Verenhimo (DBD)

58 1 0
                                    

Pienestä asti Ryanin elämä ei ole ollut hyvä. Vaikean syntymisen jälkeen ja helvetillisen lapsuuden jälkeen hän muuttui nykyiseksi Kauhuksi, joilla vanhemmat pelottelevat lapsiaan puolustamaan itseään. Syntyneenä puhevamman kanssa, hän kohtasi paljon kiusaamista peruskoulusta asti. Aina kun hän aloittaisi uuden koulupäivän, hän saisi aina samanlaisen kohtalon. Hänen luokkansa vahvimmat ja kuuluisimmat tulisivat aina hänen luokseen. Haukkumalla häntä vammaseksi tai muuten vaan oudoksi. Sekään ei auttanut Ryania, että hän oli vuoden vanhempi kuin kiusaajansa sillä puhevamman takia hänet oli siirretty vuotta nuorempien kanssa. Päivät muuttuivat kuukausiksi ja kuukaudet vuosiksi. Kaiken tämän aikana Ryanin sisällä alkoi viha ja koston halua kasvaa suuremmaksi ja suuremmaksi. Kun saapui hänen vitosluokkansa viimeiset päivät, sai hän kuulla, että hänen vanhempansapa eroisivat ja, että hän joutuisi muuttamaan pois hänen iskänsä luota ainoasta paikasta missä hän tunsi rauhaa ja turvaa.

Vaikka hän sai uuden alun uudessa koulussa ja uudessa ympäristössä hän ei pystynyt paeta menneisyyden kipuja. Mutta Ryanin kasvaessaan ja voimistuessaan hän alkoi kerätä rohkeutta nostamaan koston halunsa takaisin hänen menneisyydestään. Muille Ryanin näytti nyt ihan normaalilta lapselta, mutta pinnan alla Ryanissa alkoi kasvaa suuri ja synkkä pimeys. Hän alkaisi koulujen ohella rakennella prototyyppejä, joita hän alkoi kutsua "koston asusteiksi" Hänen päästäessään peruskoulun läpi oli Ryanin jo saavuttanut kahden metrin korkeuden ja noin 100kg massan. Mutta vaikka hänen kehonsa edistyi Ryanin mieli ei muuttunut koston halusta. Mutta mitä seuraavaksi tapahtuisi lukitsisi Ryanin kohtalon loppuelämäksi.

Hänen isänsä, joka tuki ja auttoi häntä alusta loppuun, oli saanut surmansa hakiessaan Ryanin siskoa Samanthaa heidän äitinsä luota. Pari känni laista ihmistä oli kiskonut hänet ulos autosta ja hakannut hänet kuoliaaksi vain huvin vuoksi. Tämän kuultuaan Ryanin otti hänen varusteensa mukaan, jotka sisälsivät toimivan mustan kaasumaskin punaisilla silmillä, kirveen varresta tehdyn nuijan, jossa oli laitettu metalli ketjua ympäri, musta nahka trenssi takki ja hänen iskänsä maiharit, jotka hän oli vahvistanut metalli levyillä ja kettingillä. Hänen astuessaan ulos autotallista kylmään pakkastalveen Ryanin äiti ja siskonsa kysyivät mihin hän oli menossa. Ryan vastasi "toteuttamaan vuosien suunnitelmaa".

Hän etsi ja etsi isänsä tappajia kunnes, hän löysi heidät vanhasta hylätystä mökistä keskellä metsää. "Hei mitä vittua sinä teet täällä yksi miehistä kysyi Ryanin polkaisemalla oven mökkiin. Yhtäkkiä hirveä viha ja raivo täytti Ryanin kehon, nämä miehet olivat samat ihmiset, jotka olivat kiusanneet häntä nuoresta asti. Tunnenko... yksi miehistä yritti sanoa mutta Ryanin kerkesi nostamaan hänet kurkustansa ja lopulta kuristamaan hänet hengiltä. Loput kaksi pakenivat mökistä ylös metsään paniikin valtaamana, kunnes suuri usva alkoi peittää heidät kaikki...

Ryan aloitti metsästämään molempia miehiä. Löytäessään toisen miehistä hän näki, että mies oli lyönyt polvensa kiveen ja makoili suuren kallion vieressä kyynelten valtaamana. Ryania tämä ei yhtään haitannut vaan hän otti nuijansa käteen ja alkoi lyömään miestä mahdollisemman kovaa. Jokainen Ryanin lyönti kuulosti ihan kuin haulikolla olisi ammuttu. Kun Ryan oli valmis miehestä, oli jäljellä vain verinen luulihakasa. Ryan lähti entisen miehen luota etsimään kolmatta miestä. Pakkanen alkoi kiristyä ja tuuli ulvoi kovempaa mutta tämä ei haitannut häntä lainkaan. Ryan lopulta löysi kolmannen miehen, mutta hänen pahitteeksi mies oli kuollut pakkaseen. Ryan alkoi huutamaan mahdollisemman kovaa ja samalla alkoi lyömään puita, kunnes puut alkoivat kaatua ympärillään. Hetken raivon jälkeen Ryanin kuuli olkansa yli iskänsä äänen hirveän paksusta usvasta. Ryan Smithiä ei sen jälkeen kuultu tai nähty mistään.

Koston halu (DBD tarina)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin