Katliam

1.1K 60 9
                                    

Medya cameron evet cameron dallas olan :d iyi okumalar

Sabah uyandığımda günlerden pazar sanıyordum ne yazıkki bu gün pazartesiydi ! Küfrederek uyuya kaldığım koltuktan kalktım yukarı doğru merdivenleri tırmanmaya başladım. Banyonun kapısının önüne gelince durdum hafifçe tıklattım ses gelmeyince içeri girdim. Banyoda işlerim bitince odama doğru yol aldım kapıdan içeri girdiğimde Cameron hala uyuyordu.

- Uyan !!
- Git başımdan Jessica !
- Sen benim ne olduğumu unutuyorsun galiba, diyip kıkırdadım.
Elimi havaya kaldırdım ve sanki elimde bir sürahi varmış gibi Cameron'ın yüzüne su döktüğümü hayal ettiğim gibi Cameron' ın çığlıkları ve bana sövmesi beni güldürmüştü.

- Sen şimdi görürsün, cadı!!
Belimden beni kavrayıp küvete soktu ve buz gibi suyu üzerime doğru tuttu. İlk başta bana bu çabaları komik geldi ; ama bozuntuya vermeden beni yenmesine izin verdim. Kalkmama izin verince fön makinesiyle saçımı kurutmaya başladım, o da üzerini değiştirmek için evine gitmişti. Uzun süre sonra evde yanlız kalmak bana kendimi iyi hissettirmişti. Hazırlanıp mutfağa indim, buz dolabını açtım ve kan torbalarından bir tanesini kaptığım gibi bitirdim. Bir tane de Cameron'a alıp çantama koydum. Cameron bizim okula nakil yaptıracaktı bu yüzden okulda onla buluşacaktım. Evden çıktım, arabama bindim, radyoyu açıp yola koyuldum.

Okula vardığımda arabasını park etmek üzere olan Cameron'ı gördüm, yanına yavaşça yaklaşıp "Yeni okuluna hoş geldin !!" Diye bağırdım.
Oda benim bu durumuma kıkırdayıp okula girmek için sabırsızlandığını anlatan bakışlar atıyordu, okulun içine girdiğimizde okulu beğendiğini söyledi. Müdürle konuşup bakil evraklarını vereceğini sonra beni bulacağını söyledi ve yanımdan ayrıldı. Az sonra yanıma Luke geldi, öfkeli bakışlarla beni süzdü sonra "Kim bu yeni çocuk?" Diye soru sordu.

- Seni ilgilendirmez.
+ Sandığından daha fazla ilgilendirir, çok aptalsın Jessica bazı şeyleri senin için yaptığımın farkında bile değilsin!!
- Sen, ben hastanede yatarken benim yanımda olmayan, beni yanlız bırakan pisliğin tekisin. Bak senin yaptığın her şeyin farkındayım.

Sinirle kolumdan tuttu ve köşeye çekti.

- Sana zarar gelmesin diye senden ayrıldım ; çünkü seni, senden vazgeçebilecek kadar çok seviyorum.

Yaşlar gözlerime hücum ediyordu, ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.

+ Senden beni bırakmanı istemedim, senden beni koruyup kollamanı, sahip çıkmanı, beni sevmeni ve bana güvenmeni istedim.

- B...Ben özür dilerim Jess seni bu kadar üzebileceğimi bilmiyordum.
+ Ama üzdün.

Hızlı adımlarla oradan uzaklaşıp ilk derse girdim. Cameron ortalıklarda gözükmüyordu, teneffüste ona bakmam gerektiğini kendime hatırlattım.

Teneffüs zili çalmıştı oturduğum yerden hızla kalktım Luke yanıma geldi konuşmak istemediğimi söyledim, pislik gibi sırıttı ve kulağıma eğilip ;

- Arkadaşına sahip çıksan iyi olur sanırım hala büyüklerine sataşmaması gerektiğini anlayamamış ufaklık.
Hemen boş bir dersliğe girdim ve yer bulma büyüsü yaptım. Onu okulun kafeteryasının mutfağında kim bilir ne halde bırakmıştı. Hemen mutfağa doğru koşmaya başladım ben ilerledikçe kan izleri çoğalıyordu sanki burada bir "katliam" çıkmış gibiydi. Buz dolabından ses gelince Luke'un Cameron'ı buz dolabının içine koymuş olabileceği fikri beynime hücum etti, hemen hızlıca buz dolabına koştum. kapağı açtığımda yarı baygın bir şekilde kurtarılmayı bekleyen iki göz bana yalvarırcasına bakıyordu. Hemen onu ordan çıkardım, bileğimi ısırdım ve ona kanımı içirdim. Bir kaç dakika sonra gözlerini açtı.

~ ~ ~
5 vote gelirse yb

VAMPİR SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin