Yeni Düşman

1.3K 80 9
                                    

Mezuniyet gecesi çok güzel geçiyordu ta ki o gelene kadar. Gelen luke'un eski vampir sevgilisi Angelic' di (medya )balo salonuna girdi luke'la benim yanıma gelip luke'un dudaklarına yapıştı.
Çok sinirlenmiştim gözlerimin renk değiştirdiğini hissettim.

Angelic
Vay vay bakın burda kimler varmış iki günlük vampirimiz bana kafa tutuyor.

Jessica
Yapabileceklerimden hiç bir fikrin yok

Dedi ve gülümseyerek elini havaya kaldırmasıyla angelic'in nefesi kesildi.
Sonra onu serbest bıraktı Angelic yadırgayarak geri adım attı.

Angelic
Yoksa sen melez misin?

Jessica
Bunu yeni anlamana sevindim dedi elini bir şeyi atarmış gibi salladı ve angelic büyü yoluyla dışarı çıktı. Luke gülümsüyordu

Luke
Beni kıskanman hoşuma gitti *kendi beğenmiş gibi güler*

Jessica luke'un kulağına eğilip
Sen benimsin bu dudakların benim. dedi sonra luke'un dudaklarına yapıştı ve ani bir hareketle dişlerini dudaklarına geçirdi luke inlemişti ama onunda hoşuna gidiyordu jessica'nın sert kızı oynaması.

Luke
Devamını evinde getirebiliriz istersen dedi.

Jessica gülümseyip çok beklersin bakışını attıktan sonra luke'a sarıldı.
Artık mezun olmuşlardı jessica için daha fazla ders yok daha fazla uykusuzluk yok anlamına geliyordu.

Luke'un kokusunu içine çekti ve ona kocaman sarıldı.

Mezuniyet töreni biterken luke bana
Senin için bir süprizim var
Dedi. süprizini çok merak ediyordum hemen heycanla nereye gidiyoruz diye sordum. Kumsala dedi. Yol boyunca tek kelime etmedik.

Vardığımızda gözlerimi bağlamıştı çok heycanlanmıştım biraz yürüdükten sonra gözlerimi açtı gördüğüm şey karşısında şaşırdım ; çünkü bir örtü iki yastık ve bir sepet dolusu yiyecek vardı. Neden yiyecekler olduğunu sorduğum zaman da
Çünkü bu bir metafor dedi. (Aynı yıldızın altındayı izleyen ve okuyanlar anlar akdkahd)
Ona gülümsedim ve öptüm. Sonra birbirimize sarılıp yattık ikimizin yüzü de yıldızlara dönüktü sonra luke'un dudaklarını boynumda hissettim ona doğru dönünce öpüşmeye başladık. Sonra uyuya kaldım.

Sabah uyandığımda luke hala uyuyordu onu uyandırmak için üstüne kum attım sinirle kalkıp üstüme çıktı ve beni öptü.

Jessica
Hadi artık eve gidelim acıktım!

Luke
Zaten hiç doymuyorsun ki diyip gülmeye başladı ona sert bakışlar atıp bende güldüm.

Eve geldiğimizde luke duşa girdi bende aşağıda telefonumla uğraşıyordum aniden bir koku aldım ciğerlerimi yakıyordu ayağa kalktım etrafı dinledim kimse yoktu sonra salona sis gibi bir gaz bulutu girdi başım dönüyordu gözlerim karardı ve bayıldım.

Uyandığımda karanlık bir odadaydım içeri biri girdi yüzü gözükmüyordu.

Angelic
Kabul etmeliyim ki bu zehre çok fazla dayandın ama sonunda kazanan ben oldum.

Onun o iğrenç sesini duyunca angelic olduğunu anladım.

Jessica
Kaç gündür buradayım ?

Angelic
5 gündür

Jessica
Benden korktuğun içinmi ellerimde ve ayaklarımda gümüş zincir var ? yoksa canım yansın diye mi ?

Angelic
İkiside ama melez olduğun için çok çabuk iyileştiğini biliyorum. Senin canını yakmanın başka yolunu buldum ışıklar açıldı ve baygın olan Luke'u gördüm.

Sinirlendiğim için gözlerim siyaha dönmüş olacakki geri geri kaçmaya başladı. Dişlerim çıkmıştı ellerimi çözde şunu kendi aramızda halledelim dedim.

Angelic beni umursamayarak luke'a dönüp benimle evlenirsen ona zarar vermem dedi. Luke senle asla evlenmiycek sürtük dedim ve sağ göğsüme bıçağı sapladı. acıyla inledim. Luke'a seni seviyorum dedim. Bir tane bıçak daha sapladı.

1 ay sonra

Her günüm aynı acıyla başlıyordu. Ama plan yapmıştım Luke'a büyü gücüyle enerji gönderdim ellerindeki zincirleri kırdı ama ellerini arkada tuttu angelic içeri girdi 6 bıçak daha sapladı giderken luke vampir hızıyla kalkıp angelic'in kafasını kopardı.ı
Benim yanıma geldi ve bıçakları tek tek çıkardı. Ama iyileşemiyordum çünkü bütün gücümü luke'a vermiştim ayaktandurucak gücüm kalmadı ve bayıldım.

---

Oy bari beşi geçsin geçmeden yazmıycam

VAMPİR SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin