"Felix yanlış yapıyorsun!"
"Felix yine yanlış yaptın!"
"Felix kendine gel artık!"
"Bana bağırıp durma!" Felix sinirle sesini yükselttiğinde Hyunjin gözlerini sıkıca kapatarak Felix'e döndü.
"Bana bak çilli. Yarışmaya bir aydan az kaldı. Senin lanet kalp acını çekemem. Kendine çeki düzen ver ve adam akıllı hazırlan yarışmaya. Senin yüzünden kaybetmek gibi bir planım yok."
"Beni dinleseydin böyle olmazdı!"
"Ben seni dinledim çilli. Ama sen ne yaptın, beni kullandın. Bir daha dinlemeyeceğim. Konuşmamızı kaydedip okula yayarsın falan."
"Hyunjin ben seni kullanma-"
"Bunu duymaktan sıkıldım Felix. Günlerdir başka hiçbir şey söylemiyorsun. Çalışmayacaksak gidiyorum ben." Hyunjin çantasını omzuna takmış odadan çıkacakken Felix ona seslendi.
"Hyunjin bekle. Özür dilerim. Konuşalım lütfen."
"Bunun için çok geç çilli." Hyunjin kapıyı çarparak çıktığında Felix yine hiçbir şey diyememişti. Hyunjin'e hiçbir şeyi açıklayamamıştı.
🔥🔥🔥
"Gerizekalı Hyunjin."
"Jisung... Lütfen."
"Changbin hyung ne yaptığını görmüyor musun? Hem kendine hem Felix'e acı çektiriyor. Haftalardır böyle."
"Ji..."
"Hyunjin anlıyorum. Bir daha aynı şeyi yapmasından korkuyorsun. Ama neden yaptığını açıklamasına bile izin vermiyorsun. Felix'i uzun zamandır tanıyorum Hyunjin. Ve onu ilk defa böyle görüyorum. Bütün okul gay olduğunu öğrendiğinde bile bu kadar kötü olmamıştı. Hiçbir şey yemiyor Hyunjin. Yarışma için seninle pratik yapacağı günler gülümseyebiliyor sadece."
"Yani her gün."
"Hyunjin ne demek istediğimi biliyorsun."
"Tamam! Onunla konuşacağım. Ama sadece yarışmaya düzgün hazırlanması için. Kaybetmek istemiyorum." Hyunjin yerinden kalkıp telefonunu alarak dışarı çıktığında Jisung arkasından hafifçe gülümsemişti.
"Eeee, Jisung?" Changbin kollarını Jisung'un ince beline sararken sırıtmıştı. Jisung ellerini yanaklarına koyup gözlerine baktı.
"Ne istiyorsun Binnie?"
"Seninle birlikte Hyunjin ve Felix'i düşünmeden bir gün geçirmek." Jisung'un dudaklarına hızlıca öpücük bıraktıktan sonra elini tutarak onu koltuğa çekmişti.
🔥🔥🔥
Hyunjin gergince Felix'in gelmesini bekliyordu. Kısa olanın ona ne söyleyeceğiyle ilgilenmiyordu. O ne derse desin onu affedeciğini biliyordu ama bu kadar kolay affetmek istemiyordu.
"Hyunjin?"
"Geldin mi?" Hyunjin kısa bir süreliğine Felix'in gözlerine baktıktan sonra başını eğdi. Felix sessizce otururken boğazını temizledi.
"Dinliyorum."
"Özür dilerim. Çok çok özür dilerim. Sadece intikam almak istemiştim. Aslında Jisung'a karşı bir şeyler hissetmediğini, bütün okulun onunla oynadığını bilmesini istemiştim. Seni okula kötü göstermek istemiştim. Ama yemin ederim öyle bir şey söyleyeceğini tahmin etmemiştim. Seni öptüğüm için pişman değilim Hyunjin. Hiçbir zaman olmadım."
"Hah. Beni öpmekten pişman olmadığını söylüyorsun ama bütün okula beni kötü göstermek istiyorsun? Ve sana inanmamı bekliyorsun öyle mi?"
"Yemin ederim doğru Hyunjin. Bana aşık olduğunu söylemiyor muydun? Neden şimdi böyle davranıyorsun? Neden ikimize de acı çektiriyorsun?"
"Çok sevdiğim için. Seni o kadar çok seviyorum ki böyle bir şeyi bana yapmış olmanı kendime yediremiyorum. Tekrar bunu bana yapmanı istemiyorum. Artık seni sevmek istemiyorum."
"Hyunjin-"
"Başka söyleyecek bir şey yoksa gidiyorum ben. Yarışmaya bir hafta kaldı çilli. Provaları kaçırma ve hata yapayım deme." Hyunjin, Felix'i tek bırakarak kafeyi terk ettiğinde Felix gözyaşlarının akmasına izin verdi.
Hyunjin onu asla affetmeyecekti. Felix bunun farkındaydı. Yine de denemek istiyordu. Hyunjin'in onu affetmesini sağlamak istiyordu.
🔥🔥🔥
"Jisung!! Felix nerede?!"
"Bilmiyorum bana sabah erkenden çıkacağını söylemişti. Gelmedi mi?"
"Gelmedi ki sana soruyorum Jisung!"
"Tamam sakin ol! Ben gidip onu bulurum şimdi." Hyunjin telefonu kapattıktan sonra ellerini sinirle saçlarının arasından geçirdi.
Yarışmaya saatler kalmıştı ve Felix ortada yoktu. Prova sırasının onlara gelmesine az kalmıştı ama Felix hiçbir yerde yoktu. Telefonuna gelen bildirim sesiyle telefonunu tekrar eline alan Hyunjin gelen mesaja baktı.
Yanıma gelmezsen yarışmaya çıkmıyorum.
"TANRIM ŞAKA YAPIYOR OLMALISIN!" Hyunjin sinirle bağırarak odadan çıkmıştı. Bir yandan da hala ortalarda olmayan Felix'i arıyordu.
Hyunjin, çillinin başına bela olacağını onu ilk gördüğü günden beri biliyordu. Ama yine de kendini ona aşık olmaktan alıkoyamamıştı.
Geç yayınladığım için üzgünüm. Bölüm hiç içime sinmedi ama sizi bekletmek istemediğim için paylaşmaya karar verdim. Aslında hiç yazasım gelmiyor ve hikayeyi silmeyi düşünüyorum. Kimse yorum yapmayınca daha çok moralim bozuluyor. Yani demem o ki hikayeyi her an silebilirim.