#9

1.7K 68 31
                                    

Pov.Kamila

Poszłam jak najszybciej do Kacpra. Był u siebie w pokoju siedział na łóżku. Ale niestety. Weszłam i zaraz po mnie wszedł Dubiel. Ugh! Zawsze musi wszystko zepsuć.

- Polak już jest

- Idę- powiedział A Dubiel wyszedł.

- Kiedy zamierzałeś mi powiedzieć? - zapytałam

- Kamila. Adrian przyjechał muszę z nim pogadać - powiedział i wyszedł wyszłam za nim. Rzeczywiście. W salonie we własnej osobie stał Adrian Polak. Jak mnie zobaczył to mnie przytulił i powiedział.

- No Kamila. Jak Cię ostatni raz widziałem to byłaś tak pijana, że nie mogłaś normalnie chodzić.

- Spadaj Adrian. Miałam 18- nastkę. Miałam prawo pić. Ty też pewnie piłeś. A to, że lubię wszystko co mi się daje, prócz Heńka, Dubiela, śledzi, kaszanki, tego co je Julka i to co Lexy ugotuje.

- Ej! - krzyknęła- wtedy co gotowałam i dałam Tobie i Kacprowi to powiedziałaś, że smakuje

- Było pycha. Ale jak robisz to z instrukcją. A wiesz jaki jest Kacper. Zje wszystko co mu się da.

- Eluwina- powiedział chłopak który wychodził z kuchni.

-Siemson.

- Kami. Mogę Cię na chwilę poprosić? Please. To mega ważne.- zapytała Lexy.

- Ok - powiedziałam i poszłam za nią.

- To co chciałaś? - zapytałam gdy byliśmy na polu.

- Powiedziałaś Błońskiemu co do niego masz?

- Nie. Dubiel wszedł i Adrian przyjechał.

- Dziewczyno ktoś Ci go sprzątnie spod nosa!

- Zamknij się.

- Ale you Love Kacpra!- krzyknęła głośno. Wiedziałam że każdy już to słyszał.

- Zamknij się. Każdy już to pewnie słyszał.

- Sorry. Dobra go Home

- Chodź- powiedziałam i weszłam zrezygnowana do domu. Noi jak zwykle kłótnia z Burtonem.

- Kamila to prawda co powiedziała Lexy?

- A co Cię to?

- Chce Ci pomóc....- przerwałam mu.

- Nic mi nie pomoże! Pomóc może mi tylko prawda. A ja nie wiem czy chce tej prawdy! - krzyknęłam A za Burtonem stał już cały Team X.

- Daj sobie pomóc.

- Dam sobie radę- powiedziałam po czym poszłam do siebie. Położyłam się na łóżku i zasnęłam.

* Magia Czasu*

Spojrzałam na telefon który nie był mój. Ale to nie było ważne. Była 22:19. Trochę se pospałam. Przekręciłam się na plecy i zobaczyłam u kogo jest w pokoju. Pewnie pomyliłam pokoje. Do pokoju wszedł Kacper.

- Wszystko dobrze?

- Tak. Wszystko jest git. Kacper muszę Ci coś powiedzieć- zaczęłam. Stresowałam się. Mega się stresowałam.

- Jasne mów co chcesz.

- Słuchaj, bo Lexy usłyszała dziś rano, że Ty mówisz do Stuarta, że tobie zależy na mnie i że mnie kochasz. To prawda?

- Nikt miał się o tym nie dowiedzieć. Ale tak, to prawda. Powiedziałem tak, bo mi się naprawdę podobasz. I ja.....- przerwałam mu

- Zamknij się Błoński - powiedziałam i go przytuliłam

- Czyli to znaczy, że...

- Tak Kacper. Kocham Cię i zawsze zostanę z Tobą. Nigdy Cię nie opuszczę.

- A więc. Kamila uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją dziewczyną?

- Oczywiście, że tak - powiedziałam i mnie pocałował.

* Rano *

Spałam, nie czekaj wróć. Leżałam wtulona w chłopaka. Moje szczęście przerwał mi nie kto inny jak Dubiel.

- Śniadanie jest

- Jasne idziemy - powiedział Kacper A Marcin wyszedł.

- Nie chce iść. Chce tu zostać!!!- powiedziałam A Kacper wziął mnie za ręce i zszedł na dół gdzie wszyscy byli. Popatrzyli na nas A ja miałam to w dupie. Posadził mnie na kolanach i karmił jak małe dziecko.

- Kacper umiem sama jeść.

- Jakbyś umiała sama jeść to byś jadła- powiedział i pocałował mnie w nos

- Haha śmieszne bardzo - powiedziałam i zaczęłam pić sok jabłkowy. Kacper co chwilę wpychał mi do buzi trochę jajecznicy. Ja dalej siedziałam u niego na kolanach. Po chwili szepnęłam mu na ucho, że idę się ogarnąć A on mnie pocałował. Zeszłam z niego i poszłam do siebie się ubrać.

- Kamila! - usłyszałam po chwili głos Burtona w swoim pokoju.

- W łazience - powiedziałam i wszedł Burton

- Jesteś z Kacprem

- Powiedział Ci?

- Czyli to prawda. A słyszałaś to trzaśniecie drzwiami?

- Nie.

- Dobra słuchaj. Jedziemy dziś na Fame MMA 5.

- Każdy jedzie?

- Tak. O 12 zejdź na dół. I się spakuj bo będziemy tam na 3 dni - powiedział i wyszedł. Zaczęłam się pakować. Nie minęło 30 minut A w moim pokoju znalazł się Kuba wołają mnie na dół.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 01, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Team X |  Kacper BlonskyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz