26 December 2001

13 1 0
                                    

HET IS TWEEDE KERSTDAG!! Vandaag was er dus blijkbaar een avondbal. Voelgens mij wist niemand hiervan zelfs de oudere jaars niet. Het zou echt een heel klein bal worden. We waren maar met 30 leerlingen op school. Ik besloot maar m'n blauwe jurkje aan te doen. Jongens en meiden moesten voor de ochtend en middag gesplitst te worden. Ik vond het verschrikkelijk voor Franciska dat Cedric er niet was. Ze zei dat het geen probleem zou zijn ze had Katja Bell nog. Waarmee ze in de tussentijd hele goede vriendinnen was geworden. Franciska wilde me graag make uppen, ze wist dat ik het nooit ophad. Maar als ik het ophad wist ze hoe ik er uit zag. Dit bal mocht dan voor weinig mensen zijn, maar voor meiden was er bv heel veel verschillende soorten make up. Ik wist dat Franciska heel veel zou gaan gebruiken. Maar we hadden een afspraak gemaakt, niet meer dan 5 verschillende soorten make up en maar 1 laagje ervan. Dus ik kreeg mascara, lipgloss en hele lichte oogschaduw, Katje deed Franciska en Franciska deed Katja. Toen het eindelijk avond was mochten we maar de grote zaal. De tafels waren weg gezet. Er waren wat hapjes en drankjes op de leraren tafel gezet. Dit was waar ik Luuk zou zien na een halve dag in de make up zou zien. Ik kwam de trap af lopen met m'n polaroid camera. Dit waren van die perfecte polaroid camera momenten. Lucas was al klaar. Ik zag dat hij heel veel gel in z'n haar geprobeerd te smeren. Maar het was een bleef messy. Ik had 2 ingevlochten vlechten in m'n haar en er was glitter spray in gedaan zodat m'n haar letterlijk glom. Luuk keek me met Open mond aan ik glimlachte en we liepen naar binnen. Heel veel mensen staarde me aan. Waarschijnlijk of omdat ze me nog nooit met make up hadden gezien of omdat Luuk en ik het enige koppel waren wat beide hier was tijdens kerstmis of omdat ik er volgens mij gewoon knap uitzag. Franciska en Katja zager ook supermooi uit. We maakten een hele leuke polaroid foto en ik maakte ook nog aparte foto's van ons allemaal. Het was superleuk. Er waren alleen geen make-up doekjes dus ik moest slapen met make up op. Katja verraste ons ook nog dat ze een meet en greet had gefikst met Why dont we voor morgen. Haar moeder werkte bij de concertzalen daar en is heel goed in onderhandelen. Dus we zouden morgen ook nog de jongens van why dont we ontmoeten!! Ik had best wat merch alleen lag dat thuis. Gelukkig had m'n moeder al m'n merch opgestuurd! Ik had een pet en een t-shirt. Katja had een shirt en een ketting. Franciska had dezelfde pet en hetzelfde t-shirt als mij. De jongens hadden dan niks maar dat zou geen probleem zijn.

In love with a SlytherinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu