Telefonumu açmak için masadan kalktım. Ufuk'un beni sadece Atlas için arayacağını bildiğim halde her seferinde aynı heyecanı yaşıyordum ama benimle konuşurken yanında Sezen'in olabileceği düşüncesi tüm özlem ve barışma, ona "Seni çok özledim Ufuk!" Geri dön! Deme isteğimi alt üst ediyor. Ben öylece eski günlere ve ihanetin acısına dalıp giderken telefon sustu. Sonradan kendime geldim. Aklıma telefonumun çaldığı geldi. Ufuk üçüncüye arıyordu. Açtım ama hala kalbim küt küttü.
Alo?
Alo Ceyda
Bir şey mi oldu? Diye ekledim.
Sesini duymak yani şey şeyin Atlas'ın sesini duymak için aradım. Evet Atlas eee nerde Atlas?
Kekeleyerek konuşuyordu.
Kahvaltısını yapıyor, yemekten sonra ararım konuşursunuz, dedim. O sırada Atlas yanıma geldi. Babam mı ooo diye bağırıp telefonu kaptığı gibi kaçtı. Nasıl özlemişim sesini, bir şarkı sözü vardı ya hani ;bir şarkısın sen, ömür boyu sürecek...
Atlas peşine koşuyordum telefonuma kavuşmak için. Ufuk'un hadi babacım güzeller güzeli annene ver bakalım şimdi dediğini duydum. Atlas telefonumu getirdi. Tekrar efendim dedim.
Ceyda..
Ne var Ufuk?
-Şey diyorum bugün üçümüz buluşsak, hem Atlas için çok iyi olur uzun zamandır üçümüz takılmıyoruz.
Önce bu fikre imkansız deyip suratına kapatma düşüncesi geldi aklıma ama sonra cümle beynimde tekrar edince "Atlas için" oğlum için "Oğlumuz" için.
Haklısın, Atlas kaç gündür sıkıştırıp duruyor zaten beni.
Güzel! Dedi. Cidden heyecanlı geliyordu sesi. Belki... belki de cidden mutlu olmuştu. Kendi kendime saçmalama Ceyda dedim. Saçmalama.
Mutlu olsa senden hiç gitmemiş olurdu, yanında, hep başucunda olurdu kızım, saçmalama!
Akşam 8.00'de sizi evin önünden alırım. Beraber güzel bir yemek yeriz. Sonra da lunaparka geçeriz,dedi.
Tamam, akşam görüşürüz hazırlanmamız lazım, deyip cevap vermesini beklemeden kapattım.
Çünkü gözlerim dolmuştu. Uzun zaman sonra tekrar üçümüz eğlenecektik. Uzun zaman sonra tekrar "aile" gibi dolaşacaktık sokaklarda, Atlas uzun zaman sonra yine çok mutlu olacaktı. Bunları düşünmeye dalıp oğlumu unuttuğumu farkettim. Müjdeli haberi vermek için yanına gittim "Altın saçlı çocuğumun".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Pluto' is Always Behind You
RomanceUnutma Ufuk Yıkılmaz ; "Plüton daha büyüktür Mars'tan" "Vedalar gözüyle sevenler içindir;gönülden sevenler ayrılmaz." 'Mevlânâ'