Istemeye istemeye hazırlanmaya başladım. Hızla okula ilerledim. Her zamanki yerine baktım ama yoktu o sırada ensemde sıcak bir nefes hissettim.
"Özür dilerim"
Bu oydu. Bu Zayn di.
"Neden "
"Dün seni orda bırakıp gittim. "
Evet beni bırakıp gitmişti. Neden yapmıştı bunu??
"Neden yaptın bunu?"
"Ben sinirlerimi kontrol edemem Rita. "
"Sinirlenecek ne yaptım ki?"
"Sen bir şey yapmadın"
"Ama bana patladı. "
"Ilk defa birinden özür diliyorum kabul etsen ne olur cadoloz"
"Cadoloz mu!!"
"Aaa hadi ama "
Bunu diyerek kolunu omzuma attı. Dünkü Zayn le bugün kü Zayn çok farklıydı. Ama bu Zayn daha iyiydi. Hep böyle kalsa keşke.
"Çok çabuk sinirlenir misin?"
"En ufak şey de hemen sinirlenirim. Ne oldu korktun mu? Merak etme sevdiklerime zarar vermiyorum. "
Sevdiklerime zarar vermiyorum derken beni seviyo muydu yani. Bunu düşünmek gülümsememe sebep olmuştu. Kafamı ona çevirdim bana bakıyordu. Belki bu aşk olayım birinci aşk olayım gibi olmazdı. Belki bu aşk mutlu biterdi.
Zayn beni durdurdu.
"Okula gitmek yerine farklı şeyler yapabiliriz"
"Ne gibi"
"Bilmem. Ne yapmak istersin ?"
"Kafeye gidebiliriz"
Kafa salladı ve beni elimden tutarak peşinden sürükledi. Elimi tuttu. ?!!!!
Bugün gerçekten şanslı günümdeydim herhalde.
Siyah Porsche nin yanına geldik. Açıkcası bu kadar olaydan sonra kapımı açmasını beklemedim desem yalan olurdu. Her erkek gibi bunda da öküzlük vardı. Neyse vakit kaybetmeden arabaya bindim.
Onu Jennifer la gördüğüm Kafe'ye geldik. Yine elimi tuttu. Sanki bir şeyleri ıspatlamaya çalışıyodu. Köşeye bir yere oturduk. Yine aynı garson vardı. Yakışıklı ve tatlı olan. Bir dakika garson bana gülümsemiş miydi?
Ona bakmayı kesip Zayn baktım. Keşke bakmasaydım. O kadar sinirli bakıyodu ki. Kafamı aşağı eğdim.
Z:yanında ben varken başka bir erkeğe bakmayacaksın. Anlaşıldı mı?!
R:niye?!
Z:çünkü çünkü
R:evet çünkü
Z:ben öyle istiyorum.
R:seni neden dinliyim ki?
Z:(bağırarak)çünkü sen benimsin.
Şaşkın bir şekilde ona baktım. Her şey bu kadar ani olamazdı.
R:benimsin derken!?
Z:sen Malik in kızısın artık. Yani benimsin.
R:ya ben seni istemiyorsam
Z:soran olmadı
R:kalksam daha iyi olucak
Z:sakın kalkmaya yeltenme.
R:soran olmadı.
Dedim ve çantamı alarak ayağa kalktım.
Z:otur Rita
Onu takmadan toparlanmaya devam ettim. Çıkışa doğru ilerliyordum. Kolumu tutup beni kendine çevirmesiyle dudaklarımız buluştu. Herkesin ortasında beni öpüyordu. Bu sefer bende karşılık vermeye çalışıyordum. Ne kadar yapabilirsem.
Sonunda ikimizde nefes nefeseydik.
Z:bir daha benim sözümü dinlememezlik yapma. Beni sinirlendiriyorsun. Ve eminim ki o halimi görmek istemezsin. Şimdi biraz gezelim tamam mı cadoloz ?
R:bana cadoloz deme
Z:(gülerek)tamam cadoloz
R:offf
Elimi tuttu ve dışarı çıktık. Bugün şans benden yanaydı. Çünkü bugün havada çok iyiydi.
Ve sonunda bilekliğimi alabilmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BOY ZAYN MALIK(Zayn Malik fanfiction)
FanfictionTehlikeli bir çocuk ve ona aşık olan masum bir kız. Peki ya kızın annesi çocuğun babasıyla yattıysa ve çocuk bunu biliyorsa intikamını kimden alıcaktır? Tabi ki kızdan. Peki ya intikam oyununu oynarken ya ona gerçekten aşık olursa?? Neler olur gör...