Acı

1.1K 52 3
                                    

Uyandığımda hastanedeydim Luke yoktu. Yerimden doğruldum ve baş ucuma bırakılan notu okudum.
"Jessica artık yanında olmıycam seni sevmiyorum."
Bu altı kelime canımı çok yakmıştı birden bağırıp ağlamaya başladım odaya doktor girdi ve onun kanını emdim bu bana zevk veriyodu. Hastaneden çıkana kadar önüme çıkan herkese saldırdım. Eve geldiğimde hala ağlıyordum ağlamam durmuyordu. Ben onun için o kadar acılara katlanmıştım o kim bilir hangi kız için beni terk etti. Daha fazla acı çekmek istemiyordum ve sonunda olan oldu insanlığımı kapattım. Bunu yaptığım an aklıma Luke'u öldürme düşüncesi geldi. Hiç tereddüt etmeden Luke'un evine gittim içeriye sessizce girdiğimde salon boştu yatak odasına çıktım onu bir kızla yatakta buldum. Kızı boynundan tutup havaya kaldırdım, Luke bana engel olmaya çalışıyordu ama onu büyüyle duvara fırlattım. Kızın boynuna yaklaşıp " O benim." dedim kız ağlayıp bana yalvarmaya başladı onu dinlemedim ilk önce onu ısırdım sonra elimi göğüsünden içeriye sokarak kalbini söküp attım. İçimde gram acıma duygusu yoktu. Sonra Luke'a dönüp onun boynunu sıktım benden tiksiniyormuş gibi bakıyordu tamam biraz haklıydı belki ama benim bu halim onun eseriydi. Bidaha bana acı çektiricek olursan kemiklerinin hepsini kırarım diyip sertçe yere çarptım, insanlığımı kapattığımı anladı .
Luke
Sen çok değişmişsin.
Jessica
Beni bunu yapmaya zorlayan sendin.
LUKE'un AĞZINDAN :
Onun için ondan vazgeçmiştim oysa benden nefret ediyordu. Ona hak vermem lazımdı ama yapamazdım ona geri dönersem başı belaya girebilirdi. Onu kendimden daha çok seviyorum işte bu yüzden gitmesine izin vermeliyim.
JESSICA'nın AĞZINDAN :
Camdan atlayıp çıktım vampir dişlerimi geri sokmamıştım bu öfkemle sokakta yürüyen bir çocuk gördüm yanına doğru yaklaştım.
Merhaba ben jessica.
Selam ben Cameron.

-Sana bir teklifim var ölümsüz olmak ister misin?

-Tabi ki isterdim ama imkansız.

Demesiyle kendi bileğimi ısırıp ona kanımı içirdikten sonra boynunu kırmam bir oldu, kollarıma yığıldı. Şimdi seni eve kadar taşıycam bide diye söylenmeye başladım.
Eve geldiğimde Cameron'ı koltuğa yatırdım az sonra kendine gelicek ve ben nerdeyim ? Buraya nasıl geldim ? Gibi sorular sorucak. Ahh onu hiç çekemem diyip yukarı çıkıp yatağıma yattım.
1 saat sonra
Bişey beni dürtüyordu sinirlenmiştim birden gözlerimi açarak Cameron'ın kollarından tutup yatakta üzerine çıkmam bir oldu. Benden korkması hoşuma gidiyordu.
Cameron
-Sakin ol, sana bişey yapmadım!!

-Beni bidaha uyandırırsan o küçük güzel kafanı bedeninden ayırırım küçük vampir.

-Beni dönüştürdün mü ?

-Neden benim evimdesin sanıyorsun ?

-Ben sanmıştım ki şey...

-Yattığımızı falan mı sandın yoksa ?

-H..hayır

-Bu gece dönüşüm geçiriceksin melez olduğum için canım çok yanmıştı ama senin ki anlık bişey olucak bu bir. İkincisi kimseye karşı duygu barındırmıyorum insanlığım kapalı bu iki sen ben isteyene kadar insanlığını kapatamazsın bu üç.

-Sana itaat etmek zorunda değilim.

-Burda güçlü olan benim ayrıca senin yaratıcınım yani ben ne dersem onu yapmak zorundasın bana karşı gelirsen kalbine kazığı yersin bilmem anlatabildim mi?

-E...evet
- O halde sana gidip biraz yiyecek bir şey bulayım dönüşüme az kaldı.

Evden çıktım vampir hızıyla ormanlık yere doğru koştum. Aklımda Luke vardı, onu ne kadar özlediğim ve ne kadar sevdiğim. İnsanlığımı kapatmamın etkisi yeni devreye girmiş olacakki bu düşünceler aklımdan uçup gitti. Az sonra karşıma bir geyik çıktı geyiği ısırdım akan kanı kan torbalarına yerleştirdim ve eve geri döndüm.

Eve girdiğimde Cameron yoktu seslendim ama ses veren olmadı. Üst kata çıktım. Luke Cameron'ı boynundan kaldırmış o nerde diyordu.

-Burdayım Cameron'ı bırakmazsan seni her zaman ki gibi duvara gömerim.

Luke sinirle cameron ı bana doğru fırlattı büyüyle onu tuttum ve yere indirdim.

-Neden geldin ?
-Senle konuşmam gerek.
-Benim senle konuşacak bişeyim yok dedim ve davetimi geri alıyorum dememle Luke'un gözden kaybolması bir oldu.

Cameron'ın yanına gidip bir şeyi var mı diye kontrol ettim.
-İyi misin ?
-İyiyim teşekkür ederim ama o kim di ?
-Eski erkek arkadaşım Luke.
-Sanırım seni hala seviyor.
-Bu seni ilgilendirmez. Gidip duş al bu gece dönüşeceksin.
Dediğimi yaptı banyoya girdi. Çıktığında gözleri kırmızıydı dönüşüm başlamıştı birden yere yığıldı, hemen yanına koştum. Kaçmasın diye onu bileklerinden tutup üstüne oturmak zorunda kaldım.

Dönüşümü sonunda bitmişti. Gözleri daha koyu bir kırmızıya dönüşmüştü, kan torbalarını ona verdim hepsini içti sonra teşekkür edip uyumak istediğini söyledi ve odama çıktı.

VAMPİR SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin