-Ufuuukkk!
-He Yase heee?
-Lan bu balonu niye şişirmediniz en sonunda alıcam ayağımın altına. Bak Atlaaass teyzecim birazdan gelicek kardeşin azıcık heyecanlı ol ya aaaa!
-Teyze napayım yaa sen biraz sakin olsan daha mantıklı olacak öleceksin yaa.
-Sus bakayım sen, atarım teyze terliğini.
-hoop başkan tamam sensin ya sal oğlumu.
-Baba takımııı
-Aslanımm bee
-YA Bİ SUSUN AMK BAK KAFAM ŞİŞTİ. TERLİK MERLİK DİNLEMEM BAK ÇIKARIRIM GÖZLÜKLERİMİ GÖRÜRSÜNÜZ!
-Sus len sen.
-Oğlum bak patlatcam bu balonu bi taraflarında ha.
-Babaa, Can Amca, Yasemin Teyze şu Fatih Abim kadar sakin olamayacaksınız demi.
-He ne bana mı seslendiniz?
-Yok abi devam et.
-Lan bana bulaşmayın bak insan gibi usul usul balon şişiriyorum burda.
-Anca dırdır Fatih iş yap işş.
-Ulan şu an Ceyda burda olsaydı görürdüm ben sizi bak o zaman bana bulaşabiliyor muydunuz?
-Keşke Fatih'im, keşke. Olsaydı da bulaştırmasaydı, kader..
-YA AMK BAK ŞİMDİ DE AĞLIYOR BU KIZ UFUK ALIN ŞUNU HER TARAFIM SALYA SÜMÜK OLDU ULAN YASEMİN KAÇ BENDEN.
-NE BAĞIRIYON BE HAYVAN HERİF!
-DUR LAN GELİYORUM.
Yasemin ile Can tüm evde koşuştururlarken zilin çalması ile herkesin eli ayağına dolaşarak yerlerine geçti.
-Geldiiii Lina'm geldiiii.
-Lan bağırma kızım anladık başka kim gelebilir?
-Tamam.
-İYİ Kİ DOĞDUN CEYDA LİNAAA, İYİ Kİ DOĞDUN LİİİNAAAA, İYİ Kİ DOĞDUN İYİ Kİ DOĞDUN MUTLU YILLAR SANAAA.
-Yaaaa Babaaam, Teyzoşş, amcalarım yaaa yerim siziii.
-Üvey evlat mıyım lan ben hani abi mabi yok?
-Abimmm, hayatımın anlamı.
-heh şöyle işte.
Atlas ve Ufuk'un gözleri Lina'nın biraz gerisinde kapıya yaslanmış duran genç çocuğa takıldı.
-Kızım, arkadaşın kim?
-Evet Abicim kim bu yakışıklı(!)
-Eee şey, yani b-ben aslında bugün şey yapmak yani onu şey, yani sizinle tanıştırmak için getirmiştim.
-Tanışalım abim, ben Atlas kardeşim Ceyda'nın"abisi"memnun oldum(!), adın ne?
Kendisine uzatılan eli sıkarak en büyük hatayı yapan Mert sakince ;
-B-ben de Mert abi, memnun oldum.
Gergin geçen tanışma faslından sonra lafa aniden dalan Ceyda ile herkes şok olmuştu.
-Baba Mert benim erkek arkadaşım.
-Görüyorum kızım çocuğun kız olmadığını. Bugün de herkes beni mal yerine koyuyor ha.
-Ya babacım öyle değil, erkek arkadaş yani sevgilim işte.
-Hoaydaaa, dalayım mı Ufukk?
-Can sus bi.
-Ne var Yase ya sende hep bana bağırıyon ama kalbimi kırıyon sarılı.
-LAN CAN SUS SUUOOSS!
-O nasıl bir bağırmaydı şimdi bu nasıl şiddete eğilimlilik yani böyle olmaz ama çocuaaa dalalım.
-Can biraz daha konuşursan ben sana dalıcam diyen Fatih'ten sonra Ufuk dolu gözlerini saklayarak sessizliğini bozdu.
-K-kızım, b-ben ne diyeceğimi bilemiyorum yani ilk, ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım malum bir abin var.
-Evet baba, anlıyorum. Ve ben Mert'i çok seviyorum.
-H-hayırlı olsun babacım.
Son cümlelerini titrek bir ses ile söyleyen
Ufuk lavabo bahanesiyle üst kata kaçtı.
Biraz zaman sonra indiğinde, Lina kendisine yapılan pastanın önünde durarak babasını ve abisini bekliyordu.-Evet, babam ve abim de geldiğine göre,konuşmaya başlayabilirim.
Öhmm, öncelikle söze nasıl gireceğimi bilemiyorum. Ama malum bugün benim doğum günüm. Sevgili anneciğimin ise ölüm yıl dönümü. Çok acı, inanın kaldırılması kolay bir durum değil. Bunun sizde farkındasınız. Abim'in her acı çekişinde keşke annem burda olsaydı deyişinde ben kendimden nefret ediyorum. Diyorum ki keşke doğmasaydın Lina, o zaman herkes mutlu olacaktı. Abin her anını annesiyle paylaşacaktı. Baban sevdiği kadını kaybetmeyecek, bu nedenle de kendini kaybedererek yıllarını ziyan etmeyecekti..
Sen ne uğursuz bir şeysin diyorum kendi kendime.
Sonra da hep başa dönüp annemin videosunu izliyorum.
İzliyorum, izliyorum, izliyorum.
Ne de güzel bir kadın!
Ne zarif, ne naif, ne cool bir kadın!
Ne masum bir kadın diyorum, keşke keşke tanıma fırsatım olsaydı.
"Çünkü o benim yeryüzündeki en güzel adaşım"
İYİ Kİ BENİM ANNEMSİN CEYDA YIKILMAZ, BİTMEYECEK EN BÜYÜK HASRETSİN SEN. SENİ ÇOK SEVİYORUM ANNEE.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Pluto' is Always Behind You
RomanceUnutma Ufuk Yıkılmaz ; "Plüton daha büyüktür Mars'tan" "Vedalar gözüyle sevenler içindir;gönülden sevenler ayrılmaz." 'Mevlânâ'