Ufuk'tan
Yaklaşık 1.30 saattir Ceyda'nın doğumdan çıkmasını bekliyorduk. Böyle güzel bir duyguyu yaşaması için Atlas'ı da getirmiştik yanımızda.
Yase, Can, Fatih, Atakan...
Hep beraber bekliyorduk.
Doğumhanenin kapısının önünde dua eden Yase'ye fazlasıyla gözüm takılmıştı.
Yanına yaklaştım."Yasemin"
"E-Efendim Ufuk"
"Çok garipsin bugün.. Yani ne bileyim, bir şeyler saklıyor gibisin."
"N-Ne alaka yahu?"
"Kekeliyorsun Yase Başkan yeme beni"
"Ay Ufuk boğma beni bak arkadaşım için dua ediyorum, yani gayet normal bir şey. Çok fazla yanmaması için canının dua ediyorum o kadar bir şey falan saklamıyorum."
"Peki"
İçeriden çıkan hemşire ile Yasemin'in yanından ayrıldım.
"Hemşire Hanım, eşim, eşim Ceyda Yıkılmaz. Doğuma girdi ve 1.30 saattir çıkmadı. Bir terslik yok değil mi?"
"Ufuk Yıkılmaz değil mi? Ceyda Hanım hakkında bir bilgim yok maalesef. Ben başka bir doğumdan çıkıyorum. Ama aynı anda girdiler doğuma. Birazdan çıkarlar merak etmeyin."
"Tamam sağ olun."
Omzumda hissettiğim el ile arkamı döndüm.
Elin sahibi Can'dı."Ufuk, kardeşim. Canını sıkma sen. Çıkar birazdan benim güzel Ceyda'm, kendi gibi güzel yeğenim ile.. Ceyda Lina ile.. Çıkacak buradan oğlum. Doğum bu, her doğum aynı sürmez ki!"
Can ilk defa bu kadar ayıktı.
Ve bu hayra alamet değildi.
Canı sağolsun, varlığı yeterdi dostumun." Sağ ol var ol kardeşim. İnşallah. "
Yase'nin sarılmasıyla irkildim.
" Çıkacak benim güzel kardeşim. Allah Allaaah ne kastınız be? SAPASAĞLAM GİRDİ,SAPASAĞLAM ÇIKACAK! "
"Evet, evet.."
O sırada aklıma bir fotoğraf geldi. Doğumdan birkaç saat önce çekinmiştik fotoğrafı. Onu paylaşmak için telefonumu açtığım sırada Ceyda'nın doğumu başlamıştı. Hazır bekleme halindeyken paylaşayım diyerek fotoğrafı instagrama yükledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Pluto' is Always Behind You
RomanceUnutma Ufuk Yıkılmaz ; "Plüton daha büyüktür Mars'tan" "Vedalar gözüyle sevenler içindir;gönülden sevenler ayrılmaz." 'Mevlânâ'