Çete

1K 46 1
                                    

O sabah kalktığımda içimden üniversiteye gitmek geldi, geçen sene en büyük hayalim buydu ama bir sene de bir çok şey değişmişti özellikle de ben. Biraz internette araştırma yaptıktan sonra lise puanım yüksek olduğu için Amerika'da ki en iyi okullardan birine kısaca Harvard college'ine internet üzerinden başvurmuştum. Gülümsedim ve beslenmem için buzdolabına doğru ilerledim ; ama dolap boştu anlaşılan hastaneye uğramak zorundayım.

*****
Hastanenin içine girdiğimde kan torbalarını tuttukları buzluklara doğru yol aldım. Çantama torbaları koyarken bir çocuk içeri girdi, vampir hızıyla yanına gidip etki altına almak için gözlerine baktım. "Burada kimseyi görmedin ve bu anı unuttun, şimdi arkanı dönüp hiçbir şey olmamış gibi devam ediceksin." sarsıldı. "Merhaba, Jessica adını çok duydum, ne yazık ki bir vampir diğer vampiri etki altına alamıyor." bunu alaycı bir tonla söylemişti. Dişlerimi çıkarttım ve ona " Beni nerden tanıyorsun ?" Diye sordum. İlk başta ki o egolu varlık gitmiş yerini ciddiyete bırakmıştı. "Senin melez olduğunu istesen gözünü kırpmanla kafamı vücudumdan ayırabileceğini biliyorum. Hadi ama bu kadar şaşırma en güçlü melez sensin seni tanımayan vampir yoktur." Duyduklarım mantıklı gelmişti, ancak açlığım dayanılmaz hal almıştı o da bunun farkına vardı. "Gözlerin kırmızıdan bordo rengini alıyor istersen beslen bir kaç dakika sonra kahvaltın olmak istemem." Gözlerimi devirdim ve üç kan torbasını sömürdüm.
"Vay be demekki melez olunca bu kadar kan bile zar zor seni doyurabiliyor." "Sus artık!" Dedim ve sinire dışarı çıktım. Arabama binecekken birden önüme çıktı. "Benim bir çetem var ve oradaki büyücü düşmanların saldırıya geçeceğini söyledi eğer yardıma ihtiyacın olursa buraya gel adım Josh." -medyada var-
Teşekkür ederek oradan ayrıldım. Eve giderken söyledikleri aklımı kurcaladı ve Kate'i aradım ben daha büyü yapmayı pek bilmiyordum ama o yeterince profesyoneldi. Telefon açıldı.
"Alo ? Kate ?"
"Jess!! Özledim seni."
"Bende Kate ama şuan daha büyük bir problemimiz olabilir."
Olanları anlattım ve otuz dakika içinde bizim evde buluşmaya sözleştik.

******
Kapı çaldı. Gelen Kate olmalıydı, kapıyı açtım aceleyle içeri girdi.
"Büyünün nasıl yapacağını biliyorum ama bunun için senim gibi güçlü bir büyücü gerek ancak bu büyü çok yorucu bir büyüdür."
"Önemli değil böyle bir şeyin olup olmayacağını öğrenmem gerek."
Büyü sözlerini içimden fısıldıyordum birden görüntüler gelmeye başladı savaş varı hiç bir şey net değildi kan ve savaş her yerde hakimdi. Git gide bilincimi kaybediyordum Kate büyüyü yarım saattir yaptığımı sakin olmam gerektiğini Luke'un birazdan burada olacağını söyledi Luke geldiğinde beni yerden kaldırdı ama başımda katlanılmaz bir acı vardı. Kate'e "Ona ne yaptırdın?!!" Diye bağırıyordu sonrası kocaman bir karanlık...

******

VAMPİR SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin