İlk gün

4.7K 88 4
                                    

(Medyada jessica  var)
Her sabah olduğu gibi yine alarm sesiyle uyandım bu gün lise sonun ilk günüydü. Hızla dolabımın önüne geçtim kot şort ve beyaz bulüzü üzerime geçirip çantamıda alıp evden çıktım arabama binip okulun yolunu tutmuştum.

Otoparka gelince arabamı park ettim ve sınıfa doğru yürüyordum ki hızla gelen çocuk bana çarptı ikimizde yerdeydik çocuk refleks olarak beni tutmaya çalınca çocuğun üstünde yattığımı fark edince ona "Daha dikkatli olsana!!" diye bağırdım. Hemen cevap vererek "Affedersin, gerçekten özür dilerim ama sende biraz dikkat etseydin" dedi. Bunu demesiyle dahada sinirlenerek "Bana bak bidaha bana zarar verirsen seni öldürürüm." diye çıkıştım "Ego kraliçesine çarpıcağımı bilseydim inan bana bu yönden gitmezdim" demesiyle çocuğa tokat atmam bir oldu. Arkamdan "Bu tokadı ödiyeceksin" gibi şeyler söylese de duymazlıktan gelip sınıfa girdim sırama geçerek bu gün romeo ve juliet oyununu sergiliyceğimiz için bütün yaz çalışmıştım ama unuturum diye tekrar ezber yapmaya başlamıştım ki sabah otoparkta çarpıştığım çocuk yanıma oturup "yine ben sana bunu ödeticem demiştim ya hani bu ders ve yıl sonuna kadar ödiyeceksin" dedi ve güldü ona şöyle bir bakınca o kadar da kötü biri olmadığını hatta yakışıklı bir çocuk olduğunu fark ettim ve güldüm. Düşüncelerimi okurcasına "evet güzelim yakışıklıyım " dedi. Ona iğneleyici bir bakış atıktan sonra elimdeki ezber kitabını eline alıp incelemeye başladı.

Ders zili çalmıştı Bayan Waters içeri girip hemen sıra arkadaşımızla grp oluşturup karakterleri canlandırmak için çalışın diyince boğazıma bir şeyin takıldığını hissettim ben yıl sonunda asla bu kendini beğenmiş serseriyle oynamam desemde yapabileceim bir şey yoktu dersten geçmek için buna katlanacaktım.

***

Sonunda okul bitmişti bu arada karakterleri canlandırırken öğrendiğm tek şey tiyatro sınıfındaki eşimin isminin Luke olduğuydu. Luke'u düşünmemek için kafamı iki yana salladım ve ben ve o egoist asla birlikte olamazdık. Bu düşüncelerden sıyrılıp arabama bindim ve evin yolunu tuttum. Eve geldiğimde üzerimi değiştirip televizyonda ki filmi izledim sonra Kate'in evine gitmeye karar verdim altıma hemen şort ve kolsuz bulüz geçirip evden çıktım ona süpriz yapacaktım.

Kate'in evinin önüne geldiğimde arabadan indim arka kapıdan girecektim böylelikle dahada süpriz olacaktı kendi kendime sırıttım ve arka bahçeye gierken bir şey fark ettim salonun ortasında elinde bir kitapla bir şeyler mırıldanıyordu o sırada önünde duran mum birden yandı önce arkaya doğru sendeledim sonra halüsülasyon görmediğime emin olmak için gözlerimi ovuşturdum ama gerçekti bunca yılımı beraber geçirdiğim arkadaşımın büyücü ya da cadı gibi bir şey olduğunu görmüştüm beynim bu düşünceye inanmak istemiyordu hızlı hareketlerle evin içine girdim ve Kate benim olduğumu görünce panikledi ve ben ona bağırırken bana sakin olmamı her şeyi açıklayacağını söylüyordu bana sen tehlikedesin gibi şeyler söylesede ona inanmadım ve hemen eve geri döndüm.

Eve döndüğümde saat gece yarısını geçmişti hemen odama çıkıp kendimi yatağa attım sonra biraz sessizlikten sonra bunu bir cam kırılma sesi böldü hemen kafamı kaldırıp dinlemeye başladım ayak sesleri gittikçe daha da yükseliyordu acaba tehlikedesin dediği şey bu muydu korkuyla panikledim ve hemen giydi dolabıma girip saklandım. Evet yanılmamıştım biri şuan odamdaydı ben içimden lütfen bana zarar vermesin diye yalvarırken korku içinde beni bulabilecekmi diye bekliyordum korktuğum oldu dolabın kapağı açıldı ama karşımdaki Luke'tan başkası değildi hemen boynuna atladım ne olduğunu anayamadı şaşınlık içindeydi bana kalbin biraz daha hızlı atarsa sanırım burda kalp krizi geçirebilirsin sakin ol dedi sonra ona herşeyi anlatınca bana hak verip özür diledi. Kendi niçin geldiğini anlatmaya başladı.

Luke : Kate'in ne olduğunu öğrendiğine göre benim de ne olduğumu biliyorsun değil mi ?

Sen neyden bahsediyorsun senin ne olduğun hakkında bir bilgim yok yoksa sende mi büyücüsün?

Luke : Ahh olamaz bilmiyormuydun şimdi sana söyliceğim şeyden sonra benden korkmana gerek yok senin için büyük bir şok olucak ama ben vampirim dedi. Bu duyduğum son şeydi sonrası koskocaman bir karanlık.

LUKE'un AĞZINDAN :

Jessica bayılmıştı bir günde öğrendiği şeyleri düşünürsek normal bir şeydi ama ben yinede onun yanında kalmak istiyordum. O..o melek gibi uyuyordu bunu farketmem uzun sürmedi gülüşü sesi kokusu bile başka onun diye dşünüyordum ki Jess uyandı. Hemen ayağa kalktım ve odasından çıkacaktım ki "Dur!!" diye bağırdı sanki yıllardır bunu demesini bekliyormuşum gibi ona döndüm ve bana " senden korkmuyorum " dedi. Bu dediği üzerine şaşırmıştım ama aynı zamanda sevinmiştim de . Ona en içten gülümsememi yollayıp ben artık gitsem iyi olur sen yorgunsun dedim. Ve hiç beklemediğim bir şey oldu arkamı döndüğümde bileğimden yakaladı ve " ben çok korkyorum burda kalırmısın " dedi bunu o kadar tatlı bir şekilde söylemişti ki hayır demek istemedim kabul ettim yatağında sağ tarafa doğru kaydı bende hemen yanına yerleştim bu seferde " bana sarılır mısın?" dedi. Zafer kazanmış gibi sırıtarak ona sımsıkı sarıldım ve o huzurlu melek gibi uyudu bütün gece onu izlemek istedim ama bende kendimi uykuya bıraktım.

VAMPİR SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin