10.❤️

557 38 5
                                    

Kızım yavaş ye artık boğulucaksın,aloo kime diyorum Ceyda?
Ya Ufuk bi sus Allâh Allâh boğulmam sen bi karışma.
Tükendim Ceyda vallaha tükendim. Erik yiye yiye çocuğu erik olarak doğurucaksın diye korkuyorum.

O sırada yanımıza Atlas geldi,
Annee!
Efendim meleğim?
Şen şimdi böyle eyik yiyoşun ya,
Eee Atlascım? Canın mı çekti yoksa, al hemen bitanem bak poşet orda.
Hayıy anne bi dinle benii, şey diyoyum ben şimdi kış abişi mi olcam eykek abişi mi?
Ufuk'la sesli bir kahkaha patlattık.
Bilmiyorum annecim doktor amcana gidicez, o bakıcak kardeşine sonra da söyleyecek kız mı erkek mi diye, anlaştık mı?
Tamaaamm.
Ufuk ortaya atladı,
Ama ne demişler, " ye ekşiyi doğur Ayşe'yi"
Bu sefer Atlas bile kahkahamıza dahil olmuştu civciv gibi incecik sesiyle.
Aklıma eski günler geldiğinde dalıp gittim.

-Flashback-
Evet Ceyda Hanım, hazırsanız bebeğinizin cinsiyetini öğrenelim.
H-hazırım tabii ki doktor bey heyecandan ölücem şimdi ama hazırım, deyip bir elimi karnıma diğer elimi de Ufuk'un eline koymuştum. Hatta Ufuk'un elini öyle sıkmışım ki heyecandan, acıdan bağırmasına bile neden olmuştum :)
Hazırsak söylüyorum?
Ölelim mi burda doktor bey Allâh Allâh hadi hadi lütfen hızlıca şöyle pat diye, dedi Ufuk.
Sizi tebrik ediyorum, bir aslan parçası oğlunuz olacak. Doğuma kadar daha beraberiz, ancak sizinle özel bir konu hakkında konuşmam lazım Ceyda Hanım.
O sırada Ufuk'un bağırması tüm koridorda yankı yapıyordu,
Allaaah, oğlum oluyor. Galatasaray'a forvet geliyor, Atlas'ım geliyor uleennn!
Kocaman bir kahkaha patlatıp sarıldım,
Tamam, sakin ol hayatım, bizi biraz doktor beyle yalnız bırakır mısın? Hem benim canım çok çikolatalı kek çekti Ufuk lütfeen.
Tamam güzelim, alıp geliyorum hemen,
Deyip odadan çıktı.
Tekrar doktora döndüğümde yüzü düşüktü.
Bir şey mi var doktor bey? Oğluma bir şey mi olmuş?
Hayır hayır, sakin olun lütfen. Bakın nasıl söylesem,tamam şöyle başlıyorum. Bakın Ceyda Hanım muhtemelen genetik bir rahatsızlık olması gerek olan bir şeyden dolayı hamileliğiniz çok riskli.
Ne? Ne diyorsunuz siz ya?
Hayır hayır, bakın cidden bir bitirmeme izin verin. Şimdi şöyle böyle şeyler ilk üç ayda belli olması gerekti, ama olmadı. Yani gayet sağlıklı doğabilme, sizin ömrünüzü onun yanında geçirebilme ihtimaliniz %99 korkmayın lütfen.
Derin bir oh! Çektim.
P-peki ikinci olursa?
Tam da ona gelecektim. Bakın çok riskli, eğer ikinciye hamile kalırsanız,lütfen beni bulun. Ben size her daim yardımcı olacağım. Çünkü ikincinizde risk daha da artıyor. Herneyse, biz bu ana dönelim. Her şey çok güzel, güzel bir aile hayatı sizi bekliyor. Umarım sağlıkla alırsınız kucağınıza, hayırlı bir evlat olur. Ufuk Bey'in yanına dönebilirsiniz.
Çok teşekkürler doktor bey, inşallah.
Deyip odadan çıktım, gözümden akan birkaç damla yaşı temizlerken.
-Flashback son-

Allah'ım nolur bana yardım et! Dedim kısık bir sesle...

'Pluto' is Always Behind YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin