı için baya üzülmüş ve benden özür diledi. Önemli olmadığını söylesemde bekle beni diyip gitti. Joe de arkasından. Zayn'e baktığımda yüzünün karsıldığını farkettim. Bariz bir şekilde dişlerini sıkıyordu. Acaba onu kıskandırabiliyor muydum?
Evan geldi elinde 2 kahve ve inanamıyorum en sevdiğim karamelli çikolata vardı.
R:en sevdiğim çikolatayı nerden biliyosun ??
E:bu çikolatayı yerken ne kadar mutlu olduğunu gördüm.
R:(Zayn'e dönerek) bu kadar iyi gözlemci olduğunu bilmiyordum dedim.
Zil çaldı ve Evan kendi sınıfına gitti. Derse konsantre olmaya çalışırken (ki bunu hiç beceremiyordum) defterimdeki kan lekesini farkettim. Kolum daha da kötüleşmişti. Hocadan izin almak için elimi kaldırdım. Kolumun acıdığını ve kötüleşmeye başladığını söyledim.
Çıkabilirsin. Zaten derse katıldığında yok , yani yokluğunu farketmeyiz. Dedi.
Bu hocaya gerçekten gıcık oluyordum. Zaten ilk geldiğimde beni uyandırıp rezil eden hoca buydu. Tam çıkarken hocaya karşılık verecektim ki acıya daha fazla dayanamayacağımı farkettim. Kapıyı çarparak çıktım ve ilk yardım odasına koştum. Arkamdan birinin çıktığını kapının sesinden anladım. Kim olduğunu merak ediyordum ama acım merakımı bastırmıştı. Ya Zayn se diye baktım ama koca bir hayal kırıklığı. O değildi hatta bizim sınıftan biri bile değildi. Gerçekten ne hayal ediyordum ki.

BAD BOY ZAYN MALIK(Zayn Malik fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin