000

3.7K 190 149
                                    

başlangıç tarihimizi bırakmayı unutmayalım canlarım

<( ̄︶ ̄)>

Elimdeki karneye baktım uzun uzun. Sonunda bitirmiştik bu yılı da. Acısıyla tatlısıyla lise üçü geride bırakmıştım ve bu demek oluyordu ki üniversite sınavına bir adım daha yaklaşmıştım. Bu inanılmaz derecede ürkütücü olsa da benim için şu anlık bir sorun yoktu. Sadece zaman denilen kavram çok acımasızca işliyor, elimizden kayıp gidiyordu. Geçtiğini fark edemiyorduk...

Elimdeki karneyi de bavulumun üstüne koyduktan sonra fermuarını çektim ve odamda kısa bir göz gezdirdim. Kitaplarım çantasındaydı, kıyafetlerim bavulumdaydı, dizüstü bilgisayarım bilgisayar çantasındaydı, şarj aletlerim, kulaklığım... Her şey yerindeydi ve ortada bıraktığım bir şeyim yoktu.

Bavulumu kapının ağzında getirdiğimde babam almış ve aşağıya arabaya indirmişti. Annem de klasik ocak, ütü, fırın, tüp, fiş, priz falan kontrol ederken ben çoktan spor ayakkabılarımı giymiş ve güneş gözlüklerimi kafama takmıştım.

Her yaz olduğu gibi anneannemlerin yanına gidecektik. Anneannem ile dedem şehir dışında oturuyorlardı. Annem çalıştığı için bana uzun bir süre anneannem bakmıştı ve annem de işten ayrılınca anneannem dedemin yanına dönmüştü. Ben de sömestr ve yaz tatillerinde, bazen de hafta sonunda, onların yanına gidiyor, tatilimi orada geçiriyordum.

Evimize bir ya da iki saatlik uzaklıkta bir tatil kasabasında oturuyorlardı. Yani bolca güneş, bolca temiz hava ve boş vakitler beni bekliyordu. Belki bir uğraş bulur, vakit geçirirdim.

Zaten sonrasında da beni bir dershane bekliyordu. Annem ile babam beni bir dershaneye yazdırmıştı. Ama anneannemlerden toplu taşıma ile gidip gelebilme imkanım olduğundan tatilimi, hızlandırma yüzünden kısa kesmek zorunda kalmayabilirdim. Bu benim için avantajdı.

"Anne ben aşağıya iniyorum." dedim ve annemden onay gelen bir bağırış ile sırt çantam ve annemin çantasını alıp apartmandan dışarıya çıktım. Çantaları bagaja koyup arabaya bindim ve annemi beklemeye başladık.

Annem de gelince evimizden uzaklaşıp anneannemlere doğru ilerlemeye başlamıştık.

Yaz tatili şimdi benim için başlıyordu.

evet ben geldim

bu kurgu diğer textinglerimden daha farklı olacak
ciddiyetle yazmaya çalışacağım ve haftada 1 veya 2 bölüm gelecek

şimdi bu kitap için de bir tane emoji bulmalıyız hade klavyelere kuvvet aslanlarım

🤙🏼

ders verir misin | yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin