Dönme Dolap

973 70 7
                                    

Kate ile şehirde ki alışveriş merkezine gittik. Mağazaları dolaştık ve eve geldim, artık bu rutin işlerden bıkmıştım. Canım Luke'un yanına gitmek istiyordu bu yüzden direk arabama atladım ve Luke'un evinin yolunu tuttum.

LUKE'UN AĞZINDAN
Kapı çalmıştı gelen jess olmalıydı onun o vanilya kokulu parfümünü hemen tanıdım. Kapıyı gülümseyerek açtım ; ama rengi çok solgun gözüküyordu. Aç olabileceğini düşündüm kan teklif ettim ama beslendiğini söyledi.

- İyi misin jess ? Beni endişelendiriyorsun.
- Kötü bir şey olacağını hissediyorum ve bu düşünce beni huzursuz ediyor.
- Korkma Jess ben yanındayım, ben yanındayken sana bir şey olmaz. Bak ne diyeceğim, birlikte bir şeyler yapmak ister misin ?
- Ne gibi ?
- Mesela lunaparka ne dersin ? Eğlenebiliriz.
- Güzel fikir bir an önce gidelim yoksa kafayı yiyeceğim.

Birlikte Luke'un arabasına bindik ve yola koyulduk.

Lunaparka geldiğimizde gişeye geçip parasını ödeyip jetonlar aldık.

- İlk hız trenine binmeye ne dersin Jess ?
- O...olur.
- Hadi ama jess korkuyor olamazsın
- Tabiki de korkmuyorum. (Korkudan bayılabilirim)

Kemerlerimizi bağladıktan sonra derin bir nefes aldım ve tren hareket etmeye başladı ilk başta çok korktum öleceğimi düşündüm hatta sonra gülümsedim ve kendi kendime "Anı yaşa" dedim. Luke'un elini sımsıkı tuttum rüzgardan dalgalanan saçlarıyla şuan dünyadaki en yakışıklı erkek potansiyeline sahipti. Birden kafasını bana çevirince hemen önüme döndüm. Gülümsediğini hissedebiliyordum.

Tren macerası bitince korku tüneline girmeye karar verdik. "İşte korku dolu anlar şimdi başlıyor." diye, geçirdim içimden.

Korku tünelinin içine girince korkudan çığlık atmak gibi saçma şeyler yapıp rezil olmamak için girdiğimiz an gözlerimi kapattım ve çıkana kadar açmadım. Ve nihayet çıkmıştık.

- Gözlerini kapadığını görmemezlikten geliyorum "sevgilim."
Sevgilim kelimesini vurgulamıştı -Hoşuma gitmedi değil.-
Ona gülümsedim.

- Hadi dönme dolaba binelim.
- Jess küçük bir kız gibisin.
- Hadi ama ben istediğin her şeye bindim sende biniceksin.
- Of tamam Jess, dedi.

Dönme dolap hareket etmeye başlamıştı yolu yarılamıştık ki elimin üzerinde bir el hissettim. Luke'a doğru bakınca onu ne kadar sevdiğimi bir kez daha hatırlamış oldum. Sonunda en tepeye çıkmıştık dönme dolap durdu. Luke gözlerini gözlerimden ayırmadan usulca dudaklarıma doğru yaklaştı bende ona doğru gittim ve karşılık verdim.
Dönme dolap çalışmaya başlamıştı, Luke'a sarılıp dolabın aşağı doğru inmesini izledim.

İndiğimizde ikimizde gülümsüyorduk.

- Seni eve bırakmamı ister misin ?
- Evet, lütfen.

Arabaya bindik ve beni eve bıraktı. Eve girince mutluluktan gülümsüyordum. Rahat pijamalarımı da giydikten sonra sıcacık yatağıma girdim. Sonra düşünmeye başladım.

Luke'un bana hissettirdiği her şeyi seviyordum. Bana hem mutluluğu hemde acıyı tattırabiliyordu. Bu düşüncelerle birlikte uykuya daldım.

~~~
5 oy olmazsa son bölüm bu olucak.

VAMPİR SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin