4.❤️

838 36 1
                                    

Bozulduğu bembeyaz olan suratından belliydi. Geriye çekildi bense kafamı asla ona çevirmiyor, camdan dışarı bakarak trip atıyordum. Atlas'ın sesi ile irkildim. Anne baba hadii yedik iştee kalkalım artık süpriz nerdeee?
Ufuk gülümsedi, sabret babacım annen çayını bitirsin kalkıcaz.
Atlas gözlerini büyütmüş, gözlerimin üstüne dikmişti. Uzaklara dalıp gittiğim için içmeyi unuttuğum çayımı tek yudumda çektim. Bardağı koyup hadi o zaman minik aşkımı daha fazla bekletmeyelim babası deyip gülümsedim. Mekandan çıktık ve yola koyulduk bir lunaparka geldik. Atlas'ın arabadan nasıl fırladığını görmedim bile. Tek gördüğüm camın ardında zıplayan bir Atlas'tı. Ufuk Atlas'ı kucağına alıp "Hadi Yıkılmaz'lar neye biniyoruz bakalım?" dedi. Donakaldım. Doğru, ben hala bir Yıkılmaz'dım. Ceyda Yıkılmaz. Kabullenmesi zor olsada bu böyleydi. Boşanmamıştık biz. Her gece Ufuk'un yanında benim olmam gerekirken Sezen'in oluşu bu yüzden belki de bu denli canımı yakıyordu. Aşk bir yana, ben onun oğlunun annesiydim. Hadi o da bir yana, ben onun hala karısıydım. Ufuk Yıkılmaz eşi Ceyda Yıkılmaz! Ama nafile. Onun yanında Destina'sı vardı. Her gece onun kokusuyla yatıp sabah onun kokusuyla uyanıp tüm yüz hatlarını teker teker inceleme şansına sahip Destina'sı! "Marslı Kadın'ı!"
Tekrar olay mahalline döndüğümde tam karşımda gözlerini gözlerimden ayırmayan 2 çift göz bana bakıyordu ve bir cevap bekledikleri belliydi. Çarpışan otolara binelim, diye cevap verdim. Fikrim Atlas'ı bir hayli hoşnut etmişti. Ufuk ise tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu. Ne var der gibi bir bakış attım. Demek rekabet istiyorsunuz Ceyda Hanım? Dedi. Ukalaca; "Lüzumu yok Ufuk Bey galibi kim belli diye ekledim." Ve Atlas'ın yanına gittim. Bilet alıp bindik arabalara. Bilet sırasındayken üçümüz bir iddiaya girdik. En çok rakibine çarpan kazanıp, bir gün boyunca mağlup kişiye istediğini yaptıracaktı. Vee tabii ki öküz gibi kaslı vücuduyla Ufuk ve benim minik Ataboy'um birden fazla çarptı bana. Ben ise direksiyonu bile düzgün çevirmiyordum. Sağa sola çarpıp bi onlara çarpmayı beceremiyordum. Arabalardan indiğimizde gıcık ama bir o kadarda tatlı gülüşüyle, üstündeki siyah ceketi ve hafif dağılmış kıvırcık saçlarıyla yanıma doğru gelen Ufuk'u gördüm. Gözlerimi devirdim.
Tamaaam, uzatmayın kazandınız işte söyleyin bakalım ne istiyorsunuz beyler?

'Pluto' is Always Behind YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin