27 December 2001

23 1 0
                                    

Het is inmiddels 11:00 we liepen naar Perkamentus zodat hij ons Kon brengen naar het station waar we met Cedric hadden afgesproken. Na 2 seconden reizen waren we er, Cedric stond al te wachten. Franciska rende naar hem toe en zoende hem. Ik lachte. Ik stelde Katja voor aan Cedric. Katja was ook 1 van de meiden die een crush had op Cedric, maar ze had er geen problemen mee dat Franciska nu met hem had. We namen snel afscheid van Perkamentus en hoorde een grote klap en Perkamentus was weg. We konden pas om 13:00 naar binnen toe. Dus we besloten wat kleins te eten, Franciska had altijd voor de zekerheid dreuzel geld mee en Katja had altijd mee omdat ze zelf dreuzelbloed is. Dus we aten wat fastfood en liepen naar de concertzaal. We kwamen Katja's moeder tegen. Katja stelde ons allemaal voor aan haar en zij zichzelf aan ons. Na een kwartiertje konden we doorlopen. Het was best rustig ook al was het vakantie. We stonden helemaal vooraan! Toen Zach, Jack, Corbyn, Jonah en Daniel het podium op kwamen begon zo'n beetje iedereen te gillen. Ik had verwacht van Lucas dat hij het gegil verschrikkelijk zou haten. Hij vond het wel grappig. De liedjes vond hij zelfs ook nog best goed! Na het concert waren m'n oren aan het piepen als een idioot. Nu hadden we ook nog de meet en greet!! Daar had ik heel veel zin in. Ik was al 5 jaar Limelight (fan van Why Don't we) dus dit was zo'n moment waarvan je hoopte dat het ooit zou gebeuren maar de kans heel klein was. Dus toen we met z'n vijven naar binnenliepen had ik ze het liefst een dikke knuffel gegeven. Maar dat zou heel ongemakkelijk worden. Franciska daarentegen schaamde zich nooit en deed het gewoon. De jongens van Why dont we wel lachten om haar. Ze vonden het tijdens het concert ook geweldig om jongens te zien, omdat ze natuurlijk zo'n beetje altijd meiden zagen. De meet and greet duurde zelfs een uur. We waren gwn zo'n beetje beste vrienden geworden! We hadden zelfs hun telefoonnummers!! Tijdens het concert had ik ook 1 foto gemaakt met m'n polaroid camera en nog en stuk of 5 foto's met de meet and Greet. Ik had zelf wel een mobiele telefoon. Ik gebruikte hem amper. Om het niet al te opvallend te laten worden keek m'n moeder er 5-6 x in de week op. Om te zien of er berichtjes waren gekomen. Na het concert en de meet and greet was het al 19:00, we hadden om 19:30 met Perkamentus afgesproken. Dus we liepen rustig naar het station. Om precies 19:30 hoorde we een luide klap en zagen perkamentus. Na 2 seconden waren we terug op Zweinstein, hij vroeg hoe het was. Katja vertelde een heel verhaal. Met echt alle details. We waren alle 5 doodmoe. Cedric bleef ook op Zweinstein ook al hadden we nog tot 7 Januari. 

In love with a SlytherinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu