başlangıç saatimizi bırakmayı unutmayalım.
30.09.19, 14.11❋
0532*******: Hey! Selam!
Alize: Selam!
Alize: Tanışıyor muyuz?
0532*******: Tanışmıyor muyuz?
Alize: Tanısam seni rehberime kaydederdim. Demek ki rehberime kaydedilecek birisi değilsin.
Alize: Sakın şu anonim işlerine özendim deme bana.
Alize: Demir sensen söyle, bıktım çünkü senden.
0532*******: Bir yanlış anlaşılma var şu anda, hem de büyük bir yanlış anlaşılma
0532*******: Ben Demir dediğin o kişi değilim
0532*******: Ben Yalçın
Alize: Yalçın mı?
Alize: Yalçın diye birini tanımıyorum ki ben.
0532*******: Göksu numaramı vermişti sanıyordum ama vermemiş ve sende galiba beni okulundaki birinin sana anonim olduğunu düşündün.
0532*******: Hayal gücün kuvvetliymiş, bunu anladım :)
Alize: Ay! Sen o Yalçın mısın?
0532*******: Evet, o Yalçın'ım.
Alize: Ben seni kaydetmeyi unutmuşum, ondan böyle şeyler yaşandı. Kusura bakma ya, çok utandım şu anda.
Alize Çevrimdışı
Alize Çevrimiçi
Alize: Kaydedip geldim!
Yalçın: Kalbim şöyle bir çıtladı yani, unutulduk diye sjnxjnsjcn
Alize: Kusura bakma cidden ya. Sana yazacaktım aslında ben de. Bu ders saatlerini ayarlamak için bir program hazırlarız, ona göre de ben de annemler ile bu konuyu konuşurum.
Yalçın: Sen baya iyi hazırlanmışsın. Zaten ben de ondan yazdım sana. Dedim bu kız yazmadı, bari ben bir konuşayım.
Yalçın: Nasıl yapalım? İlk bir ortak kararlara yönelelim.
Alize: Heh, evet. Böyle çok iyi olur. Ama ilk benim birkaç sorum ve de bahsetmek istediğim birtakım şeyler var.
Yalçın: Gönder, gelsin.
Alize: İlk olarak hangi derslere ağırlıklı çalışmak istiyorsun?
Alize: İkinci olarak hangi günler ve kaçar saat olacak?
Alize: Üçüncüsü ise önerdiğin meblağ biraz fazla değil mi? Saatine 200 hani... Profesyonel birisi değilim ben.
Yalçın: Dördüncüsü?
Alize: Çok komiksin(!) Dördüncü yok.
Yalçın: O zaman başlayayım ben şöyle. İlk olarak benim için hangi ders ağırlıklı fark etmez ama biyoloji, kimya ve matematik en sevdiğim derstir. En çok bunlara yoğunlaşmayı severim. Fizik çok uğraştırıyor diye onu sona atarım.
Yalçın: İkincisi; bana kalsa haftada her gün derim ama bence şimdilik 4 gün iyi bence. Tabii senin için de uygunsa, kendime göre atıp tutmayayım burada. Sonra olmadı artırırız, gün sayısını.
Yalçın: Üçüncüsü ise meblağ knusu. Matematik dersine böyle akran kursları saatine 250 veya 300 TL alıyor, bence sana sunduğum meblağ gayet de uygun. Bunun sorun olacağını biliyordum, işte bazen böyle yerlerden fedakarlıklar yapıyoruz birtakım konular için.
Alize: O zaman neden o 50 lira fark alan akran kurslarını değil de beni seçtin? Hayır sana fayda sana nasıl sağlayabilirim.
Yalçın: Uzaktan akrabamızın tanıdığısın. Sana güvenebilirim demek oluyor bu uzaktan da olsa. Göktuğ seni tanıyor, Göksu da... Hiç tanımadığım bir uygulamaya girip neden riske atayım ki? Sen derslerinde de başarılıymışsın, azimliymişsin, hırslıymışsın. Dedim tam aradığım bu işte, böyle bir çalışma arkadaşı!
Yalçın: Neyse... Bana ders verecek misin?
❋
ilk text bölümümüz hayırlı uğurlu olsun
🍪 sizce nasıl bir serüven bizi bekliyor?
🍪 satır arası fikirlerinizi bana beyan etmeyi unutmayın.
🍪 neredeyse kafamda 50 bölüm kurguladım, inşallah bir aksilik olmadan hallederiz.
🍪 bir sonraki bölüm görüşürüz minik kurbilerim; sizi seviyorum, xoxo, adiooos!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ders verir misin | yarı texting
KurzgeschichtenYalçın: Bana ders verir misin küçük hanım? Alize: Evlenme teklifi etmiyorsun şapşal Alize: Ayrıca bu sorunu cevapladım zaten Alize: Evet. Yalçın: Ve sizi üç evetle uğurluyoruz * farklı bir serüvene hazır mısınız? * NBA'de yan karakter olan Yalçın'ı...